برسی کاغذ دیجیتال شیائومی مدل D1115 Mi LCD WRITING TABLET

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات کاغذ دیجیتال شیائومی مدل D1115 Mi LCD WRITING TABLET هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

کاغذ دیجیتال شیائومی مدل D1115 Mi LCD WRITING TABLET

————————————

کاغذ دیجیتال، محصولی متفاوت برای دوستداران طبیعت

برخلاف اینکه همه همیشه موبایل خود را در دست دارند و نمی توانند آن را زمین بگذارند، گاهی اوقات برای پوشش فعالیت های مختلف خود به دنبال لوازم جانبی تلفن همراه می گردند. بسیاری از مردم دوست دارند نقاشی بکشند، کاغذ همیشه بهترین ابزار است. امروزه به دلیل نگرانی های زیست محیطی، بسیاری از مردم استفاده از کاغذ را کنار گذاشته و به کاغذهای دیجیتال روی آورده اند. کاغذ دیجیتال Xiaomi XMXHB02WC یکی از انواع کاغذهای دیجیتالی است که می توانید برای همیشه همراه خود نگه دارید.

مشابه کاغذهای دیجیتال شیائومی در بازار زیاد است، اما نقطه تمایز این محصول شیائومی با سایر محصولات بازار، ظاهر مینیمال، سفید و سبک آن است که آن را بسیار شبیه به یک تبلت حرفه ای کرده است. کل دستگاه از مواد ABS ساخته شده است که سبک و بادوام است. این مدل بدنه ای سبک و نازک ۷ میلی متری دارد که باعث می شود در تمام طول روز همراه شما باشد.

خلاقیت خود را بیان کنید

کاغذ دیجیتال شیائومی XMXHB02WC در دو اندازه 10 و 13.5 اینچی عرضه می شود. اندازه 10 اینچ برای حمل و نقل راحت تر است، اما اندازه 13.5 اینچ برای افرادی که طراحی فکر می کنند بهتر است. اندازه 13.5 اینچی فضای خلاقانه تری را برای همه، چه در خانه و چه در محل کار، فراهم می کند و کار با آن را لذت بخش می کند.

مجهز به قفل ایمنی برای محافظت از آثار شما

مدل XMXHB02WC مانند اکثر پدهای دیجیتال تقریباً هیچ دکمه ای روی صفحه دیجیتال خود ندارد و تنها دکمه شفاف جلوی نمایشگر شامل دکمه خاموش و روشن صفحه است. همچنین برای اطمینان از عملکرد مناسب، دکمه قفل صفحه در کنار صفحه نمایش طراحی شده است. با این عملکرد می توانید محتوای روی صفحه را قفل کنید، در این صورت محتوا حذف نخواهد شد. Clear Screen Key برای جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات طراحی شده است.

باطری سکه ای

در پایین صفحه دیجیتال یک محفظه باتری قرار دارد که باید یک باتری سکه ای CR2025 در آن قرار گیرد. بسیاری از عمر باتری ضعیف این کاغذ دیجیتال شکایت کرده اند، اما نمایندگان شیائومی ادعا می کنند که این باتری به طور متوسط ​​یک سال و 100 روز با دستمال مرطوب دوام می آورد. جالب است بدانید هنگام نوشتن روی کاغذ مصرف انرژی باتری صفر است.

قلم بادوام برای استفاده کودکان

در کنار این کاغذ دیجیتال قلمی قرار دارد که می تواند به راحتی تصاویر را از طریق نیروی مغناطیسی پخش و ذخیره کند. قلم این محصول بسیار نرم بوده و به راحتی روی کاغذ حرکت می کند. کاغذ به تغییرات فشار بسیار حساس است و ضخامت خط به طور طبیعی می تواند از تغییرات فشار تغییر کند. قلم این محصول از پلیمر کریستال ترموپلاستیک ساخته شده است که سطح آن صاف و بافت آن سفت و بسیار مقاوم در برابر سایش می باشد. همچنین فونت های نوشته شده بسیار واضح و چشم نواز هستند.

نتیجه گیری

کاغذ دیجیتال شیائومی XMXHB02WC می تواند یک محصول بسیار خوب و مفید برای هر شخصی باشد. به خصوص اگر بچه های کوچکی در خانه دارید، می توانید با این محصول ساعت ها آنها را سرگرم کنید. لازم به ذکر است که خودکار و صفحه نمایش این مدل به گونه ای ساخته شده است که در برابر استفاده طولانی مدت توسط کودکان مقاوم باشد. با خرید این محصول می توانید در حفظ محیط زیست و عدم آسیب رساندن به آن کوشا باشید.

دکمه بازگشت به بالا