برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1029

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1029 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1029

زبان طراحی آشنای شیائومی

باید بپذیریم که برند شیائومی توانسته عملکرد بسیار درخشانی در زمینه گوشی های هوشمند از خود نشان دهد. در قسمت گوشی های هوشمند میان رده این شرکت، شاهد رونمایی از محصولات بسیار باکیفیت بودیم. یکی از گوشی های هوشمند میان رده و قدرتمند این شرکت، مدل Redmi Note 11 است که می توان گفت یکی از بهترین گوشی های میان رده در این بازه قیمتی است. در نمای جلویی، ما یک صفحه نمایش بریدگی یکنواخت از پرچمدار Infinity O را می بینیم که در آن بریدگی دایره ای در بالا و مرکز صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. در جایگاه یک گوشی میان رده باید بگوییم که حاشیه کمی برای نمایشگر وجود دارد و همین امر باعث شده تا صفحه نمایش 84.5 درصد نمای جلو را به خود اختصاص دهد.

در نمای عقب، می‌توانیم طراحی آشنا را ببینیم که در آن چهار سنسور دوربین در یک بریدگی مستطیلی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. شیائومی در حال حاضر از چنین طراحی برای گوشی های هوشمند خود استفاده می کند. سنسور دوربین اصلی نیز به دلیل اندازه بزرگتر در مقایسه با سه سنسور دوربین دیگر در پشت متمایز است. هیچ حسگر اثر انگشتی در پشت گوشی وجود ندارد و این ویژگی امنیتی بسیار مفید روی دکمه پاور در قاب کناری قرار گرفته است. باید بدانید که حسگر فیزیکی اثر انگشت طراحی شده برای این گوشی هوشمند عملکرد بسیار سریعی برای باز کردن قفل صفحه دارد. مواد با کیفیت بالا به همراه آخرین فناوری ساخت، Redmi Note 11 را قادر به مقاومت در برابر پاشش آب و حفظ استاندارد IP53 کرده است. وزن بسیار مناسب 179 گرمی این محصول در استفاده طولانی مدت به هیچ وجه باعث خستگی دست نمی شود و HANDS_ON ظاهری جذاب و پیشرو را برای شما به ارمغان می آورد.

صفحه نمایش با کیفیت 90 هرتزی

جدا از طراحی پرچمدار صفحه نمایش، باید بدانید که این صفحه نمایش مشخصات فنی بسیار خوب و قدرتمندی دارد. صفحه نمایش 6.43 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از نوع AMOLED که می تواند 409 پیکسل در هر اینچ را نمایش دهد. فعلا باید بگوییم که با توجه به مشخصات در نظر گرفته شده، ردمی نوت 11 در میان گوشی های هوشمند میان رده در این بازه قیمتی به صفحه نمایش قدرتمند و بسیار باکیفیتی مجهز شده است.

اما باید بدانید که این صفحه نمایش می تواند نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه دهد. نرخ تازه سازی که به شما امکان می دهد صفحه نمایشی صاف و بدون تاخیر را تجربه کنید که البته در مقایسه با صفحه نمایش هایی با نرخ به روز رسانی 60 هرتز توانایی ارائه عملکرد بهتر در هنگام بازی و تماشای فیلم های با کیفیت را دارد. مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش هنوز کامل نیست. قابلیت ارائه حداکثر روشنایی 1000 نیت به شما این امکان را می دهد که وضوح تصویر بسیار خوبی را از این صفحه نمایش در شرایط نوری مختلف مشاهده کنید. حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز این صفحه نمایش وضوح تصویر بسیار خوب و کاملا قابل قبولی دارد.

ضبط تصاویر با کیفیت بالا

همانطور که همیشه گفته ایم، هر گوشی هوشمندی را باید با توجه به قیمت آن قضاوت کرد و قبل از اینکه به سنسورهای دوربین ردمی نوت 11 نگاهی بیندازیم، باید بدانید که در این بازه قیمتی و در میان گوشی های هوشمند میان رده، ردمی نوت 11 مجهز شده است. با سنسورهای دوربین کافی و حتی قدرتمند. سنسور دوربین اصلی با رزولوشن وسیع 50 مگاپیکسل توانایی ثبت تصاویر بسیار جذاب در نور روز را دارد. با توجه به رزولوشن مورد بحث، باید بدانید که جزئیات با دقت بالایی در تصاویر خروجی ثبت شده توسط این سنسور دوربین نمایش داده می شود. حتی در نور شب هم می توانید به این دوربین اعتماد کنید. زیرا با بازکردن دیافراگم f/1.8 که جذب نور بالایی دارد تصاویری با روشنایی مناسب در نور شب خواهید دید. در این میان قابلیت عکاسی در حالت شب این نرم افزار باعث شده است که نویز نور شب (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ ها) در تصاویر خروجی به کمترین میزان ممکن برسد.

دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید وسیع 118 درجه برای عکاسی گروهی و ثبت تصاویر در طبیعت بسیار مناسب است. همچنین برای این سنسور رزولوشن مناسبی در نظر گرفته شده است که کنتراست خوب، محدوده دینامیکی نسبتا وسیع و جزئیات قابل قبولی را در تصاویر خروجی ثبت شده نشان می دهد. دو سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق به ترتیب این گوشی میان رده را برای ثبت تصاویر نزدیک و کمک به ثبت تصاویر پرتره هرچه بهتر از سنسور دوربین اصلی همراهی می کنند. به نظر می رسد دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی انتخاب خوبی باشد زیرا در نور روز تصاویری با کیفیت بالا می گیرد. در بخش فیلمبرداری، ردمی نوت 11 توانایی فیلم برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد که با سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی شیائومی می تواند بهتر باشد. قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K برای این گوشی هوشمند میان رده وی اظهار داشت.

پردازنده و باتری کاملا قابل قبول است

از نظر مشخصات سخت افزاری، Redmi Note 11 به یکی از پردازنده های میان رده و رده بالای کوالکام یعنی Snapdragon 680 4G مجهز شده است. چهار هسته قدرتمندتر که قادر به ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز هستند، به همراه چهار هسته اقتصادی با صرفه جویی در مصرف انرژی کمتر و قادر به ارائه فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز، هشت هسته این پردازنده 6 نانومتری را تشکیل می دهند. با توجه به مشخصات هسته های در نظر گرفته شده برای این پردازنده، باید بدانید که ردمی نوت 11 توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب در جایگاه یک گوشی میان رده برای اجرای بازی های سنگین با گرافیک بالا در کنار اجرای محبوب و پرطرفدار را دارد. نرم افزار مفید بدون شک Redmi Note 11 هنگام اجرای بازی های سنگین مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 حتی در تنظیمات گرافیکی با کارایی بالا عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد، اما اگر تنظیمات گرافیکی بازی را روی این حالت قرار ندهید، عملکرد را بدون تاخیر و لگ مشاهده خواهید کرد. از دست دادن فریم باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انتخاب بسیار مناسبی برای این گوشی میان رده بود که در شرایط استفاده معمولی توانایی ارائه عمر مفید (زمان آماده به کار) دو روزه را با شارژ 100 درصدی دارد. شارژر 33 واتی مجهز به فناوری شارژ سریع این گوشی قابلیت شارژ 100 درصدی باتری را در 60 دقیقه دارد.

دکمه بازگشت به بالا