برسی مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1084 Mi Band 7 Global Version

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1084 Mi Band 7 Global Version هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل D1084 Mi Band 7 Global Version

———————————————— —

دستبند شیائومی Mi Band 7 نسخه جهانی، همراه خوب شما

دستبند Mi Band 7 Global Version یکی از گجت های هوشمند حرفه ای و باکیفیت برند معروف شیائومی است که به عنوان ردیاب تناسب اندام و سلامتی با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسد. این محصول دارای بدنه بیضی شکل با بند سیلیکونی بسیار نرم است که باعث حساسیت و خارش پوست نمی شود. این کاف دارای وزن سبک و اندازه جمع و جور است که باعث می شود به راحتی روی مچ قرار گیرد و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی و ناراحتی نمی شود. بدنه این دستبند از مواد کاملا بادوام و مرغوب ساخته شده است. به طوری که می تواند کاملا در برابر آب و گرد و غبار مقاومت کند و عملکرد خوبی در فعالیت های ورزشی در فضای باز و یا در استخر ارائه دهد. این محصول از صفحه نمایش لمسی رنگی 1.62 اینچی برای نمایش تصاویر و نوتیفیکیشن های مختلف بهره می برد که از فناوری AMOLED پشتیبانی می کند و با کیفیت بالای خود تجربه بصری دلپذیری را ارائه می دهد. این گجت هوشمند از فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و با دستگاه های هوشمند مختلفی که از اندروید 5 به بالا و iOS 10 به بالا پشتیبانی می کنند، ارتباط بی سیم برقرار می کند. علاوه بر این، این دستگاه یک اتصال پایدار تا فاصله 10 متری را حفظ می کند و به شما امکان می دهد بدون استفاده از تلفن همراه پیام های خود را مشاهده کرده و به تماس های تلفنی پاسخ دهید.

این مچ بند همچنین به شما این امکان را می دهد که از طریق دکمه شاتر به دوربین گوشی دسترسی داشته باشید و به راحتی عکس های مورد نظر خود را ثبت کنید. علاوه بر این قابلیت کنترل پخش موسیقی و انجام سایر تنظیمات مربوطه را تنها با بالا بردن مچ دست و بدون استفاده از گوشی فراهم می کند. سنسورهای پیشرفته ای مانند ضربان سنج و گام شمار برای این دستبند شیائومی طراحی شده است که با استفاده از آنها می توان تعداد قدم ها و پارامترهای دیگری مانند میزان کالری مصرفی در حین فعالیت های ورزشی را محاسبه کرد تا بتوانید وضعیت بدنی بهتری را هدف قرار دهید. و رسیدن به بهترین نتیجه دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 7 Global Version از یک باتری لیتیوم پلیمری 180 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی خود استفاده می کند که در مدت زمان معقولی به طور کامل شارژ می شود و زمان استفاده 9 تا 15 روز را فراهم می کند.

دکمه بازگشت به بالا