برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1022

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1022 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت D1022

Redmi Note 10 Pro; همه چیز در دسترس است

کاربران شیائومی به خوبی می دانند که در بین محصولات این برند به دنبال چه هستند. درست است! یک گوشی مقرون به صرفه و در عین حال با کارایی بالا. شیائومی با رونمایی از ردمی نوت 10 پرو، یک گوشی همه کاره مقرون به صرفه را در اختیار کاربران خود قرار داد. REDMI NOTE 10 PRO را باید یک غول میان رده دانست که در میان گوشی های میان رده حرفی برای گفتن دارد.

سهولت استفاده اولین کلمه REDMI NOTE10 PRO است

Redmi Note 10 Pro دارای صفحه نمایش تمام شیشه و فریم پلاستیکی است که حس تجمل و جذابیت خاصی را به کاربران خود می دهد. ردمی یکی از گوشی های راحت، سبک و باریک شیائومی است که در دست گرفتن طولانی مدت کاربران را آزار نمی دهد، اما هر زیبایی مشکلاتی دارد. قاب تمام شیشه و براق پشت گوشی به راحتی اثر انگشت و لکه بر جای می گذارد که برای افراد وسواسی بسیار ناخوشایند است. تنها راه حل برای از بین بردن لکه ها استفاده مداوم از قاب گوشی است

صفحه نمایش با کیفیت

صفحه نمایش Redmi Note10 Pro یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی است که با کیفیت ساخته شده است. صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی از صفحه نمایش AMOLED بهره می برد که کیفیت تصویر را بالا برده و رنگ های واقعی تری را به نمایش می گذارد. مخصوصا رنگ مشکی که عمق بیشتری دارد. استفاده از صفحه نمایش AMOLED کمک زیادی به کاهش مصرف باتری گوشی کرده است تا کاربران بتوانند ساعت ها بدون نگرانی از تمام شدن شارژ گوشی موبایل از گوشی استفاده کنند. علاوه بر این، Redmi Note 10 Pro دارای استاندارد IP53 است که از صفحه نمایش در برابر گرد و غبار و قطرات آب محافظت می کند.

سخت افزار قابل قبول

شیائومی در نسخه ردمی نوت 10 پرو از سیستم سخت افزاری قابل قبولی بهره می برد تا کاربران هنگام استفاده از گوشی راضی باشند. این نسخه دارای 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم با پردازنده 64 بیتی با فرکانس 2.3-1.8 می باشد. علاوه بر این، Redmi Note 10 Pro به یک تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 732G مجهز شده است. یکی از نقاط ضعف این گوشی عدم پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است که بسیاری از کاربران آن را نقطه منفی Redmi Note 10 Pro می دانند.

دوربین فراتر از حد انتظار

شیائومی برای دوربین های Redmi Note 10 Pro سنگ تمام گذاشته تا این گوشی میان رده را در رده خود پیشرو کند. این گوشی مجهز به ماژول دوربین چهارگانه در پشت گوشی است که شامل دوربین عریض 108 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی، سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و 16 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی مگاپیکسلی جلو. دوربین Redmi Note 10 Pro به معنای واقعی کلمه عالی است و کاربران از آنچه که یک گوشی میان رده می تواند انجام دهد شگفت زده خواهند شد.

از ویژگی های مثبت دوربین Redmi Note 10 Pro می توان به رندر خوب جزئیات در عکس های پرتره کلوزآپ، کیفیت و نوردهی دلپذیر در لنز فوق عریض در فضای باز، کیفیت بالای دوربین اولترا واید در طول روز، مجهز به حالت شب (عکاسی در شب)، کیفیت لنز ماکرو خوب، ضبط ویدیوی دقیق، نویز به خوبی کنترل شده در حین فیلمبرداری و تعادل رنگ سفید و رنگ پوست در هنگام فیلمبرداری در محیط داخلی. دوربین Redmi Note 10 Pro برای خریداران گوشی های میان رده بهتر از حد انتظار عمل می کند. از میان تمامی ویژگی های مثبت و عالی دوربین این گوشی باید به چند نقطه ضعف دوربین از جمله عدم وجود جزئیات تصویر در عکاسی در شب، فراوانی رنگ سبز در عکس های گرفته شده در فضای باز و عدم وجود جزئیات اشاره کرد. و غیر طبیعی بودن عکس ها در تله زوم.

عملکرد دوربین سلفی Redmi Note 10 Pro نیز بسیار خوب است و عکس هایی تقریبا واقعی و با کیفیت می گیرد.

ردمی نوت 10 پرو از یک باتری لیتیوم پلیمری 5020 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 33 واتی تغذیه می کند. داشتن باتری قوی به استفاده طولانی مدت از گوشی نیز کمک می کند، بنابراین کاربران می توانند ساعت ها بدون نگرانی از تمام شدن باتری به راحتی بازی کنند.

Redmi Note 10 Pro پرچمدار میان رده است

گوشی Redmi Note 10 Pro باید به عنوان یک پرچمدار میان رده معرفی شود که توانسته تعادل خوبی بین قیمت و کیفیت ایجاد کند. در مجموع شیائومی از قطعات خوبی در ساخت گوشی استفاده کرده است. اگرچه در برخی از قسمت ها ایراداتی وجود دارد، اما این برای یک گوشی میان رده کاملا طبیعی است. گوشی Redmi Note 10 Pro برای افرادی که روزانه و به مدت طولانی از گوشی استفاده می کنند پیشنهاد می شود. همچنین افرادی که به دنبال گوشی مخصوص بازی هستند می توانند به این گوشی اعتماد کنند زیرا بازی های سنگینی مانند Call of Duty بدون گرم شدن بیش از حد با کیفیت اجرا می شوند و در حین بازی هیچ تاخیری وجود ندارد.

دکمه بازگشت به بالا