برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A1 plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

———————————————

قیمت ارزان با ارزش خرید بالا

بسیاری از کاربران به دنبال خرید گوشی های هوشمندی هستند که قیمت پایین تری در کنار مشخصات فنی خوب داشته باشند. در میان گوشی های هوشمند سری ردمی نیز شاهد رونمایی از گوشی هایی بودیم که قیمت کمتری نسبت به بسیاری از گوشی های هوشمند دیگر دارند. Redmi A1 Plus یکی از آن گوشی های ارزان قیمت است. اما طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند کاملا حس یک گوشی هوشمند میان رده ممتاز را به شما القا می کند. در نمای روبرو شاهد یک صفحه نمایش یکنواخت مجهز به طرح قطره آب هستیم. بریدگی قطره اشکی در بالا و مرکز صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. ذخیره زیادی برای صفحه نمایش وجود ندارد، اما همچنان صفحه نمایش 81 درصد نمای جلو را اشغال می کند که برای چنین گوشی اقتصادی و ارزانی عملکرد قابل قبولی است.

در پشت اما شاهد طراحی آشنای شیائومی هستیم که پیش از این در بسیاری از گوشی های هوشمند این شرکت شاهد آن بوده ایم. دو سنسور دوربین در پشت قرار گرفته و عملکرد امنیتی حسگر اثر انگشت نیز در این قسمت قرار گرفته است که عملکرد خوبی در سرعت باز شدن قفل صفحه نمایش دارد. وزن مناسب 192 گرمی این گوشی در استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی شود و از طرفی آنقدر سبک نیست که حس افتادن در هنگام استفاده را تشدید کند.

صفحه نمایش و دوربین خوب در بین گوشی های ارزان قیمت

شیائومی ردمی A1 پلاس به صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS با وضوح 720 در 1600 پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایشی با قابلیت نمایش 269 پیکسل در هر اینچ و حداکثر روشنایی 400 نیت (شمع در هر متر مربع). این صفحه نمایش کیفیت قابل قبولی ارائه می دهد و با توجه به روشنایی 400 نیت وضوح تصویر خوبی را در شرایط نوری مختلف مشاهده خواهید کرد. اما نباید از این صفحه نمایش انتظار رزولوشن تصویر بالایی داشته باشید، مثلا در زیر نور مستقیم خورشید که طبیعتا برای چنین گوشی ارزان قیمتی زیاد است.

در مورد سنسورهای دوربین این گوشی، در ابتدا باید بگوییم که مانند اکثر گوشی های مقرون به صرفه در این رنج قیمت، هیچ سنسور دوربین فوق عریض وجود ندارد. در پشت، یک سنسور دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 0.08 مگاپیکسلی برای این گوشی تعبیه شده است. سنسور دوربین اصلی این گوشی می تواند گزینه مناسبی برای ثبت تصاویر در نور روز باشد که با کیفیتی در محدوده و اندازه رزولوشن در نظر گرفته شده، خروجی تصویر قابل قبولی را ارائه می دهد. اما در نور شب نباید انتظار حذف نویز نور شب (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ) را در تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین داشته باشید. فیلمبرداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه عملکردی کاملا قابل قبول برای این گوشی هوشمند ارزان قیمت است. برای دوربین سلفی سنسوری 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که می تواند در نور روز تصاویر قابل قبولی ثبت کند اما در نور شب نباید انتظار زیادی از آن داشت. برای تماس تصویری، می توانید کاملاً به سنسور دوربین سلفی این گوشی اعتماد کنید زیرا در تست ها عملکرد بسیار قابل قبولی از خود نشان داده است.

این پردازنده برای کارهای روزمره مناسب است و باتری آن بسیار خوب است

از نظر مشخصات سخت افزاری، شیائومی ردمی A1 پلاس به پردازنده میان رده هلیو A22 مدیاتک مجهز شده است. هسته های در نظر گرفته شده برای این پردازنده توانایی ارائه فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز را در بهترین حالت ممکن دارند. با این تفاسیر، خیالتان راحت باشد که شیائومی ردمی A1 پلاس توانایی ارائه عملکرد بسیار قابل قبولی را در هنگام اجرای بازی ها و اپلیکیشن های نه چندان سنگین دارد. در مجموع باید بگوییم که این گوشی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه است و تمامی انتظارات شما را در اجرای اپلیکیشن ها برآورده می کند. در نهایت باتری 5000 میلی آمپری این گوشی نیز انتخاب بسیار مناسبی بود. باتری ای که توانایی تامین عمر مفید (زمان آماده به کار) بیش از یک روز و کمتر از دو روز را با شارژ صد درصد فراهم می کند. در مجموع باید بگوییم که اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت هستید که بیش از هر چیز از طراحی بسیار کاربرپسند و صفحه نمایش مناسب با وضوح تصویر خوب در شرایط نوری مختلف بهره می برد، دوربین اصلی برای عکاسی معمولی مناسب است. تصاویر در نور اتاق نشیمن، دوربین سلفی با عملکرد بسیار قابل قبول در تماس های تصویری، پردازنده کاملا قابل قبول در اجرای برنامه ها و فعالیت های روزانه و باتری با عمر نزدیک به دو روز از جمله ویژگی های اصلی آن است، قطعا شیائومی ردمی A1 پلاس می تواند یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای شما باشد

دکمه بازگشت به بالا