برسی پاوربانک 10000 میلی آمپر شیائومی Xiaomi Power Bank

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات پاوربانک 10000 میلی آمپر شیائومی Xiaomi Power Bank هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

پاوربانک 10000 میلی آمپر شیائومی Xiaomi Power Bank

داشتن پاوربانک برای کسانی که از کالاهای دیجیتال استفاده می کنند همیشه جذاب است. در بیشتر موارد، منبع تغذیه بیش از آنچه برای باتری کالا در نظر گرفته شده است مورد نیاز است. مهم است که از چه منابعی برای تامین انرژی اضافی لازم استفاده کنیم. قبلاً از یک باتری اضافی برای روشن نگه داشتن دستگاه ها برای مدت طولانی تری استفاده می شد. اما این روزها پاوربانک ها همه چیز را ساده کرده اند. سازندگان پاوربانک علاوه بر ظرفیت باتری، به ویژگی های دیگری نیز در محصولات خود توجه می کنند که بر سرعت شارژ و امنیت آن تأثیر می گذارد. آنها با کیفیت بالا و مطابق با سخت ترین استانداردها ساخته شده اند. در واقع پاوربانک 10000 میلی آمپری شیائومی PLM13ZM به پایان عمر خود رسیده است و اکنون می توانید آن را به مدل جدید یعنی PB100DZM ارتقا دهید. این مدل جدید از شارژ سریع 22.5 واتی PD پشتیبانی می کند، از ورودی و خروجی پورت c پشتیبانی می کند و ورودی micro USB را حذف می کند.

باتری برق Xiaomi PB100DZM 10000 میلی آمپر ساعت

ویژگی های

3 خروجی پورت همزمان:

دو درگاه USB-A و یک پورت Type-C می توانند به طور همزمان خروجی داشته باشند و برای شارژ و انتقال داده از تلفن های دارای پورت Type-C به دستگاه های دیگر دارای پورت Type-C استفاده می شوند.

باتری برق Xiaomi PB100DZM 10000 میلی آمپر ساعت

پشتیبانی از شارژ سریع PD:

امروزه که پاوربانک ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و تمامی گوشی های هوشمند از فناوری های شارژ سریع، شارژ سریع و تحویل برق استفاده می کنند، این موضوع باعث شده تا پاوربانک ها به فکر استفاده از این ویژگی ها و استانداردهای امنیتی باشند. در حال حاضر پاوربانک هایی با تکنولوژی منبع تغذیه و کابل های pd در بازار افزایش یافته است و تقریبا تمامی برندهای پاور بانک از این فناوری ها استفاده می کنند. پاوربانک 10000 میلی آمپری شیائومی مدل PB100DZM از این فناوری بی بهره بوده و می تواند موبایل، تبلت و … شما را شارژ کند. با حداکثر سرعت

باتری برق Xiaomi PB100DZM 10000 میلی آمپر ساعت

باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی:

با ظرفیت شارژ بالای پاوربانک 10000 میلی آمپری شیائومی PB100DZM، باتری پس از شارژ یک دستگاه الکترونیکی تمام نمی شود و همچنان می توانید از آن برای سایر دستگاه ها استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا