برسی ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Redmi Watch 3 Active

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Redmi Watch 3 Active هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Redmi Watch 3 Active

ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active

ساعت هوشمند اکتیو ردمی واچ 3 شیائومی محصولی جدید از برند شیائومی است که در تاریخ 27 دسامبر 2022 به بازار عرضه شد.این ساعت دارای صفحه نمایش 1.83 اینچی LCD با رزولوشن 240×280 پیکسل است که می تواند رنگ های زیبا و شفاف را به نمایش بگذارد. تصاویر. . این ساعت همچنین دارای عملکردهای مختلف نظارت بر سلامت و ورزش از جمله اندازه گیری ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، وضعیت خواب، حالت های استرس، 100 حالت ورزشی و … می باشد.

علاوه بر این، این ساعت تا عمق 5 اتمسفر (50 متر عمق) در برابر آب مقاوم است و قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند با بلوتوث 5.2 را دارد. چه در حال ورزش، رانندگی یا انجام کارهای روزمره خود باشید، می توانید با فشار دادن یک دکمه به تماس خود از طریق بلوتوث پاسخ دهید. این ساعت هوشمند Redmi دارای قابلیت مکالمه بلوتوث بوده و مجهز به میکروفون و اسپیکر می باشد. باتری 289 میلی آمپری این ساعت می تواند تا 12 روز با استفاده معمولی و تا 7 روز با استفاده فشرده دوام بیاورد.

ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active

ویژگی های

طرح و ابعاد:

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active تا حدودی از شکل و شمایل ساعت های هوشمند اپل پیروی می کند که نمایشگر مربعی آن ریشه اصلی این شباهت است. از بغل نگاه می کنیم، قاب ها شکلی مسطح دارند و در ترکیب با صفحه نمایش مربع گران تر به نظر می رسند. طراحی این محصول می تواند شما را در شرایط مختلف همراهی کند; از یک جلسه کاری گرفته تا سفر و ورزش، به این ساعت هوشمند تکیه کنید. البته خود بند از اپل واچ کپی شده و می تواند مانند آب آشامیدنی وصل یا جدا شود. نوارهای سیلیکونی باکیفیت که با پوست دست سازگار بوده و واکنش آلرژیک ایجاد نخواهد کرد. با نگاه کردن به زیر، احتمالاً تعجب نخواهید کرد که متوجه شوید هیچ شیشه یا سرامیکی در انتظار شما نیست، بلکه پلاستیکی ساده با چند سنسور و پین شارژ ترکیب شده است. با کمی دقت بیشتر می توانید بریدگی اسپیکر و میکروفون را مشاهده کنید، بنابراین می توان از این ساعت برای پاسخگویی به تماس ها نیز استفاده کرد.

نمایش دادن:

نمایشگر این ساعت از نوع LCD با سایز 1.83 اینچ با رزولوشن 240 در 280 پیکسل است که می تواند رنگ های زیبا و تصاویر واضحی را به نمایش بگذارد. این نمایشگر همچنین دارای نرخ تازه سازی 60 هرتز و روشنایی 600 نیت است که تجربه کاربری بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. این نمایشگر با شیشه منحنی 2.5 بعدی پوشانده شده است که ظاهری زیباتر و بادوام به آن بخشیده است.

شما می توانید از بین بیش از 200 صفحه ساعت مختلف، صفحه ساعت خود را تغییر دهید. همچنین می توانید از عکس های خود در گالری تلفن به عنوان صفحه ساعت استفاده کنید. این ویژگی فقط برای کاربران اندروید در دسترس است.

ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active

امکان برقراری تماس تلفنی:

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active دارای عملکرد تماس بلوتوثی است که به شما امکان می دهد با اتصال ساعت به گوشی هوشمند خود با لمس ساعت به تماس های دریافتی پاسخ دهید. می توانید صدای مخاطب را از طریق بلندگوی ساعت بشنوید و با میکروفون ساعت با آنها صحبت کنید. این ویژگی برای تماس های تلفنی معمولی کار می کند اما برای تماس صوتی از طریق برنامه های دیگر مانند WhatsApp، Telegram و غیره پشتیبانی نمی شود.

