برسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Imiki SF1

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Imiki SF1 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Imiki SF1

می توانید ساعت هوشمند شیائومی IMIKI SF1 را با ویژگی ها و مشخصات منحصربفردش خریداری و استفاده کنید. این ساعت را با ویژگی ضد آب و پشتیبانی از بیش از 100 صفحه ورزشی و ساعتی بشناسید. همچنین دارای عمر باتری جذابی است که توجه هر کاربری را به تمامی این ویژگی ها جلب می کند.

ساعت هوشمند شیائومی IMIKI SF1 را معرفی می کنیم

ساعت هوشمند شیائومی IMIKI SF1 باید به عنوان یک گجت منحصر به فرد ارائه شود که طیف گسترده ای از عملکردهای منحصر به فرد را شامل می شود. می توانید این ساعت باکیفیت را با صفحه نمایش 2.01 اینچی Super Retina AMOLED خریداری کنید. این نمایشگر توانایی ارائه تصاویر واضح و واضح را دارد و حتی از نظر کیفیت آن را تضمین می کند.
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این ساعت را از سایر ساعت های هوشمند متمایز می کند، توانایی آن در برقراری تماس بلوتوثی است. شما قادر خواهید بود تماس مورد نظر را مستقیماً از مچ دست خود برقرار کنید. بدنه این ساعت فلزی با ابعاد 10.2 x 37 x 45.8 میلی متر و وزن 39.8 گرم می باشد. نواری که برای آن در نظر گرفته اند سیلیکونی است و در اندازه های 22 میلی متری نصب می شود.
رنگ هایی که در این ساعت می بینید معادل مشکی، قهوه ای و نقره ای است. پس این امکان وجود دارد که رنگ ساعت را با توجه به علاقه خود انتخاب کنید و به این ترتیب خرید خود را نهایی کنید. صفحه نمایش این ساعت مربع شکل و وضوح تصویر آن 410*502 پیکسل است. حداکثر روشنایی نمایشگر حدود 1000 نیت است.
با وجود این درجه از روشنایی نمایشگر، باید بدانید که می توانید در محیطی که نور زیادی وجود دارد و همچنین در نور خورشید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی های مهم این ساعت هوشمند پشتیبانی آن از چندین زبان زنده دنیا است که به شما امکان می دهد زبان مورد نظر را انتخاب کنید. در این میان زبان فارسی نیز نمایان است.
پس با انتخاب زبان فارسی علاوه بر اینکه می توانید تمامی پیام ها و متون فارسی را مشاهده کنید، منوهای ساعت را نیز بنا به نظر خود به فارسی برگردانید تا کار با آن برای شما راحت تر شود. صفحه نمایش ساعت تمام لمسی و رنگی است و باید بدانید که این ساعت به هیچ وجه ضد ضربه نیست. بنابراین مراقب باشید که از ارتفاع سقوط نکنید، زیرا ممکن است ساعت آسیب ببیند.
ساعتی که در مورد آن صحبت می کنیم دوربین ندارد، بنابراین نمی توانید با آن فیلم و عکس بگیرید. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود از گوشی و هدفون به طور همزمان استفاده کنید. هر دو با تلفن شما جفت می شوند و می توانید از مزایای آنها لذت ببرید. اگر به GPS نیاز دارید، باید بدانید که این مدل ساعت هوشمند از GPS پشتیبانی نمی کند.

باتری عالی

ظرفیت باتری این ساعت 280 میلی آمپر ساعت است. این مقدار باتری می تواند تا 30 روز در حالت آماده به کار باشد و همچنان شارژ لازم را داشته باشد. در صورت استفاده، ساعت شما به مدت 7 روز ضمانت کارکرد دارد. البته باید بدانید که مصرف باتری با نحوه استفاده شما ارتباط مستقیم دارد. به عبارت دیگر، هر چه بیشتر استفاده کنید، مصرف باتری بیشتر می شود و بالعکس. نوع شارژ این گجت مغناطیسی بوده و به هیچ نوع کابلی نیاز ندارید.

اپلیکیشن ساعت هوشمند Imiki SF1

برای بهره مندی از امکانات بیشتر این ساعت هوشمند می توانید از یک اپلیکیشن اختصاصی برای آن استفاده کنید. این برنامه می تواند به شما کمک کند ساعت خود را سفارشی کنید و از آن لذت ببرید.

بیش از 100 حالت ورزشی

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی IMIKI SF1 این است که بیش از 100 حالت ورزشی دارد. بنابراین برای هر نوع ورزشی که فکرش را بکنید مناسب است. این ورزش ها ممکن است شامل ورزش های آبی و غیره باشد. اگر ورزشکار هستید جای این ساعت در دستان شما خالی است.

ضدآب

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ساعت فوق ضد آب بودن آن است. این ساعت از فناوری IP68 پشتیبانی می کند. با این اوصاف، می توانید ساعت خود را در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه استفاده کنید. با این حال، بهتر است با آن وارد سونا، آب گرم و اقیانوس نشوید. از آن در تمام ورزش های آبی استفاده کنید و لذت ببرید.

پشتیبانی از بیش از 100 صفحه ساعت در ساعت هوشمند شیائومی Imiki SF1

برخی از افراد می خواهند بتوانند به راحتی تصویر زمینه و تمام حالت های منو را به دلخواه خود برنامه ریزی کنند. سفارشی سازی این ساعت با بیش از 100 صفحه ساعت نیز امکان پذیر است. بنابراین دیگر لازم نیست نگران آن باشید.

سنسورها و سنسورها موجود است

وجود سنسورهای سلامت در ساعت هوشمند بسیار مهم است. بررسی ضربان قلب، نظارت بر وضعیت خواب و بهبود آن، میزان اکسیژن خون، بررسی میزان استرس در فرد و بیان حالات احساسی وی از جمله سنسورهایی است که در این ساعت تعبیه شده است.

نسخه بلوتوث ساعت هوشمند شیائومی IMIKI SF1

نسخه بلوتوث استفاده شده در این مدل ساعت هوشمند 5.2 می باشد. بنابراین می توانید با کمک آن گفتگوی پایدار و بدون وقفه را تجربه کنید. بردی که این ساعت در اختیار کاربر قرار می دهد 10 متر خواهد بود اما اگر مانعی بین آنها باشد این برد کمتر می شود. باید به این موارد هم توجه کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

دکمه بازگشت به بالا