برسی تخته هوشمند شیائومی Redmi Writing Pad RMXHBO1N

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات تخته هوشمند شیائومی Redmi Writing Pad RMXHBO1N هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

تخته هوشمند شیائومی Redmi Writing Pad RMXHBO1N

برد هوشمند شیائومی RMXHBO1N یک برد دیجیتال مدرن و مناسب برای کودکان و بزرگسالان برای نوشتن، نقاشی، فهرست کردن و غیره است. این محصول قابل حمل شما را به کاغذ و خودکار بی نیاز کرده و به سبکی مدرن و شیک برای شما قابل استفاده خواهد بود و نیازی به پاک کردن نوشته های شما از انبوه برگه های یادداشت با پاک کن را نخواهد داشت.

علاوه بر این، این پد نوشتاری Redmi با ویژگی‌هایی مانند نوشتن حساس به فشار و بدون پاشش رنگ، ایمن و بهداشتی بود که آن را به ابزاری عالی برای نیازهای روزانه آنها و بیان خلاقیت آنها در حین یادداشت‌برداری تبدیل می‌کرد. با این پد نوشتاری دیگر نگران کثیف شدن دست های فرزندانتان نخواهید بود. یک مطالعه دانشگاه ایالتی کنت روی کودکان در سنین مهدکودک، پیش دبستانی و دبستانی نشان می دهد که انگیزه و استقلال بیشتر در کودکانی که از اسناد دیجیتال استفاده می کنند، افزایش یافته است. بنابراین این پد تحریر می تواند گزینه مناسبی برای هدیه برای کودکان باشد.

علاوه بر این، هنرمندان، معماران و طراحان می توانند از آن برای یادداشت برداری یا ایده پردازی استفاده کنند و ذهن و دست خود را گرم نگه دارند. در این میان مصرف کاغذ نیز کاهش یافته است که نکته مثبتی است.

کاغذ دیجیتال شیائومی RMXHBO1N

ویژگی های مدل Redmi Writing Pad

طراحی و ظاهر: ردمی رایتینگ پد

برد هوشمند شیائومی RMXHBO1N با صفحه نمایش LCD 8.5 اینچی (21.6 سانتی متری) تولید و عرضه می شود. صفحه نمایش هیچ نوری از خود ساطع نمی کند، بنابراین کاربران می توانند ساعت ها بدون مشکل خستگی چشم از آن استفاده کنند. این محصول بسیار سبک بوده و تنها 90 گرم وزن دارد. همچنین یک دکمه بزرگ در پایین وجود دارد که با فشار دادن آن، تمام محتویات صفحه پاک می شود و می توانید دوباره شروع به کشیدن و نوشتن کنید.

یک قلم منطبق به همراه این محصول ارائه شده است که به لطف حساسیت فشاری آن می توان برای سایه انداختن و ایجاد خطوط ضخیم و نازک استفاده کرد. این خودکار به صورت مغناطیسی به لبه دستگاه متصل می شود.

کاغذ دیجیتال شیائومی RMXHBO1N

باتری پد نوشتن Redmi:

با توجه به اینکه صفحه نمایش نور ساطع نمی کند، شیائومی اعلام کرد که با هر بار شارژ کاربران می توانند تا 20000 بار صفحه نمایش را پر کنند. این بدان معناست که خریداران نگران عمر باتری نخواهند بود. لازم به ذکر است که این گجت از باتری CR2016 بهره می برد که به راحتی می توانید آن را تعویض کنید.

وقتی صفحه نمایش پاک می شود، این پد نوشتن فقط مقدار کمی انرژی مصرف می کند.

دکمه بازگشت به بالا