ضدآب:

این ساعت دارای استاندارد مقاومت در برابر آب 5ATM می باشد، به این معنی که ساعت تا عمق 50 متری آب مقاوم است اما برای شنا در آب در عمق کم و استفاده در حمام، پاشیدن مستقیم آب بر روی آن استفاده می شود. شستن دست ها و… مانعی برای آن ایجاد نمی کند.

این شرکت توصیه می کند هنگام دوش آب گرم یا رفتن به سونا از دستبند استفاده نکنید، زیرا بخار بیش از حد می تواند بر مقاومت دستبند در برابر آب تأثیر بگذارد و در آینده آن را کمتر ضد آب کند.

ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active

100 حالت ورزشی:

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active به شما این امکان را می دهد که بین بیش از 100 حالت مختلف ورزشی یکی را انتخاب کرده و فعالیت بدنی خود را ثبت کنید. این ساعت می تواند داده های تمرینی شما مانند مسافت طی شده، سرعت، کالری سوزانده شده، زمان، نقشه مسیر و غیره را نمایش دهد. این ساعت همچنین دارای 10 حالت ورزشی حرفه ای است که با الگوریتم های پیشرفته فعالیت شما را با دقت بیشتری تحلیل می کند. این 10 حالت عبارتند از: دویدن در فضای باز، دویدن روی تردمیل، دوچرخه سواری در فضای باز، پیاده روی، کوهنوردی، تریل رانینگ، پیاده روی کوهستانی، بیضوی، قایقرانی و طناب پرش.

ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active

حسگرها:

این ساعت دارای چهار سنسور اصلی است که عبارتند از:

سنسور نوری ضربان قلب: این سنسور می تواند ضربان قلب شما را به صورت مداوم یا دستی در طول روز اندازه گیری کند و در صورت بالا یا پایین بودن ضربان قلب به شما هشدار دهد. این سنسور همچنین می تواند ضربان قلب شما را در حین ورزش نمایش دهد و به شما بگوید در چه وضعیت فیزیولوژیکی هستید (به عنوان مثال گرم کردن، فعالیت ملایم، فعالیت شدید و غیره).

سنسور اکسیژن خون: این سنسور می تواند سطح اکسیژن خون شما را اندازه گیری کند و به شما بگوید که خون شما چقدر اکسیژن دارد. این میزان معمولاً بین 95 تا 100 درصد است و اگر کمتر از 90 درصد باشد، ممکن است نشانه مشکل تنفسی باشد. این سنسور همچنین می تواند سطح اکسیژن خون شما را در هنگام خواب کنترل کند و به شما بگوید که آیا تنفس شما در خواب مشکل دارد یا خیر.

شتاب سنج: این سنسور می تواند حرکات شما را تشخیص دهد و به شما بگوید که چقدر فعال بوده اید. این سنسور همچنین می تواند تعداد قدم های شما را بشمارد و میزان کالری مصرفی را محاسبه کند. علاوه بر این، می تواند وضعیت خواب شما را ردیابی کند و به شما بگوید چه مدت در هر مرحله از خواب (خواب عمیق، خواب سبک، خواب REM و بیداری) بوده اید.

ژیروسکوپ: این سنسور می تواند جهت و زاویه حرکات شما را تشخیص دهد و به شما بگوید در کدام جهت و با چه سرعت و شتابی. همچنین می تواند حالت های مختلف ورزشی را تشخیص دهد و به شما بگوید که چه نوع فعالیت بدنی انجام می دهید (مثلاً دویدن، دوچرخه سواری، طناب زدن و غیره).

ساعت هوشمند Xiaomi Redmi Watch 3 Active

باتری:

باتری ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active با ظرفیت 289 میلی آمپر ساعت می تواند تا 12 روز با استفاده معمولی و تا 7 روز با استفاده فشرده کار کند. اگر GPS را روشن کنید، باتری تا 18 روز دوام می آورد. شارژ این ساعت از طریق یک پایه شارژ مخصوص که با کابل USB به منبع تغذیه متصل می شود انجام می شود. مدت زمان لازم برای شارژ کامل این ساعت حدود 2 ساعت است.

دکمه بازگشت به بالا