برسی گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1019

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1019 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت D1019

——————————

جانشینی جدید و شایسته

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو یکی از گوشی های میان رده قدرتمند این شرکت است که با استفاده از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد و این گوشی توانسته آمار بسیار خوبی از فروش خود در کشور پخش کند. حال سری جدید این گوشی با نام شیائومی پوکو ایکس 4 پرو معرفی شد و باز هم در جایگاه یک گوشی هوشمند میان رده به مشخصات فنی مناسب و قدرتمندی مجهز شده است. در نمای جلویی، می توانید یک صفحه نمایش صاف و بسیار زیبا مجهز به طراحی Infinity O را مشاهده کنید. حاشیه کوچک صفحه دلیلی است که صفحه نمایش نزدیک به 86 درصد از نمای جلو را اشغال می کند. با این تفاسیر با صفحه نمایشی یکنواخت روبرو خواهید شد.

سه سنسور دوربین در پشت این گوشی تعبیه شده است و از قابلیت امنیتی حسگر اثرانگشت خبری نیست. این قابلیت بسیار جذاب و البته پرکاربرد بر روی قاب کناری و روی دکمه پاور قرار گرفته است و باید گفت که حسگر فیزیکی اثرانگشت طبق آزمایشات انجام شده توانایی ارائه عملکرد بسیار خوب و سریع را در باز کردن قفل صفحه وزن 205 گرمی این گوشی شاید از بسیاری از گوشی های میان رده سنگین تر به نظر برسد، اما در استفاده طولانی مدت باعث خستگی دست نمی شود، در عوض حس یک گوشی هوشمند پرچمدار را به شما القا می کند و حس افتادن در هنگام استفاده از آن را کاهش می دهد. به طور قابل توجهی. مواد با کیفیت و تکنولوژی ساخت پیشرفته این گوشی میان رده را در برابر پاشیدن قطرات آب مقاوم کرده است.

صفحه نمایش قدرتمند با نرخ تازه سازی 120 هرتز

در این بخش، Xiaomi Poco X4 Pro عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی Poco X3 Pro دارد. این گوشی به صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل مجهز شده است. داشتن پنل AMOLED باعث می شود کیفیت بهتری نسبت به پنل IPS در سایر گوشی های هوشمند داشته باشید و از طرفی انرژی کمتری مصرف کند. اما یکی دیگر از معیارهای کیفیت صفحه نمایش، نرخ تازه سازی است.

همچنین این صفحه نمایش با قابلیت ارائه نرخ رفرش 120 هرتز عملکرد بسیار خوبی دارد که در بازی های سنگینی مانند Call of Duty Mobile و Asphalt 9 بیشتر به چشم می خورد و در نهایت عملکرد بهتری را در مقایسه با صفحه نمایش هایی با نرخ رفرش 90 هرتز مشاهده خواهید کرد. . میزان روشنایی 1200 نیت (شمع بر متر مربع) باعث شد تا در شرایط نوری مختلف و حتی زیر نور مستقیم خورشید، وضوح تصویر بسیار خوب و کیفیت بالایی را از این صفحه نمایش مشاهده کنید. وجود گوریلا گلس 5 نیز باعث شد تا صفحه نمایش این گوشی در برابر ضربه ها و افت های احتمالی مقاوم باشد.

با یکی از قدرتمندترین دوربین های دنیا عکس های زیبا بگیرید

از نظر سنسور دوربین، شیائومی پوکو ایکس 4 پرو موفق شد از شیائومی پوکو ایکس 3 پرو بهتر عمل کند. سنسور دوربین اصلی قدرتمند با رزولوشن 108 مگاپیکسل از نوع عریض و دیافراگم f/1.9 تا سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 118 درجه و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر از نزدیک. محدوده سنسورهای دوربین سه گانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند. استفاده از سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 108 مگاپیکسل به عنوان یکی از قدرتمندترین سنسورهای دوربین گوشی های هوشمند در جهان به شما این امکان را می دهد که در نور روز تصاویر بسیار جذابی ثبت کنید. همین رزولوشن بالا در تصاویر منبع ثبت شده جزئیات را با دقت بسیار بالایی نشان می دهد و از طرفی می توان به کنتراست چشم نواز و محدوده دینامیکی گسترده و طبیعی در تصاویر منبع ثبت شده نیز اشاره کرد.

اما در نور شب که نویز نور شب (نورهای مصنوعی مانند نور لامپ) بر کیفیت تصاویر ثبت شده تاثیر می گذارد، شیائومی پوکو ایکس 4 پرو می تواند عملکرد خوبی داشته باشد. باید گفت که باز بودن دریچه دیافراگم مورد نظر باعث شده تا این سنسور از جذب نور بالایی برخوردار باشد و این قابلیت در کنار قابلیت نرم افزاری و عکاسی بسیار پرکاربرد در شب، صداها را در نور شب به حداقل ممکن کاهش می دهد. ، این گوشی باعث شده تا این میان رده بتواند تصاویر جذاب و البته باکیفیتی را در نور شب ثبت کند.

سنسور فوق عریض همیشه مورد توجه کاربران بوده و برای ثبت تصاویر جذاب طبیعت و عکس های دسته جمعی بسیار مناسب است. سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی این گوشی با زاویه دید 118 درجه ای خود توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی را دارد. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که جزئیات دقیق زیادی را در تصاویر منبع ضبط شده مشاهده کنید (جزئیات تصویر ضبط شده هنگام بزرگنمایی اندکی کاهش می یابد، که با توجه به وضوح مورد بحث، کاملا طبیعی است). دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز انتخاب بسیار خوبی است و عملکرد خوبی خواهد داشت.

بازی کنید و لذت ببرید

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو به عنوان گوشی میان رده نسل قبل پوکو ایکس 4 پرو از نظر پردازنده و سخت افزار عملکرد بسیار خوبی از نظر اندازه یک گوشی پرچمدار دارد. در این بخش، Poco X4 Pro به پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G نیز مجهز شده است که عملکرد بسیار خوبی در هنگام اجرای بازی ها دارد و البته نباید فراموش کرد که این پردازنده باعث شد تا Xiaomi Poco X4 Pro قادر به پشتیبانی از اینترنت شبکه های نسل پنجم یا همان 5G را دارند. در قسمت مشخصات سخت افزاری می توان باتری مناسب با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را مشخص کرد که قادر است در شرایط استفاده معمولی در هر 100 درصد شارژ دو روز عمر مفید (زمان آماده به کار) را ارائه دهد. شارژر بسیار قدرتمند 67 واتی طراحی شده برای این گوشی هوشمند میان رده که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند، قابلیت شارژ باتری را از 0 تا 100 درصد در مدت زمان کوتاه 41 دقیقه ای دارد.

دکمه بازگشت به بالا