برسی هندزفری گردنی مدل D1093 vivo

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری گردنی مدل D1093 vivo هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری گردنی مدل D1093 vivo

————————————

هندزفری Neck به دلیل حذف سیم و کابل اضافی توانسته محبوبیت بیشتری در بین مصرف کنندگان به دست آورد و دسترسی آسان تری را در بین افراد ایجاد کند. برند vivo یکی از برندهای تولید کننده محصولات دیجیتال است که توانسته بازار خوبی برای خود داشته باشد هندزفری گردن مدل vivo همچنین یکی از محصولات مناسب این برند در این زمینه می باشد هندزفری برای گردن است

طراحی زیبای آن به خوبی دور گردن قرار می گیرد و در مواقعی که نمی خواهید از آن استفاده کنید به راحتی می توانید گوشی را از گوش خود خارج کنید. سری مغناطیسی آن از گوشی ها در برابر آسیب و افتادگی محافظت می کند.

طراحی زیبا، عملکرد خوب، دسترسی آسان در کنار کیفیت صدای بالا نظر کاربران را برای خرید این هندزفری بلوتوثی جلب کرده است. هندزفری گردنی مدل vivo مشکی کد 0134 از دسته محصولات کشور چین است که کیفیت خوب و قیمت مناسب را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. تنها نکته مهم در استفاده از این محصول ضد آب نبودن آن است.

  • طراحی هندزفری وایرلس مشکی مدل vivo

زیبایی و جذابیت خاص این محصول به دلیل طراحی زیبا و مدرن آن است. استفاده از این گردنبند با دست آزاد زیبایی بیشتری به استایل شما می بخشد. یقه های آن محکم و سبک هستند و در کمترین زمان با شما ترکیب می شوند. همچنین انعطاف پذیری، خستگی و ناراحتی زیادی را برای گردن و گوش به ارمغان نمی آورد.

حذف کابل اضافی دسترسی آسان را برای شما در ساخت این محصول فراهم می کند. پلاستیک این محصول نیز انعطاف خوبی را برای کاربر فراهم می کند. هندزفری گردن ویوو برای ورزش، تماس و فعالیت های روزانه مناسب است. هدفون سیلیکونی امکان اندازه گیری با هر گوشی را فراهم می کند.

  • کلیدهای عملکرد هندزفری Vivo

وجود کلیدهای فیزیکی مناسب بر روی گردن این هدست دسترسی سریع و راحت را برای کاربر فراهم می کند. دکمه های کنترل صدا و پاور روی گردن طراحی شده اند، بنابراین می توانید از این دکمه های کنترلی برای کنترل تماس و کنترل پخش موسیقی استفاده کنید.

با بالا و پایین کردن صدا روی بدنه صدای موسیقی و تماس ها به حد دلخواه شما می رسد و با استفاده از این دکمه به راحتی می توانید موسیقی خود را پخش یا رد کنید.

  • کیفیت صدای هندزفری مدل Vivo

کیفیت صدای خوب یک ویژگی مهم برای خرید هندزفری vivo است. این محصول شفافیت صدای مناسبی را به شما می دهد. با پشتیبانی از محدوده های مختلف صدا، تجربه شنیدن موسیقی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. یک میکروفون قوی و مناسب در حین مکالمه صدایی بی صدا و شفاف را منتقل می کند و کمترین نویز را در مکالمه تجربه خواهید کرد.

  • دسترسی و اتصالات

هندزفری مشکی Vivo کد 0134 از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند و به راحتی به دستگاه هایی که این فناوری را دارند متصل می شود. نسخه برتر هندزفری بلوتوث به شما امکان می دهد بدون وقفه صحبت کنید و به موسیقی گوش دهید. برد مناسب تا 15 متر نیز امکان فعالیت بهتر را فراهم می کند.

  • باتری گردنی هندزفری ویوو

یکی از فاکتورهای خرید محصولات بی سیم، داشتن باتری با عمر خوب است. این محصول از باتری قابل شارژ با کیفیتی بهره می برد. یک کابل با کانکتور Micro-USB برای شارژ باتری این محصول در نظر گرفته شده است. با یک بار شارژ کامل هندزفری گردنی ویوو می توانید تا 4 ساعت به موسیقی گوش دهید و صحبت کنید. برای شارژ کامل دستگاه باید 2.5 ساعت به شبکه شهری متصل باشد.

دکمه بازگشت به بالا