برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1024

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1024 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1024

———————————————

طراحی مشابه گوشی های پرچمدار

سری گوشی های میان رده ردمی شیائومی تا به امروز توانسته اند عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی از خود نشان دهند. گوشی هایی با مشخصات مناسب و قابل قبول با توجه به قیمت های در نظر گرفته شده. Redmi Note 11 Pro 5G یکی از گوشی های میان رده رده بالای این سری است که تفاوت اصلی این گوشی با نسخه 4G در پردازنده آن است. اما از نظر طراحی تفاوتی با مدل 4G نمی بینیم. در نمای جلویی شاهد یک صفحه نمایش صاف و بسیار زیبا هستیم که به طراحی Infinity O مجهز شده است. طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی باعث شده تا حس یک گوشی هوشمند پرچمدار به کاربر منتقل شود.

صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتز

قبل از اینکه در این قسمت به مشخصات فنی صفحه نمایش این گوشی بپردازیم، باید بگوییم که ردمی نوت 11 پرو 5G نه تنها در میان گوشی های میان رده، بلکه در میان گوشی های پرچمدار نیز از صفحه نمایش قدرتمند و باکیفیتی برخوردار است. این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. داشتن پنل Supermold به شما این امکان را می دهد که کیفیت بسیار بهتری را در مقایسه با صفحه نمایش های دارای پنل IPS مشاهده کنید. البته نباید فراموش کنید که پنل سوپرمولد علاوه بر کیفیت بهتر، مصرف انرژی کمتری نیز نسبت به پنل IPS دارد.

اما مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش هنوز کامل نشده است و باید بدانید که این صفحه نمایش می تواند حداکثر رفرش ریت 120 هرتز را ارائه دهد. چنین نرخ تازه‌سازی به شما این امکان را می‌دهد که هنگام اجرای بازی‌های سنگین و تماشای ویدیوی باکیفیت، کیفیت بسیار بهتری نسبت به صفحه‌نمایش‌هایی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز ببینید. روشنایی بسیار خوب 1200 نیت (شمع در هر متر مربع) باعث شد تا در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید وضوح و کیفیت تصویر بسیار خوبی را مشاهده کنید. گوریلا گلس 5 نیز به خوبی از این صفحه نمایش در برابر سقوط و ضربه های احتمالی محافظت می کند. همانطور که در ابتدا ذکر شد، این صفحه نمایش می تواند تمام نیازها و انتظارات شما را به خوبی برآورده کند.

لذت عکاسی با سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی

قسمت سنسورهای دوربین همانطور که در ابتدا ذکر شد به سه سنسور دوربین مختلف برای این گوشی میان رده می پردازد. از سنسور دوربین اصلی شروع می کنیم که وضوح 108 مگاپیکسلی دارد و قادر به ثبت تصاویر باکیفیت است. این سنسور در مقایسه با سنسورهای دوربین گوشی های دیگر، یکی از قدرتمندترین سنسورهای دوربین در دنیا از نظر وضوح است. این وضوح باعث شده است که جزئیات با وفاداری بالا در تصاویر خروجی ثبت شده در نور روز ظاهر شوند. به طور کلی در نور روز می توانید تصاویر بسیار باکیفیت و جذابی را در نور روز ثبت کنید. البته در نور شب به لطف باز شدن دریچه دیافراگمی که جذب نور بالایی دارد و قابلیت های نرم افزار عکاسی در شب می توانید با این سنسور تصاویری با کیفیت و مرتبط ثبت کنید.

سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض دومین سنسور در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده است که یکی از سنسورهای محبوب در بین کاربران است. این سنسور با زاویه دید گسترده 118 درجه امکان ثبت تصاویر جذاب در طبیعت و عکس های دسته جمعی را فراهم می کرد. البته با توجه به رزولوشن مورد بحث، نباید انتظار رندر بسیار دقیقی از جزئیات را در تصاویر منبع ثبت شده داشت، اما در مجموع عملکرد قابل قبول و خوبی دارد. سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی برای ضبط تصاویر از فاصله نزدیک طراحی شده است. اما در قسمت فیلمبرداری، این گوشی میان رده قابلیت فیلمبرداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد که با توجه به وجود سنسور دوربین قدرتمند 108 مگاپیکسلی شاید بهتر باشد دارای قابلیت ضبط ویدیو با حداکثر کیفیت 4K برای این گوشی میان رده در نظر گرفته شد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد.

پردازنده قدرتمند، باتری خوب، شارژر فوق العاده قدرتمند

از نظر مشخصات سخت افزاری همانطور که در ابتدا اشاره کردیم این گوشی به پردازنده قدرتمندتری نسبت به نسخه 4G مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون 695 5G این گوشی میان رده را به عنوان یکی از پردازنده های میان رده کوالکام همراهی می کند. دو هسته قدرتمندتر با قابلیت ارائه حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز به همراه شش هسته اقتصادی با صرفه جویی در مصرف انرژی کمتر و قابلیت ارائه فرکانس کاری 1.7 گیگاهرتز، هشت هسته این پردازنده از کلاس متوسط ​​را تشکیل می دهند. این پردازنده علاوه بر عملکرد کاملا قابل قبول در هنگام اجرای بازی، قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنت نسل پنجم یا 5G را نیز دارد. باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی این قابلیت را دارد که با هر بار 100 درصد شارژ در شرایط استفاده معمولی، نزدیک به دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) ارائه دهد. اما این گوشی از شارژر قدرتمند 67 واتی بهره می برد. این شارژر که از فناوری شارژ سریع بهره می برد، توانایی شارژ باتری این گوشی میان رده را از صفر تا 51 درصد در مدت زمان بسیار کوتاه 15 دقیقه و به 100 درصد در 42 دقیقه دارد.

دکمه بازگشت به بالا