برسی ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند در فروشگاه آمازون مربوط به ساعت های آمازفیت است. شهرت کیفیت و عملکرد این ساعت هوشمند مرزها را درنوردید و همه کشورها را فرا گرفت. ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت ثابت کرد که در قرن بیست و یکم نیازی به پرداخت هزینه های گزاف برای دریافت ویژگی های اپل واچ ندارید. همانطور که می دانید Amazfit برند انحصاری ساعت هوشمند Hwami است که یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات در آمازون است. شیائومی و همه برندهای فرعی آن در خلق ایده و رونمایی از پوشیدنی های مقرون به صرفه و کاربردی استاد هستند. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2 یکی از جدیدترین اعضای خانواده ساعت های هوشمند Amazfit و Xiaomi است.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

ساعت Amazfit POP 2 مجهز به بلندگو و میکروفون داخلی برای پشتیبانی از تماس های تلفنی بلوتوث است. این ساعت همچنین دارای دستیار صوتی هوشمند یکپارچه است که کاربران می توانند از آن برای کنترل پخش موسیقی و شاتر دوربین استفاده کنند. کاربران همچنین به اعلان‌های رسانه‌های اجتماعی، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا، یادآوری‌های تقویم و موارد دیگر دسترسی خواهند داشت. با شیائومی 360 همراه باشید تا از دیگر ویژگی های این محصول مطلع شوید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

ویژگی های

طراحی و ظاهر:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2 دارای ابعاد 11.4 x 35.5 x 40.9 میلی متر و وزن 31 گرم است که نسبتا سبک و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده و در کناره این ساعت هوشمند یک دکمه کنترل وجود دارد. همچنین این ساعت هوشمند مجهز به بلندگو و میکروفون داخلی برای برقراری و اتصال تماس های تلفنی از طریق بلوتوث است.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

نمایش دادن:

ساعت هوشمند Amazfit POP 2 دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی TFT با رزولوشن 302×320 پیکسل است که وضوح بسیار خوبی دارد. صفحه نمایش آن مربع است و از منحنی صفحه نمایش لمسی 2.5 بعدی استفاده می کند.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2 دارای بیش از 50 صفحه ساعت است که طبق هر سلیقه ای، یک پیشنهاد هیجان انگیز در آستین خود دارند. از سوی دیگر، ویژگی سفارشی‌سازی ساعت نیز برای تنظیم یک تصویر شخصی در پس‌زمینه نمایش تعبیه شده است تا ساعت خود را با ماژول‌های سفارشی، زمان، تاریخ، زمان، ضربان قلب و سایر اطلاعات مهم تنظیم کنید.

این ساعت هوشمند Amizfit Pop 2 با بند های رنگی سبز، مشکی و صورتی از سیلیکون ساخته شده است که جنس آن ضد حساسیت می باشد که با استفاده طولانی مدت و تعریق زیاد حساسیت ایجاد نمی کند. این ساعت به دلیل ارگونومی و وزن کم، برای استفاده روزمره مناسب است.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

سنسور:

ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت پاپ 2، سنسورهای آن به دو دسته ورزشی و سلامتی تقسیم می شوند که با استفاده از دو سنسور شتاب سنج و ژیروسکوپ بیش از 60 ورزش را آنالیز می کنند و سطح سلامت افراد را بررسی می کنند که در سنسورهای ورزشی باعث تغییر ضربان قلب می شود. قلب مقدار کالری سوزانده شده و مدت زمان تمرین را محاسبه می کند که به طور خلاصه به برخی از ویژگی های سنسورهای ساعت هوشمند Amazfit پاپ می پردازیم:

سنسور ضربان قلب: این سنسور که از یک حسگر نوری بیولوژیکی کار می کند، در مورد سطح عملکرد قلب از جمله افزایش تعداد ضربان قلب و ناهنجاری های قلب هشدار می دهد، بنابراین می توانید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

سنسور بررسی کیفیت خواب: این سنسور کیفیت مراحل خواب شما را بررسی می کند و میزان خواب سبک و عمیق را نشان می دهد.

سنسور اکسیژن خون: این سنسور با استفاده از یک حسگر نوری که سطح اکسیژن خون را در زمانی که در ارتفاع بالا هستید یا احساس ناراحتی می کنید، نشان می دهد، میزان اکسیژن خون را می خواند.

سنسور ورزشی: این سنسور عملکرد ورزشی شما را تجزیه و تحلیل می کند. به عنوان مثال، به کاربر اطلاع می دهد که ورزش در حال انجام برای چربی سوزی مناسب است یا برای سلامت قلب مفید است.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2

باتری:

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pop 2 دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 246 میلی آمپر ساعت می باشد. این باتری دارای یک شارژر مغناطیسی است که در 2 ساعت شارژ می شود. عمر شارژ آن بین 7 تا 9 روز است که وقتی 200 بار در روز با صفحه نمایش بازی می کنید یا دو بار در روز از سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون استفاده می کنید 9 ساعت طول می کشد اما با استفاده فشرده تا 5 روز دوام می آورد.

دکمه بازگشت به بالا