برسی رطوبت ساز اولتراسونیک شیائومی مدل Deerma DEM-F329

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات رطوبت ساز اولتراسونیک شیائومی مدل Deerma DEM-F329 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

رطوبت ساز اولتراسونیک شیائومی مدل Deerma DEM-F329

مدل رطوبت ساز اولتراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329 این یک انتخاب عالی برای حفظ و بهبود کیفیت هوای محیط است. می دانیم که هوای خشک می تواند برای بینی، پوست، دهان و چشم ها چیزی شبیه یک کابوس باشد.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

مشکل خشکی هوا که معمولا در فصول سرد سال و همزمان با شیوع بیماری های فصلی مانند آنفولانزا بیشتر خود را نشان می دهد، ضمن تشدید علائم بیماری، باعث تشدید عوارض پوستی مانند اگزما می شود. . حتی اگر بیمار نباشید، زمانی که میزان رطوبت هوا کاهش می‌یابد، چنین تغییری می‌تواند اثر فیزیکی داشته باشد و در چنین محیطی ممکن است علائمی مانند خارش پوست، سرفه، ترک خوردن لب‌ها، خشکی سینوس‌ها و غیره را تجربه کنید. . . . تجربه.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

استفاده كردن دستگاه بخور سرد اولتراسونیک، یکی از راه های موثر برای مقابله با هوای خشک و رفع عوارض ناخوشایند آن است. با حفظ رطوبت محیط در حد معینی از مشکلاتی مانند خشکی پوست، گلو و سرفه محافظت می کنید.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

در تمام شرایط محیطی، همه نیاز به مرطوب کردن هوای اطراف خود دارند و برای این منظور به یک دستگاه رطوبت ساز نیاز است. استفاده از این دستگاه بخور عموماً خانواده شما را سالم نگه می دارد و همچنین مصرف انرژی را کاهش می دهد زیرا می توانید دمای وسایل گرمایشی را کاهش دهید در حالی که دمای محیط در سطح قبلی باقی می ماند. این محصول شیائومی به محافظت از سطوح چوبی، مبلمان، کفپوش و عناصر تزئینی کمک می کند.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

طراحی و ظاهر

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329 مدل سبز رنگ F325 است که با همان ویژگی ها و شکل و شمایل دوباره عرضه شده است. این بار این محصول به جای رنگ سفید در رنگ سبز یشمی مات ساخته شده است که می توانید با سلیقه خود یکی از این دو محصول را انتخاب کنید. محصول مذکور دارای طراحی بسیار ساده و ظاهری جذاب می باشد که در مقایسه با سایر دستگاه های این شرکت و سایر برندها مزیت خاصی به آن بخشیده است. درم یکی از برندهای شرکت بزرگ شیائومی است که در زمینه تولید محصولات خانگی دیجیتال و برقی فعالیت دارد.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

بدنه این دستگاه نیز مانند همتای سفید خود از پلاستیک ABS ساخته شده و دارای خواص ویژه ای برای این امر می باشد مرطوب کننده هوا ابزار را بیاورید. Deerma DEM-F329 او با استفاده از این ماده شاهد کاهش وزن قابل توجهی بود که معادل یک کیلوگرم است. ABS نه تنها هزینه نهایی ساخت محصول را کاهش می دهد، بلکه استحکام قابل قبولی به بدنه می دهد و محصول را در برابر ضربه های فیزیکی و استرس های محیطی محافظت می کند و در نتیجه طول عمر و دوام آن را افزایش می دهد.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

مرطوب کننده هوا Deerma F329 دارای ابعاد 285*220*220 میلی متر می باشد که به راحتی می توانید آن را جابجا کرده و بر روی سطوح مختلف قرار دهید و فضای اجسام دیگر را مختل نکنید. قطعات بدنه، به ویژه مخزن دستگاه، به لطف فرآیند جوشکاری اولتراسونیک آنها به طور کامل ایمن شده اند تا از نشت آب به داخل و خارج موتور دستگاه جلوگیری شود.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

امکانات و ویژگی ها

دستگاه بخور سرد اولتراسونیک F329 یک صفحه بسیار ظریف وجود دارد که از سرامیک ساخته شده است. پس از اتصال دستگاه به برق، جریان الکتریکی یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند که به نوبه خود با اعمال نیرو باعث ارتعاش صفحه سرامیکی می شود.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

ارتعاش این صفحه منجر به ارتعاش ذرات آب و متعاقباً ایجاد نوسان در آنها می شود و در طی فرآیند تبدیل این انرژی جنبشی به انرژی گرمایی تبدیل می شود. در نهایت حرارت تولید شده قطرات ریز آب را تبخیر کرده و دستگاه با فشار مناسب آنها را در محیط رها می کند.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

به آن دلیل Xiaomi Deerma DEM-F329 در مقایسه با بخارسازها، کم صداتر هستند. دیگر هیچ صدای آزاردهنده ای در حین استفاده از آن وجود ندارد. صدای این دستگاه بخور تنها 36 دسی بل است که کمترین مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. دستگاه مذکور همیشه در حالت آماده به کار است. این بدان معناست که لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا شروع به کار کند، مانند زمانی که منتظر گرم شدن آب هستید. از آنجایی که رطوبت دستگاه با لرزش صفحه سرامیکی تولید می شود، این فرآیند بسیار سریع اتفاق می افتد.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

مخزن آب مدل رطوبت ساز شیائومی DEM-F329 ظرفیت آن 5 لیتر است و با پر شدن کامل به مدت 24 ساعت هوای اطراف خود را مرطوب می کند. همچنین شامل هشدار کم بودن آب است و حتی در صورت خالی بودن مخزن دستگاه برای جلوگیری از آسیب دیدن قسمت های مختلف کار نمی کند. برای پرکردن مخزن ابتدا آن را از دستگاه خارج کرده، مخزن را پیچ کرده و پس از پر شدن درب آن را محکم ببندید و به بخارساز ببندید.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

قسمت بالایی هواکش شیائومی که خروجی بخار آب نیز می باشد، دارای طراحی مشبک چتر مانند است که تنها ذرات 1-5 میکرونی از دستگاه حذف می شود. قطرات بزرگتر آب پس از تجمع در این قسمت به داخل مخزن می لغزند تا دوباره تبخیر شوند. این ویژگی همچنین از تجمع آب در محیط جلوگیری می کند.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

صفحه سرامیکی دستگاه به سرعت آب را تبخیر کرده و در ساعت حدود 300 میلی لیتر بخار تولید می کند. منطقه تحت پوشش رطوبت ساز هوا DEM-F329 همچنین چیزی بین 20 تا 30 متر مربع است که می تواند رطوبت دو اتاق را به خوبی تحمل کند. یک فیلتر کتان سه لایه که قبلا ذکر شد در خروجی تعبیه شده تا از ورود یا خروج ناخالصی ها به همراه بخار آب جلوگیری کند.

مرطوب کننده التراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329

نتیجه گیری و خلاصه

مدل رطوبت ساز اولتراسونیک شیائومی Deerma DEM-F329 این آنالوگ سبز رنگ مدل F325 است که همان ویژگی های خوب و قدرتمند را حفظ کرده است. فصل زمستان با بسیاری از عفونت های ویروسی و باکتریایی همراه است که به سرعت در هوای خشک پخش می شوند، اما رطوبت موجود در هوا مانع خوبی برای این ویروس ها است. استفاده از این محصول برگ برنده شما برای جلوگیری از چنین بیماری هایی است.

دکمه بازگشت به بالا