برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت D1039

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت D1039 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10C دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت D1039

————————————

طراحی ساده و در عین حال کاربر پسند

شیائومی ردمی 10 سی یکی از گوشی های میان رده شرکت شیائومی است، قبل از اینکه به سراغ مشخصات فنی این گوشی برویم، باید بدانید که هر گوشی را باید با توجه به قیمتی که دارد قضاوت کرد و می توانیم خلاصه کنیم. بالا فرض کنیم که شیائومی ردمی 10 سی با این تفاسیر توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را دارد. نمای جلو، طراحی آشنای صفحه نمایش این گوشی را نشان می دهد که در بسیاری از گوشی های میان رده دیگر دیده ایم. طراحی قطره ای که دارای یک بریدگی قطره ای در بالا و مرکز صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی است. البته در این قسمت باید بگوییم که بهتر است شیائومی حاشیه کمتری در پایین صفحه در نظر بگیرد تا صفحه نمایش یکنواخت تری داشته باشیم و همین حاشیه نه چندان کم باعث کنار گذاشته شدن صفحه نمایش شده است. 82% نمای جلو برای خودت.

در پشت، قرارگیری حسگر دوگانه طراحی جدیدی نیست، اما محل قرارگیری حسگر اثرانگشت کمی با سایر گوشی‌های هوشمند میان‌رده متفاوت است. در قسمت پشتی ما محل این ویژگی امنیتی را می بینیم. محل قرارگیری این حسگر اثرانگشت از نظر دسترسی تفاوت چندانی با گوشی های دیگر ندارد و البته این قابلیت را دارد که در زمان بازکردن قفل صفحه نمایش عملکرد مناسب و قابل قبولی ارائه دهد. جنس پلاستیک باعث شده تا شیائومی ردمی 10 سی 190 گرم وزن داشته باشد. در این بخش، شیائومی ردمی 10 سی وزنی تقریباً برابر با سایر گوشی‌های هوشمند میان‌رده دارد و در استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی‌شود و از طرفی احساس افتادن در هنگام استفاده را بدتر نمی‌کند.

صفحه نمایش و دوربین خوب

شیائومی Redmi 10C به صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS با وضوح 720×1650 پیکسل مجهز شده است. این صفحه نمایش قابلیت نمایش 268 پیکسل در هر اینچ را دارد. یکی از نکات مثبت این صفحه نمایش استفاده از محافظ Corning Gorilla Glass است که از صفحه نمایش در برابر سقوط و ضربه های احتمالی پشتیبانی می کند. اما از نظر کیفیت این صفحه نمایش باید بگوییم که با توجه به قیمت، عملکرد قابل قبولی دارد. در شرایط نوری مختلف، وضوح تصویر خوبی را از این صفحه نمایش خواهید دید. اما باید بدانید که نباید از این صفحه نمایش انتظار رزولوشن تصویر بالایی داشته باشید، مثلا در زیر نور مستقیم خورشید که البته برای چنین گوشی هوشمند میان رده ای کاملا طبیعی است، اما همچنان وضوح تصویر نسبتا خوانایی دارد.

قبل از اینکه به مشخصات سنسورهای دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده بپردازیم، باید بگوییم که اگر داشتن سنسور دوربین فوق عریض برای شما اهمیت زیادی دارد، ممکن است شیائومی Redmi 10C انتخاب مناسبی برای شما نباشد. زیرا داشتن این سنسور محبوب ممنوع است. اما با این وجود، نمی توانید به راحتی از سنسور قدرتمند دوربین اصلی با وضوح 50 مگاپیکسلی عبور کنید. باید بگوییم که در رنج قیمت، Redmi 10C به یکی از قدرتمندترین سنسورهای دوربین اصلی از نظر وضوح مجهز شده است. استفاده از چنین سنسوری به شما امکان می دهد عملکرد بسیار خوبی را در نور روز مشاهده کنید. علاوه بر کنتراست خوب و دامنه دینامیکی گسترده موجود در تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین اصلی، ویژگی اصلی تصاویر خروجی این سنسور نمایشگر با جزئیات بالا است. در نور شب به لطف دیافراگم بسیار خوب f/1.8 این سنسور جذب نور بالایی دارد و در نهایت در نور شب و نور کم تصاویر خوبی ارائه می کند. اما در مورد سنسور دوربین سلفی با رزولوشن 5 باید بگوییم که نباید زیاد به تصاویر باکیفیت خروجی اعتماد کنید. اما با توجه به تست های انجام شده باید بدانید که این سنسور دوربین سلفی عملکرد مکالمه تصویری کاملا قابل قبولی دارد.

پردازنده و باتری کاملا قابل قبول است

از نظر مشخصات سخت افزاری باید بگوییم که شیائومی ردمی 10 سی به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی دارد. وجود پردازنده اسنپدراگون 680 4G کوالکام که از چهار هسته قدرتمندتر با قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز به همراه چهار هسته اقتصادی با مصرف انرژی کمتر و توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز تشکیل شده است. حتی در بازی های سختی مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 عملکرد کاملا قابل قبولی را به همراه داشت. البته برای مشاهده عملکرد روان و بدون تاخیر در اجرای چنین بازی هایی، شاید بهتر باشد تنظیمات گرافیکی بازی را روی حالت LOW قرار دهید. باتری 5000 میلی آمپری نیز انتخاب بسیار مناسبی برای این گوشی هوشمند میان رده بود. این باتری که با توجه به آزمایشات انجام شده برای هر بار شارژ ۱۰۰ درصدی، توانایی دو روز عمر مفید را در شرایط استفاده معمولی (۱۹۰ ساعت پخش موسیقی، ۱۹ ساعت پخش ویدئو و ۱۱ ساعت بازی) دارد.

دکمه بازگشت به بالا