برسی ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی

بررسی ساعت Xiaomi S1 Active

ساعت هوشمند S1 Active در اصل نسخه اسپورت نسل قبلی خود است که ویژگی های مشابهی دارد اما تفاوت های طراحی نیز دارد و البته ساعت شیائومی S1 Active مناسب ترین انتخاب برای فعالیت های ورزشی است. ساعت S1 Active با پشتیبانی از سیستم های ماهواره ای بزرگ، قابلیت ردیابی دقیق تمرینات و فعالیت های ورزشی در فضای باز، نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب و اکسیژن خون، عمر باتری طولانی و پرداخت از طریق سیستم NFC در حین فعالیت های ورزشی را دارد. قیمت ساعت شیائومی S1 Active با ظاهر اسپرت و جذاب بسیار مقرون به صرفه است.

مزایا و معایب ساعت هوشمند S1 Active

مزایای:
+ کیفیت صفحه نمایش بسیار بالا
+ مناسب برای استفاده 24 ساعته
+ فعالیت های ورزشی را پیگیری و دنبال کنید

از معایب ساعت شیائومی اس 1 اکتیو می توان به موارد زیر اشاره کرد که با توجه به قیمت این ساعت بسیار مناسب به نظر می رسد:

– ممکن است در برخی از فعالیت های ورزشی به اندازه سایر فعالیت ها دقیق نباشد
برخی از ویژگی ها ممکن است مدتی طول بکشد تا فعال شوند
– پشتیبانی از برنامه های کوچک

هر ساعت هوشمند مزایا و معایب خود را دارد که ممکن است عملکرد مورد نظر شما را داشته باشد یا نداشته باشد. برای اطلاعات بیشتر و مقایسه انواع ساعت ها، ارزش دیدن صفحه ساعت هوشمند سایت را دارد.

طراحی و صفحه نمایش S1 Active را تماشا کنید

• مورد فولاد ضد زنگ 45 میلی متر
• صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED
• بند سیلیکونی و TPU
• درجه بندی ضد آب 5ATM

فریم فلزی ساعت شیائومی S1 Active با الیاف شیشه ای تقویت شده و سبک تر از نسل قبلی جایگزین شده است. ساعت هوشمند شیائومی S1 Active با صفحه نمایش 1.43 اینچی و وضوح 466 در 466 AMOLED پاسخی عالی، دید خوب و حالت نمایش همیشه روشن را به کاربر ارائه می دهد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش همیشه روشن عمر مفید باتری را کاهش می دهد، بنابراین صفحه نمایش همیشه روشن را می توان به عنوان یک گزینه در تنظیمات در نظر گرفت.

قاب صفحه نمایش شیائومی واچ اس 1 اکتیو از یک قاب مشکی نازک و یک قاب نقره ای بزرگتر تشکیل شده است که بر جذابیت ساعت شیائومی واچ اس 1 اکتیو می افزاید. دو دکمه در سمت راست کیس وجود دارد. دکمه پایینی زیر میانبر برای ردیابی فعالیت های ورزشی و دکمه بالا برای روشن کردن صفحه است که از هیچ کدام نمی توان برای اسکرول صفحه استفاده کرد.
اندازه و وزن ایده آل، کیفیت بالای صفحه نمایش، لمس محکم و بند قابل تعویض ساعت هوشمند S1 Active را به گزینه ای مناسب برای زندگی روزمره تبدیل کرده است.

قیمت ساعت Xiaomi S1 Active

قیمت ساعت هوشمند Xiaomi S1 Active تا تاریخ آدری بهشت ​​1402 حدود 170 دلار تخمین زده می شود که به نظر می رسد شیائومی S1 Active قیمت مقرون به صرفه ای دارد. البته یکی از معیارهایی که تعیین می کند قیمت ساعت مچی مناسب است یا خیر، مشخصات و ویژگی هایی است که این محصول را از بقیه متمایز می کند. برای بررسی این موضوع و مقایسه این محصول با مدل های دیگر می توانید به صفحه ساعت هوشمند شیائومی در وب سایت 19 محصول مراجعه کنید.

ویژگی های ساعت هوشمند Xiaomi S1 Active و ردیابی فعالیت های ورزشی

• پشتیبانی از 117 برنامه ورزشی
• مکان یاب دو خطه و چند سیستمی
• پایش 24 ساعته ضربان قلب
• پشتیبانی از آمازون الکسا

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active دارای برنامه گسترده ای از فعالیت های ورزشی است و دارای 117 حالت ورزشی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و ورزش های خاص مانند کرلینگ، دارت و شیرجه و همچنین 100 برنامه ورزشی حرفه ای مانند بسکتبال، تنیس و شنا می باشد. . S1 Active Xiaomi دارای قابلیت اتصال به وای فای، تنظیم هشدار برای ارسال پیام و تماس، پشتیبانی از هدفون بی سیم، تنظیمات خودکار برای نور نمایشگر، گزینه ای برای یافتن گوشی و چندین اپلیکیشن دیگر است.

از نظر عملکرد نظارت بر سلامت، ساعت Xiaomi S1 Active به کاربر اجازه می دهد تا تنفس، سطح استرس، وضعیت خواب را ردیابی کند و سطح اکسیژن خون را تشخیص دهد. ساعت هوشمند S1 Active با لرزش به شما هشدار می‌دهد که وقتی یک ساعت بی‌حرکت هستید، بلند شوید و حرکت کنید، اگرچه این برنامه می‌تواند روشن یا خاموش شود.

در قسمت کنترل موسیقی که به خوبی با صفحه لمسی و از طریق تماس های تلفنی بلوتوث ادغام شده است، شیائومی حالت اضطراری را ارائه می دهد که کاربر می تواند با سه بار ضربه زدن روی دکمه پایین با مخاطب اضطراری خود تماس بگیرد.

عمر باتری ساعت فعال S1

• شیائومی ادعا می کند که Xiaomi s1 Active تا 12 روز با استفاده روزانه نیازی به شارژ ندارد.
• قابلیت نگهداری شارژ تا 24 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی
• تا 30 ساعت شارژ در هنگام استفاده از GPS
ساعت هوشمند S1 Active دارای باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که علاوه بر مصرف انرژی کم، امکان استفاده 12 روز در حالت عادی و 24 روز در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را بدون نیاز به شارژ مجدد دارد. شیائومی همچنین ادعا می کند که هنگام استفاده از GPS برای ردیابی فعالیت های ورزشی در فضای باز، می توانید انتظار عمر باتری 30 ساعته را از ساعت Xiaomi Watch S1 Active داشته باشید. لازم به ذکر است که شارژ ساعت هوشمند اکتیو شیائومی s1 با دیسک و کابل مغناطیسی تنها 2 ساعت و نیم زمان می برد.

بررسی ارزش خرید ساعت Xiaomi S1 Active

صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED شیائومی S1 Active به کاربر امکان می دهد رنگ های بهتر و دید صاف تری را تجربه کند و صفحه نمایش همیشه روشن نیز بررسی زمان را برای کاربر آسان می کند. اعلان‌های مهم مانند تماس‌های دریافتی، یادآوری‌ها و اعلان‌های ورزشی را حتی در نور شدید با وضوح نمایش می‌دهد. همه اینها همراه با قیمت ساعت شیائومی S1 Active آن را به یک انتخاب جدی برای خرید تبدیل می کند.

دکمه بازگشت به بالا