برسی ساعت مکانیکی شیائومی D1092 CIGA Design Mechanical Watch X011 Series

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات ساعت مکانیکی شیائومی D1092 CIGA Design Mechanical Watch X011 Series هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

ساعت مکانیکی شیائومی D1092 CIGA Design Mechanical Watch X011 Series

آیا تا به حال فکر کرده اید که یک ساعت مکانیکی چگونه کار می کند؟ برخلاف دیگر ساعت‌های مچی، این ساعت‌ها روح دارند و با ظاهر خلاقانه‌شان، هر فرد باهوشی را متقاعد به خرید می‌کنند. فریب طراحی به ظاهر ساده این ساعت ها را نخورید، زیرا در داخل آنها دستگاه پیچیده ای کار می کند که محرک های آن بدون نیاز به باتری، یک رژه خلاقانه ایجاد کرده اند.

در طول هفت سال گذشته، CIGA Design بیش از 40 حق ثبت اختراع را به دست آورده و جوایز طراحی متعددی را کسب کرده است.

ساعت های مکانیکی سیگا از محبوب ترین ساعت ها در بین کلکسیونرها هستند. همانطور که می دانید این ساعت ها نیازی به تنظیم ندارند و اساس کار آنها توسط فنر به حرکت در می آید. در ادامه به بررسی ساعت مکانیکی سری Xiaomi Siga Design X می پردازیم:

طراحی ساعت مکانیکی شیائومی سیگا دیزاین X

حرکت دنده این ساعت مکانیکی سیگا دیزاین همچنان در راس جذابیت این محصول قرار دارد! با ترکیب ظاهر چرخ دنده ای با بدنه مربعی، ساعت مکانیکی شیائومی سیگا دیزاین ایکس به گزینه ای خاص و منحصر به فرد تبدیل شده است. سرعت ها با مکانیزم اتوماتیک است که سیستم تعلیق ابتکاری را در یک قاب مخصوص پیاده سازی می کند.
عملکرد خودکار ساعت های سری X Cigadesign مکانیزم سیم پیچی را به شما نشان می دهد که هنگام استفاده به طور خودکار پیچ می شود. سری X با ذخیره انرژی 40 ساعت و فرکانس حرکت 21600 بار در ساعت، حرکت خودکار آهسته و پیوسته ای خواهد داشت.

CIGADesign مشتاق طراحی ساعت های توخالی و گردآوری آنها در یک مفهوم منحصر به فرد است که قیمت مناسبی دارد.

عملکرد

اگرچه ظاهر ساعت مکانیکی شیائومی CIGA Design X آسیب پذیر و حساس به نظر می رسد، اما شرکت سازنده تضمین می کند که هیچ محدودیتی برای این ساعت برای فعالیت های سنگین مانند ورزش وجود ندارد. به طور کلی برای استفاده در فضای باز مناسب است و استانداردهای لازم برای این استفاده را دارد. ساعت سگا دیزاین X این ساعت فوق العاده لوکس است زیرا در ساختار آن از طلای 18 عیار استفاده شده است و همچنین الماس کربن مانند وظیفه محافظت و افزایش عمر مفید و مقاومت ساعت در برابر خط و خش و ضربه را بر عهده دارد.

بد نیست بدانید ساعت مکانیکی شیائومی سیگا دیزاین ایکس تلفیقی از ایده های مدرن و سنتی است که تضاد رنگ های تند مانند قرمز با قاب مشکی بر زیبایی و جذابیت آن افزوده است.

ساعت CIGA DESIGN X از نظر تعداد بازوهای متحرک با ساعت مچی CIGA DESIGN Z مدل شیائومی اشتراک دارد

دکمه بازگشت به بالا