برسی هندزفری بلوتوثی گلوریمی مدل گلوری بادز 3

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری بلوتوثی گلوریمی مدل گلوری بادز 3 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری بلوتوثی گلوریمی مدل گلوری بادز 3

خرید می کند هندزفری بلوتوث Xiaomi Glori Glori Buds 3، می تواند برای شما کاملاً اقتصادی باشد. زیرا این محصول دارای ویژگی های منحصر به فرد بسیاری است که در نهایت تمامی نیازهای شما را برآورده خواهد کرد. خرید هندزفری بلوتوث در حال حاضر بسیار محبوب شده است و افراد زیادی هستند که این نوع هندزفری ها را به هندزفری های سیمی خود ترجیح می دهند.

هندزفری بلوتوث شیائومی Glori Glori Buds 3 را معرفی می کنیم

در زمینه ارائه هندزفری بلوتوث شیائومی غنچه های گلوریمی گلوری 3باید بدانید که این هندزفری از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است. طراحی منحصر به فردی برای این مدل هندزفری در نظر گرفته شده است. زیبایی آن بسیار زیاد است و می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. ابعادی که می توان برای هر گوشی مشخص کرد 33.57 x 15.98 x 6.47 میلی متر است.
وزن هر یک از این هدفون ها 3.5 گرم است که می توان آن را وزن مناسبی تعریف کرد. طراحی هر دو هدفون فوق العاده ارگونومیک بوده و به دلیل ساخت یکسان به راحتی در گوش شما جای می گیرد. همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید ساختار آنها یکپارچه نبوده و در قسمتی از گوش که داخل گوش می رود سری سیلیکونی تعبیه کرده اند.
این سری ها می توانند با توجه به اندازه و ابعاد داخلی گوش شما تغییر کنند و شما می توانید آنها را متناسب با گوش خود تغییر دهید. به این ترتیب شما راحت تر خواهید بود. بدنه آنها از پلاستیک فوق العاده مقاوم و محکم ساخته شده است و روشن یا خاموش بودن آنها را می توانید با کمک چراغ LED روی آنها متوجه شوید.
آنها برای این محصول کیفی طراحی کرده اند که زیبایی آن می تواند شما را شگفت زده کند. هر دو هدفون داخل قاب قرار می گیرند تا در صورت نیاز بتوانید از آنها استفاده کنید. در واقع قاب شارژ مورد نظر علاوه بر شارژ کردن هدفون، در مواقعی که به آن نیاز ندارید نیز می تواند به خوبی از آن محافظت کند. ابعاد کیف شارژ نیز 23.97 x 28.6 x 68.4 میلی متر است. همانطور که مشاهده می کنید ابعاد این کیف به گونه ای است که می توانید آن را به راحتی حمل کنید.
کیس شارژ مورد نظر ظاهری شیک دارد و از طریق نمایشگری که روی آن نصب کرده اند می توانید میزان شارژ باقی مانده و همچنین شارژ هر هدفون را مشاهده کنید. قاب ظاهری براق دارد و ساختار آن به گونه ای است که به راحتی در دستان شما گرفته می شود و از دست شما نمی لغزد و خط و خش نخواهد داشت. امکان خرید این هندزفری بلوتوث در دو رنگ مشکی و سفید وجود دارد.

ویژگی های

درباره ویژگی های هندزفری مدل بلوتوث شیائومی غنچه های شکوه 3باید بدانید که در بین هندزفری های این دسته از موفقیت فوق العاده ای برخوردار است.

نوع باتری هندزفری بلوتوث Xiaomi Glori Glori Buds 3

جالب است بدانید که باتری در هندزفری بلوتوث اهمیت زیادی دارد. این بدان معناست که هرچه باتری قدرتمندتر باشد، تجربه هندزفری بهتری خواهد داشت. باتری قرار داده شده در جعبه شارژ دارای ظرفیت 350 میلی آمپر ساعت است و از پلیمر لیتیوم یون ساخته شده است. شارژ کامل حدود دو ساعت طول می کشد.
هر هدست را با یک باتری 40 میلی آمپر ساعتی خواهید یافت که شارژ کامل آن تقریباً 1.5 ساعت طول می کشد. پس از شارژ کامل، حدود 6.5 ساعت زمان شارژ برای مکالمه یا گوش دادن به موسیقی دارند.

نسخه بلوتوث

نسخه بلوتوث برای این نوع هندزفری شکوه در نظر گرفته اند، 5.3 است. این نسخه از بلوتوث می تواند بردی تا 10 متر را ارائه دهد. بنابراین اگر 10 متر با موبایل خود فاصله داشته باشید به راحتی می توانید اتصال خود را حفظ کنید و مشکلی پیش نخواهد آمد.

ضدآب

محصول فوق ضد آب بوده و از استاندارد IPX4 پشتیبانی می کند. پس اگر در شرایطی قرار گرفتید که عرق کردید یا باران پاشید یا حتی آب پاشید، بدانید که مشکلی در این مورد وجود نخواهد داشت.

قابلیت لمس هدفون

هدفون های این محصول کاملا لمسی بوده و با لمس هر کدام می توانید موسیقی یا تماس های خود را کنترل کنید. استفاده از آن برای مکالمه، ورزش، بازی و استفاده عمومی در نظر گرفته شده است.

دکمه بازگشت به بالا