برسی هندزفری سیمی شیائومی D1072 Xiaomi Black Shark Earphones 2

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات هندزفری سیمی شیائومی D1072 Xiaomi Black Shark Earphones 2 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

هندزفری سیمی شیائومی D1072 Xiaomi Black Shark Earphones 2

هندزفری گیمینگ تایپ سی شیائومی با سیم ایرفون Black Shark 2 شیائومی، انتخاب حرفه ای ها

هندزفری سیمی شیائومی Black Shark Earphones 2 بهترین انتخاب برای حرفه ای هاست. زیرا این هندزفری سیمی ارزان قیمت با طراحی ارگونومیک و مواد با کیفیت و مقاوم بهترین انتخاب برای گیمرها می باشد. این هدست گیمینگ بی سیم یکی از محصولات کمپانی مشهور شیائومی می باشد. این هندزفری سیمی با کیفیت دارای بیس بسیار واضح و فرکانس های بالا می باشد. ایرکاپ های این هدست های بازی حرفه ای به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که به حداقل رساندن نویز و صداهای مزاحم محیطی کمک می کنند. عایق صدا به شما این امکان را می دهد که تمرکز بیشتری روی بازی و رویدادهای آن داشته باشید.

همچنین این هندزفری سیمی شیائومی دارای دکمه های کنترلی است. این کنترل 3 کلیدی به شما امکان می دهد به راحتی تماس ها را مدیریت کرده و به موسیقی گوش دهید. هندزفری سیمی Black Shark 2 شیائومی دارای درایورهای NdFeB با کیفیت بالا 14 میلی متری است.

هندزفری بازی حرفه ای Black Shark 2 با کانکتور 90 درجه C

تلفن همراه بی‌سیم شیائومی بلک شارک 2 دارای کانکتور نوع C است که به این معنی است که با دستگاه‌های پورت C سازگار است. این کانکتور به گونه ای طراحی شده است که هنگام استفاده از هندزفری هیچ فشاری به کابل وارد نمی شود و کانکتور و کابل هندزفری سالم می مانند. این کانکتور به صورت 90 درجه طراحی شده است که به راحتی می توانید این هندزفری را به دستگاه خود متصل کرده و ساعت ها از آن استفاده کنید. علاوه بر این، مواد کابل به گونه ای انتخاب می شود که در هنگام استفاده گره نخورد. یعنی کابل این هندزفری کابل برند شیائومی است که در برابر گره مقاوم است.

دکمه بازگشت به بالا