برسی شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت D1094

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت D1094 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت D1094

—————————————–

پاور بانک 20000 ردمی مدل PB200LZM ساخت شرکت شیائومی می باشد. این پاوربانک یک لوازم جانبی پرکاربرد است که نگرانی از تمام شدن باتری گوشی هوشمند را از بین می برد. این دستگاه قابلیت شارژ 4.8 بار آیفون XS را دارد. Redmi 20000 با دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از پروتکل های مختلف شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از خانه، محل کار یا در سفر خواهد بود. با استفاده از سیستم شارژ هوشمند، این محصول می تواند به راحتی دو دستگاه شما را همزمان شارژ کند، شارژ هوشمند ورودی مناسب را برای هر دستگاه در نظر می گیرد. این محصول سبک، راحت و قابل حمل با ابعاد 7*15 سانتی متر است و می توانید به راحتی دستگاه های مختلف خود مانند گوشی های هوشمند، دوربین، تبلت و … را شارژ کنید. در طول روز. پاوربانک موبایل شیائومی دارای سیستم حفاظتی در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، اضافه جریان ورودی و خروجی و … می باشد. این پاوربانک دارای دو پورت خروجی USB_A و دو پورت ورودی USB-C و MicroUSB می باشد. همچنین حداکثر توان برای درگاه ورودی 5V_2.1A و پورت خروجی 5.1V_3.6A می باشد. این دستگاه دارای دو پورت ورودی MicroUSB-TypeC برای شارژ است و با تمامی گجت های هوشمند شما سازگار است. در مجموع این پاوربانک با قابلیت شارژ چندباره گوشی های هوشمند می تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزانه باشد.

بررسی تخصصی

————————————

باتری

دو نوع باتری معمولاً در ساخت دستگاه های برق استفاده می شود: باتری های لیتیوم یون و باتری های لیتیوم پلیمری. باتری های یونی عملکرد مطلوب خود را در دمای 20- تا 60 درجه سانتیگراد حفظ می کنند. و در حالی که باتری های پلیمری می توانند انرژی مورد نیاز دستگاه را در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین تامین کنند و به همین دلیل محدوده دمایی بیشتری را پوشش می دهند. استفاده از هر یک از این دو نوع باتری ممکن است بر وزن محصول تأثیر بگذارد. با مقایسه دو پاوربانک با ابعاد یکسان و ظرفیت نامی یکسان، وزن پاور بانک پلیمری کمتر و سبکتر است. حتی عمر این دو نوع باتری نیز متفاوت است. باتری های لیتیوم پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به باتری های لیتیوم یونی دارند و عمر طولانی تری نسبت به باتری های یون دارند.

ظرفیت

دو نوع ظرفیت در پاوربانک ها وجود دارد که گاهی باعث سردرگمی خریداران و خرید کالای نامناسب می شود. ظرفیت نامی همان چیزی است که هر پاوربانکی به طور کلی به آن معروف است و روی محصول و جعبه درج شده است. اما این ظرفیتی نیست که بخواهید بر اساس آن پاوربانک مورد نظر خود را انتخاب کنید. تلفات برق و عوامل دیگر باعث می شود ظرفیت واقعی هر پاوربانکی کمتر از ظرفیت نامی آن باشد. بنابراین، شما باید با توجه به نیاز خود و تعداد دفعاتی که برای شارژ گوشی خود نیاز دارید، محصولی با ظرفیت واقعی مناسب و معقول انتخاب کنید. ظرفیت اسمی پاوربانک Redmi PB200LZM برابر با 20000 میلی آمپر ساعت و محدوده ظرفیت واقعی آن بیش از 15000 میلی آمپر ساعت است.

طرح

شارژر Redmi PB200LZM از پلاستیک ABS ساخته شده است. اگرچه سطح پلاستیکی این محصول به زیبایی و جذابیت رویه های فلزی و آلومینیومی نیست، اما باعث می شود که محصول وزن کمتری داشته باشد و در نهایت قیمت آن با محصولات فلزی مشابه بسیار متفاوت است. اما این محصول ظاهر زیبایی دارد و سطح آن لیز نیست و به راحتی قابل دست زدن است. این محصول مجهز به مدیریت شارژ هوشمند است و می تواند گوشی های موبایل را با سرعت بالا شارژ کند. پاور بانک Redmi PB200LZM محصول شرکت Redmi می تواند همراهی مطمئن و مطمئن برای کسانی باشد که همیشه نیاز به شارژ مجدد دستگاه های الکترونیکی خود دارند. با استفاده از این پاوربانک می توانید انواع گوشی های هوشمند، تبلت ها، دوربین ها، پخش کننده های mp3، mp4 و GPS را شارژ کنید.

دکمه بازگشت به بالا