برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت D1026

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت D1026 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت D1026

شیائومی، فقط برای طرفداران!

Redmi 9 یکی از سری گوشی های معروف شیائومی است که به دلیل انتخاب های زیادی که با توجه به بودجه شما ارائه می دهد شناخته شده است. نسل نهم این گوشی Redmi Note 9 نام دارد. Redmi Note 9 Pro با قیمت تقریباً مقرون به صرفه ای شبیه یک گوشی میان رده محکم به نظر می رسد.

طراحی و ساخت

Redmi Note 9 Pro شبیه بسیاری از گوشی‌های معروفی است که قبلاً دیده‌ایم. این گوشی ظاهر صیقلی دارد که از شیشه ساخته شده است، پشت گوشی تمام شیشه و آینه است و هماهنگی بسیار خوبی با فریم دارد. فریم گوشی آلومینیومی نیست بلکه پلاستیکی مات است. همچنین یک لایه محافظ اضافی دارید که از گوشی در برابر آلودگی محافظت می کند. گوشی قوی تر از آن چیزی است که شما انتظار دارید. هیچ سیستم ضد آب واقعی در این گوشی وجود ندارد، اما نوعی پوشش داخلی ضد آب وجود دارد. در قسمت جلویی گوشی پنل IPS 6.6 اینچی با رزولوشن 1080P و نرخ رفرش استاندارد آن 60 هرتز است و ال سی دی آن توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود.در بالای ال سی دی یک دایره شکل دیده می شود. اسلات برای دوربین سلفی . مانند تمام LCD های ناچ دایره ای، این گوشی نیز دارای نور پس زمینه آزاردهنده ای در اطراف خود است که زمانی که پس زمینه به اندازه کافی روشن باشد متوجه آن می شوید.

صفحه نمایش بسیار خوب است، وضوح بالا و کنتراست برای LCD بسیار خوب است. حداکثر روشنایی این گوشی نیز عالی است و می توانید به صورت دستی آن را تا 460 نیت افزایش دهید و در حالت اتوماتیک در مکان هایی با نور زیاد تا 610 نیت می رسد. دقت رنگ اگر به صورت دستی رنگ ها را در تنظیمات تنظیم کنید، مانند HDR10 بسیار عالی است. این می تواند محتوای 480p را از سرویس هایی مانند Netflix استریم کند، زیرا فقط از اولین ردیف حقوق پخش دیجیتال پشتیبانی می کند.

برای صدا، Redmi Note Pro یک بلندگو دارد. با نمره متوسط ​​در تست ولوم، کیفیت صدای این گوشی در حد متوسط ​​است. صداها خوب به نظر می رسند، اما در مورد باس، واقعاً شما را جذب نمی کند.

سخت افزار

در کل این مدل شباهت زیادی به مدل پرو مکس دارد. از جمله این عناصر مشابه می توان به تراشه اسنپدراگون 720G، 128 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر LCD 6.67 اینچی و باتری 5020 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. اما البته قیمت پایین تر این گوشی به معنای ضعیف تر بودن برخی از مشخصات است. از این رو مدل پایه این گوشی با 4 گیگابایت رم عرضه می شود اما کاربران می توانند مدلی مجهز به رم 6 گیگابایتی را نیز خریداری کنند که همان مدل است. این گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کناره بدنه است و وجود فرستنده امواج مادون قرمز، جک هدفون، پورت USB-C و محافظ گوریلا گلس در پنل‌های پشتی و جلویی را فراموش نمی‌کند. در مورد دوربین نیز باید بگوییم که ظاهرا ردمی نوت 9 به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین اصلی چهارگانه مجهز خواهد شد. در پنل پشتی این گوشی شاهد دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر عمق خواهیم بود ظرفیت، بنابراین لازم نیست در بسیاری از مکان ها نگران آن باشید.

دکمه بازگشت به بالا