برسی هندزفری بی سیم شیائومی مدل QCY Melobuds ANC HT05

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی مدل QCY Melobuds ANC HT05 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل QCY Melobuds ANC HT05

هندزفری بی‌سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05 یکی از بهترین هدفون‌های ارزان قیمت کاملا بی‌سیم (TWS) در بازار است که دارای ویژگی‌های فریبنده است. این هدفون با قیمت پایین و مناسب امکانات قابل توجهی را در اختیار شما قرار می دهد. چنین ویژگی هایی را بیشتر در هدفون هایی می بینیم که 3 یا 4 برابر قیمت این هدفون ها هستند. این هدست جدید QCY با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد و این به عنوان یک مزیت برای این محصول محسوب می شود.

نسخه بلوتوث پشتیبانی شده توسط هندزفری بی‌سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05 نسخه 5.2 است و تا فاصله 10 متری از هدفون مذکور را پوشش می‌دهد. هندزفری مورد بحث دارای یک پنل لمسی است که عملکرد راحت و آسانی را برای کاربر فراهم می کند. اما کاهش نویز ANC و کاهش نویز ENC از دیگر ویژگی های این دستگاه است. عمر باتری هندزفری HT05MeloBuds ANC 30 ساعت با حالت ANC روشن و 3.5 ساعت مکالمه است.

ویژگی های

طراحی و ظاهر:

برای ساخت هندزفری بی سیم QCY HT05 نمی توان به طراحی خاص و منحصر به فردی اشاره کرد جز اینکه بگوییم طراحی آن مشابه هندزفری های دیگر است. البته می توان گفت جا برای طراحی بهتر محفظه شارژ وجود داشت. شکل مربعی این هندزفری بی سیم باعث می شود که به راحتی در جیب شما جا شود. جنس هندزفری HT05 Melo Buds ANC از کیفیت بالایی برخوردار است و می تواند رضایت تعداد زیادی از کاربران را جلب کند. این گوشی از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است. هدست و هندزفری گفته شده مجهز به 2 گوشی است و به لطف بلوتوث به صورت بی سیم به دستگاه مورد نظر متصل می شود.

هندزفری بی سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05

هدفون به اندازه کافی دستورالعمل ها را دنبال می کند. طراحی گوشی به گونه ای است که به راحتی در گوش جای می گیرد. اگر گوشی را در گوش خود گذاشته اید اما از گوش شما خارج می شود، می توانید سری های فعلی را با پلاستیک های داخل جعبه که دو سایز متفاوت هستند جایگزین کنید. در این صورت قطعا مشکل حل خواهد شد.

قاب شارژ هدفون مکعبی با گوشه های گرد است که نشان QCY روی آن قرار دارد. روی دهانه درب جعبه یک شیار وجود دارد که باز شدن آن را آسان می کند. یک چراغ LED یکپارچه زیبا با درگاه شارژ USB-C روی جعبه شارژ قرار گرفته است.

هندزفری بی سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05

استفاده از 6 میکروفون و 2 فناوری:

یکی دیگر از مزایای هندزفری بی سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05 استفاده از 6 میکروفون و 2 فناوری است. شش میکروفون از هدفون بی سیم QCY در این محصول قابل مشاهده است. این دستگاه از 2 فناوری حذف نویز استفاده می کند. فناوری ENC (حذف نویز محیطی) در هندزفری HT05MeloBuds ANC استفاده شده است. وجود این فناوری در این هدفون به کاربر این امکان را می دهد تا مکالمه ای را بدون صداهای محیطی و با کیفیت بالاتری تجربه کند. فناوری دیگری که در این هدفون به کار رفته ANC است که در هنگام استفاده از هدفون صداهای محیطی از جمله گوش دادن به آهنگ و موسیقی را کاهش می دهد تا کیفیت صدای این هدفون بهبود یابد.

هندزفری بی سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05

مقاوم در برابر آب و گرد و غبار:

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار یکی دیگر از مزایای هندزفری HT05 MeloBuds ANC است. بنابراین استفاده از این محصول در شرایط خاص مانند اتاق های مرطوب، آب و گرد و غبار مناسب خواهد بود و آسیب کمتری به آن وارد می شود.

هندزفری بی سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05

کیفیت تماس بالا:

کیفیت بالای تماس یکی از نقاط قوت این هدفون است. بنابراین برای کسانی که معمولا از هندزفری برای مکالمه و پاسخگویی به تماس های خود استفاده می کنند گزینه مناسبی خواهد بود.

هندزفری بی سیم Xiaomi QCY Melobuds ANC HT05

باتری:

هندزفری HT05MeloBuds ANC دارای باتری 380 میلی آمپر ساعتی است که به لطف کابل USB-C شارژ می شود. باتری گفته شده دستگاه را به مدت 30 ساعت در حالت ANC فعال در حین گوش دادن به موسیقی یا صحبت کردن شارژ نگه می دارد. علاوه بر این، این هدفون به مدت 3.5 ساعت در موقعیت ANC شارژ نگه می دارد.

دکمه بازگشت به بالا