برسی بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice Bottle Blender 450ML V4

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice Bottle Blender 450ML V4 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice Bottle Blender 450ML V4

مخلوط کن جدید Fresh Juice™ Bottle Blender V4 بهترین راه برای تهیه آبمیوه ها و اسموتی های تازه و سالم است. این مخلوط کن با ظرفیت بزرگتر 450 میلی لیتر و قدرت خرد کردن یخ با طراحی زیبا و مینیمال بهترین همراه شما خواهد بود. چه در حال حرکت باشید و چه در خانه، بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice V4 به شما کمک می کند آب میوه های مغذی درست کنید، بنابراین هیچ بهانه ای برای از دست دادن مواد مغذی نخواهید داشت.

بطری مخلوط کن قدرتمند و قابل حمل Fresh Juice V4 طراحی شده است تا زندگی شما را آسان تر و سالم تر کند و به شما امکان می دهد فقط در چند دقیقه آب میوه های تازه و خوشمزه تهیه کنید. کافی است میوه ها و سبزیجات مورد علاقه خود را به مخلوط کن اضافه کنید، آنها را پوره کنید و سپس درب بطری را ببندید تا محصول خوشمزه خود را هر کجا که می روید با خود ببرید و زحمت آب میوه های صنعتی را از بین ببرید و شکر را از بین ببرید. چه در محل کار، چه در باشگاه یا در حال دویدن، مخلوط کن بطری آب تازه V4 شما را سالم و هیدراته نگه می دارد.

مخلوط کن قابل حمل بطری آبمیوه تازه مخلوط کن 450 میلی لیتری V4

ویژگی های

طراحی و ظاهر:

طراحی فشرده بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice V4 برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند عالی است. مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice 450ML دارای ابعاد 3.14 x 3.14 x 11.41 اینچ و وزن 490 گرم است. بنابراین حمل آن برای شما بسیار راحت است و اندازه کوچک آن فضای زیادی را در آشپزخانه یا میز شما اشغال نمی کند.

محفظه این اسموتی ساز از شیشه ضد خش ساخته شده که دارای ظرفیت 450 میلی لیتر می باشد. این ظرف به شما امکان می دهد کمی بیشتر از یک لیوان بزرگ آب میوه را به راحتی و در کمترین زمان تهیه کنید.

قطعات مختلف این محصول از موادی مانند پلاستیک مرغوب، فولاد ضد زنگ و قطعات الکترونیکی بادوام ساخته شده است. به علاوه دسته این میکسر از سیلیکون منعطف و بادوام ساخته شده است که هنگام بلند کردن آسیبی نمی بیند و کوتاه نمی شود.

بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice Bottle Blender 450ml V4

قابل شستشو:

بطری مخلوط کن پرتابل Xiaomi Fresh Juice V4 ضد آب بوده و دستگاه در اثر تماس با آب آسیبی نمی بیند، بنابراین قسمت های مختلف این مخلوط کن به راحتی قابل جدا شدن و شستشو می باشد. علاوه بر این، هر دو پایه بطری و میکسر قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice Bottle Blender 450ml V4

موتور قدرتمند:

مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice V4 مجهز به 4 تیغه مخصوص طراحی شده است. به همین دلیل می تواند به راحتی تکه های یخ و میوه را خرد کند. سرعت چرخش این محصول 2000 دور در دقیقه می باشد. تیغه های فولادی ضد زنگ و موتور قدرتمند به این معنی است که می توانید میوه های یخ زده، آجیل، سبزیجات برگدار و بیشتر را در 30 ثانیه به یک اسموتی عالی تبدیل کنید.

بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice Bottle Blender 450ml V4

باتری:

بطری مخلوط کن قابل حمل Fresh Juice V4 از یک باتری 1400 میلی آمپر ساعتی و 50 وات استفاده می کند. به همین دلیل این قابلیت را دارد که انواع مواد غذایی مانند میوه های خشک، یخ و انواع میوه ها را خرد و مخلوط کند. شارژ کامل این مخلوط کن با کابل USB و پایه شارژ مغناطیسی 2 ساعت طول می کشد. در صورت شارژ کامل این مخلوط کن می توانید به مدت 15 روز از آن استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا