برسی ساعت هوشمند شیائومی مدل Imiki SE1

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل Imiki SE1 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Imiki SE1

ساعت هوشمند شیائومی Imiki SE1 با توجه به قابلیت برقراری تماس بلوتوث که یک ویژگی عالی است. یکی از مهم ترین ویژگی های این ساعت هوشمند دستیار صوتی هوش مصنوعی آن است که توجه هر کاربری را به خود جلب می کند. دانستن بیشتر در مورد این محصول به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Imiki SE1 را معرفی می کنیم

ساعت هوشمند شیائومی IMIKI SE1 یک ابزار هوشمند است که همه کارها را برای شما انجام می دهد و از عملکردهای چشمگیر پشتیبانی می کند. با قابلیت برقراری تماس بلوتوثی به راحتی می توانید از مچ دست خود ارتباط لازم را برقرار کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به استفاده از گوشی هوشمند خود برای برقراری تماس ندارید.
بدنه ساعت فوق از PC+ABS ساخته شده است که فوق العاده محکم و بادوام است. طراحی ساعت خود یک طراحی منحصر به فرد و به روز است و در برابر سایش مقاوم است. اما این به معنای ضد ضربه بودن آن نیست و باید مراقب باشید که از ارتفاع سقوط نکنید و مشکلی ایجاد نکنید. جالب است بدانید که این ساعت دارای عملکرد FIND PHONE است و در صورت نیاز می تواند به شما کمک کند تا گوشی خود را پیدا کنید.
ابعاد ساعت 48.3 x 39.05 x 10.8 میلی متر تخمین زده شده است. بند سیلیکونی و 22 میلی متری است. رنگ این ساعت نیز مشکی است و به راحتی می توانید آن را با هر نوع و مدلی ست کنید. برای این ساعت یک نمایشگر مربعی شکل به اندازه 2.02 اینچ در نظر گرفته شده است. وضوح صفحه نمایش 320×385 پیکسل است و می تواند تمامی تصاویر را با کیفیت بالا نمایش دهد.
صفحه نمایش ساعت لمسی و تمام رنگی ساخته شده است. بنابراین به راحتی می توانید با لمس صفحه تمام دستورات لازم را به آن بدهید. البته دستیار صوتی در این ساعت دیده می شود و کارایی خاص خود را دارد. زبان های زیادی را پشتیبانی می کند که زیان فارسی یکی از آنهاست. پس با توجه به علاقه و زبان خود انتخاب کنید.
ساعت فوق از نعمت داشتن دوربین برخوردار نیست و در نتیجه نمی تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. همچنین باید بدانید که جی پی اس وجود ندارد و برای انجام این کارها باید از تلفن همراه خود استفاده کنید. با توجه به نسخه بلوتوث استفاده شده در این ساعت می توان برد آن را برد خوب ارزیابی کرد.

ظرفیت باتری

ظرفیت باتری این ساعت برابر با 260 میلی آمپر ساعت و زمان آماده به کار آن نیز حدود 15 روز می باشد. در صورت استفاده مداوم از مزایا و عملکردهای این ساعت می توانید تا 5 روز بدون خاموش کردن ساعت مورد نظر از آن استفاده کنید. اگر مصرف خود را تغییر دهید، این زمان می تواند کوتاه تر یا طولانی تر باشد.

پشتیبانی از حالت های ورزشی

ساعت فوق می تواند به راحتی از 100 ورزش یا حتی بیشتر پشتیبانی کند. این به روز رسانی ها شامل موارد زیادی می شود و اگر یک ورزشکار حرفه ای هستید می توانید از مزایا و ویژگی های حالت های ورزشی موجود در ساعت لذت ببرید.

دستیار صوتی

یکی از ویژگی های مهم و برجسته ساعت وجود دستیار صوتی است. در مواقعی که نمی توانید از لمس ساعت استفاده کنید و دستورات لازم را به آن وارد کنید، بهتر است دستیار صوتی را فعال کرده و در نتیجه از آن نهایت استفاده را ببرید.

قابلیت مکالمه در ساعت هوشمند شیائومی Imiki SE1

با تشکر از نسخه بلوتوث با کیفیت بالا در این ساعت هوشمند شیائومی می توانید بدون مشکل با ساعت خود تماس تلفنی داشته باشید و در مواقعی که نمی توانید گوشی خود را در دست بگیرید از این قابلیت ساعت هوشمند استفاده کنید.

یک بازی درونی در آن وجود دارد

شیائومی حتی به سرگرمی های شما نیز رسیدگی کرده است. بنابراین او بازی هایی را در آن قرار داده است تا شما بر اساس آن ها به تفریح ​​بپردازید.

سنسورها و سنسورها موجود است

سنسورهای سلامت زیادی در این مدل ساعت دیده می شود که نظر هر کاربری را به خود جلب می کند. این حسگرها می توانند شامل مواردی مانند اکسیژن خون، نظارت بر خواب، ضربان قلب، بیان سطح استرس و شرایط فردی باشند. بنابراین می توانید از این ساعت استفاده کنید و از تمام موارد بالا اطلاعات کسب کنید.

اپلیکیشن ساعت هوشمند Imiki SE1

اپلیکیشن خاصی برای این مدل ساعت طراحی شده است که به کمک آن می توانید ساعت خود را شخصی سازی کنید.

ضدآب

ساعت هوشمند ایمیکی به عنوان ضد آب تولید می شوند و از استاندارد IP67 پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر آب روی آن پاشیده شود یا عرق روی آن بپاشد، مشکلی برای ساعت پیش نمی آید.

دکمه بازگشت به بالا