برسی آبمیوه گیر و عصاره گیر شیائومی BUD BJ-32 Fruit Juicer

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات آبمیوه گیر و عصاره گیر شیائومی BUD BJ-32 Fruit Juicer هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

آبمیوه گیر و عصاره گیر شیائومی BUD BJ-32 Fruit Juicer

آبمیوه گیری و مخلوط کن Mijia BUD BJ-32 می تواند آب میوه ها و سبزیجات را بگیرید و همچنین می توانید از آن به عنوان مخلوط کن استفاده کنید. موتور 600 وات BUD BJ-32 به خوبی کار می کند و به لطف جداسازی آسان آن می توانید آب میوه گیری را کاملا تمیز کنید.

طرح

Mijia BUD BJ-32 عملکرد دوگانه دارد و می توان از آن به عنوان آبمیوه گیری و مخلوط کن استفاده کرد. این دستگاه دارای ساختار چند قسمتی برای جداسازی و تمیز کردن آسان است. ابعاد آبمیوه گیری و مخلوط کن Mijia BUD BJ-32 200*130*480 میلی متر و وزن آن 4.1 کیلوگرم می باشد.

میجیا از بهترین مواد اولیه برای ساخت این دستگاه استفاده کرده است. بدنه آبمیوه گیری و مخلوط کن BUD BJ-32 از پلاستیک ABS بهداشتی ساخته شده است که در عین دوام و سبک بودن کاملا با بدن انسان سازگاری دارد. این ماده به نوشیدنی شما طعم و بو نمی دهد و به راحتی تمیز می شود.

آبمیوه گیری و آبمیوه گیری Xiaomi BUD BJ-32

در کناره آبمیوه گیری و مخلوط کن Xiaomi BUD BJ-32 کلیدی تعبیه شده است که با آن می توانید عملکرد دستگاه را کنترل کنید. این محصول دارای دو پارچ پلاستیکی با بدنه شفاف می باشد که می توانید آب و عصاره میوه ها و سبزیجات مورد علاقه خود را در آن نگهداری کنید و سپس آنها را در یک لیوان یا ظرف مناسب انتقال دهید.

آبمیوه گیری و آبمیوه گیری Xiaomi BUD BJ-32

پس از اتمام کار می توانید تک تک اجزای آبمیوه گیری را جدا کرده و زیر آب جاری بشویید. همچنین می توانید آب را داخل آبمیوه گیری بریزید و سپس با نگه داشتن کلید (موقعیت معکوس) حالت تمیز کردن داخلی را فعال کنید. این حالت با گردش آب در تمام قسمت های داخلی در 15 ثانیه تمیز می شود.

اگر این تمیز کردن کافی نیست، می توانید آن را با کمک مسواک مخصوصی که همراه با آبمیوه گیری و مخلوط کن Mijia BUD BJ-32 ارائه می شود، انجام دهید.

آبمیوه گیری و آبمیوه گیری Xiaomi BUD BJ-32

تابع

موتور الکتریکی به کار رفته در این آب میوه گیری از توان 600 وات بهره می برد و امکان آبگیری انواع میوه ها را فراهم می کند. محور چرخان دارای 8 قسمت است که میوه را فشار می دهد و به لطف عملکرد کارآمد محور اصلی از گرافیت، شیره با کمترین اکسیداسیون و تولید گرما استخراج می شود. به این ترتیب نه تنها طعم شیره بسیار بهتر است، بلکه از نظر خواص نیز در بهترین حالت ممکن قرار دارد.

آبمیوه گیری و آبمیوه گیری Xiaomi BUD BJ-32

با استفاده از این دستگاه می توانید میوه ها و سبزیجاتی را که جویدن یا هضم آنها برای کودکان یا افراد مسن به دلایلی دشوار است، استفاده کنید. قطر 78 میلی متر ورودی آب میوه گیری به کاربر این امکان را می دهد که بیشتر میوه ها را بدون بریدن و له کردن آنها در آب میوه گیری قرار دهد و در زمان صرفه جویی کند.

دو نوع صافی برای این آبمیوه گیری در نظر گرفته شده است که می توانید به دلخواه از آنها استفاده کنید. یک صافی تفاله میوه و سبزیجات را تا حد زیادی جدا می کند، در حالی که صافی دیگر آنها را از بین می برد و نوشیدنی غلیظ تری به شما می دهد.

دکمه بازگشت به بالا