برسی چندراهی برق شیائومی مدل Mi Power Strip 2A1C Surge Protector 20W Fast Charging

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات چندراهی برق شیائومی مدل Mi Power Strip 2A1C Surge Protector 20W Fast Charging هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

چندراهی برق شیائومی مدل Mi Power Strip 2A1C Surge Protector 20W Fast Charging

طراحی ساده و جمع و جور، کابل برق 1.8 متری، پریزهای برق کارآمد، سازگار با انواع دوشاخه و سه شاخه، محفظه نسوز، شارژ سریع 18 و 20 واتی، سازگار با دستگاه های اندروید و IOS و پوشش محافظ اجسام فلزی این یکی از ویژگی های مثبت چندراهی برقی شیائومی 2A1C.

طرح

نوار برق شیائومی 2A1C از طراحی مینیمالیستی با رنگ سفید بهره می برد و قابلیت اتصال چند کابل از سری های مختلف را به طور همزمان فراهم می کند. ابعاد محصول 225*41*26 میلی متر و وزن آن در حدود 340 گرم می باشد. بدنه همه کاره از پلی کربنات مقاوم و مرغوب ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، مقاومت بالایی در برابر خط و خش و آتش نشان می دهد.

Mi Power Strip 20W (2A1C)

طول کابل برق این مولتی وایر برق برابر با 1.8 متر است که در اکثر مواقع بیشتر از مقدار لازم است. فاصله 41 میلی متری بین 3 کنتاکت چند وجهی در نظر گرفته شده است تا امکان اتصال اکثر دوشاخه های استاندارد وجود داشته باشد.

یکی از ویژگی های جذاب منبع تغذیه همه کاره شیائومی 2A1C، پوشش های محافظ پریزهای برق است. این پوشش مانع از وارد کردن اجسام فلزی توسط کودکان به پریز می شود.

Mi Power Strip 20W (2A1C)

ویژگی های

این رابط چند جهته در مجموع دارای شش رابط اتصال است که سه تای آنها پریز برق و سه درگاه USB هستند. پریزهای برق دارای طراحی هوشمندی هستند که امکان اتصال دوشاخه های مختلف برق را فراهم می کند.

دو پورت USB-A با توان حداکثر 18 وات شارژ باتری دستگاه های سازگار را امکان پذیر می کند. هر پورت از خروجی 5V/3A، 9V/2A و 12V/1.5A پشتیبانی می کند. اگر از دو پورت همزمان استفاده کنید، قدرت شارژ به 15.5 وات می رسد.

Mi Power Strip 20W (2A1C)

پورت USB-C دستگاه نیز از خروجی های 5V/3A، 9V/2.22A و 12V/1.67A پشتیبانی می کند. این پورت می تواند باتری دستگاه های سازگار با حداکثر توان 20 وات را شارژ کند. قابلیت شارژ سریع در این پاوربانک با دستگاه های اندروید و iOS سازگار است.

قسمت داخلی چند کاناله از یک صفحه مسی با مقاومت و دوام بسیار بالا تشکیل شده است. همچنین مدار کنترل کننده چند راهه دارای پروتکل های حفاظتی است که از اتصال کوتاه، جریان اضافه، تخلیه الکتریسیته ساکن و برق گرفتگی جلوگیری می کند.

دکمه بازگشت به بالا