عمومیکسب و کار ایرانی

ارسال پست مهمان رایگان

در کدام وب سایت ها امکان ارسال پست مهمان وجود دارد؟ + لیست

همان طور که می دانید گرفتن بک لینک های باکیفیت ، می تواند تاثیر بسیار مثبتی در رشد سایت شما در گوگل داشته باشد و برای این کار، روشهای مختلفی وجود دارد که برخی از این روشها رایگان و برخی نیز پولی می باشند. در این پست قصد دارم تا درمورد یکی از روشهای رایگان ولی ارزشمند به نام پست مهمان ، صحبت کنم و در مورد شرایط و مزایای ثبت پست مهمان در سایت ها را ارائه دهم.

پست مهمان به زبان ساده یعنی اینکه شما بتونید تو یه سایتی مطلب بنویسید. حالا این مطلب می تونه پست آموزشی یا معرفی محصول یا خدمات تون و یا اینکه معرفی سایت تون باشه . بعضی سایت ها هستند که به کاربران شون این اجازه رو میدن که مطالب شونو ارسال کنند تا در اون سایت نمایش داده یشه . حالا شاید از خودتون بپرسید این کار چه سودی برای سایت و نویسنده مهمان داره که در قسمت بعدی در این مورد صحبت میکنم .

مزایای پست مهمان برای سایت و نویسنده مهمان چیست ؟

این کار دارای مزایای زیادی برای نویسنده و هم برای سایتی که این امکان رو ارادئه میده داره که در ادامه مهمترین اونها رو برای هر یک مورد بررسی قرار میدم . مزایایی که این کار برای سایت داره :

  • اولین مزیتش اینه که بصورت رایگان ، مطلب آپلود میشه و نیازی به پرداخت هزینه نویسنده و … نیست
  • دومین مزیتش اینه که تو موضوعات مختلف مقاله میذارن و تو گوگل ، میتونه ورودی های بیشتری داشته باشه
  • مزیت سوم اینه که ترافیک و بازدید سایت افزایش پیدا میکنه وکاربران بیشتری به سایت هدایت میشن .
  • و در نهایت اینکه اعتبار سایت نزد گوگل افزایش پیدا میکنه

مزایای پست مهمان برای نویسنده :

مزایای این کار برای نویسنده زیاده و بستگی داره که نویسنده با چه هدفی این کارو انجام بده که در حالت کلی چند تا از مهم ترین مزایای نوشتن پست مهمان رو نام می بریم .

  • برندینگ
  • لینک سازی
  • افزایش فروش
  • افزایش بازدید
  • افزایش اعتبار سایت

اهمیت پست مهمان در سئو چیست؟

اولین سؤالی که برای شما مطرح می‌شود این است که نقش پست مهمان در سئو سایت چیست.

ـ Guest Post در صورتی که بر اساس اصول سئو و رعایت پرسونای مخاطب نوشته شود، هم برای سایت پذیرنده و هم برای سئو سایت شما، مثمر ثمر است. چرا که اگر محتوای شما کیفیت بالایی داشته باشد، به راحتی توسط وبلاگ‌هایی که ترافیک بالایی داشته و زمینه کاریشان تا اندازه ای شبیه به شماست، پذیرفته می‌شود.

درباره سفارش بک لینک بیشتر بدانید

در این پست، شما می‌توانید لینک سایت خود را قرار داده و ترافیک سایت‌های پست مهمان را به سمت سایت خود هدایت کنید. با انجام این کار، نه تنها به بهبود سئو خارجی سایت کمک کرده‌اید، بلکه منجر به افزایش آگاهی از برندتان شده‌اید.

مزایای Guest Post چیست؟

پست مهمان یکی از مهمترین مواردی است که در تدوین استراتژی محتوا، نباید از آن غافل شد. هدف اصلی از نگارش این نوع محتوا و انتشار آن در سایت‌های مرتبط با موضوع سایت شما، معرفی برند و دست یافتن به مخاطبان جدید است.

برقراری ارتباط مؤثر با بلاگرهای حوزه کاری خودتان

بلاگرها، برای برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان خود، نیاز به محتوایی دارند که به نیاز آنها پاسخ داده و به نرخ تعامل آنها کمک کند؛ بنابراین اگر شما می‌خواهید با بلاگرهای معتبر حوزه کاری خودتان در ارتباط باشید، باید محتوایی کاربرپسند آماده کرده و از آنها بخواهید که در وب سایت خود قرار دهند.

ارتباط با بلاگرها مزایای زیر را به همراه دارد:

  • بلاگرها در رسانه‌های اجتماعی، فعالیت زیادی داشته و تأثیر زیادی روی نظر مخاطبان خود دارند.
  • تعداد افرادی که روزانه به وبلاگها مراجعه می‌کنند، خیلی بیشتر از یک سایت است؛ بنابراین با داشتن یک پست مفید در یک وبلاگ مطرح، شانس شما برای دیده شدن توسط هزاران نفر، بیشتر می‌شود.

معرفی سایت های پست مهمان

اگر شما هم سایت خوبی برای ارسال Guest Post می‌شناسید، در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید تا به این لیست اضافه کنیم.

  • یک ادمین
  • یک پزشک
  • سئوموز
  • نارنجی
  • گویا آی تی
  • وبلاگینا
  • پست مگ
  • پاسخجو

اما فراتر از پست مهمان را تجربه کنید ( 100% رایگان)

با یک حساب کاربری می توانید تمام امکانات را در یک وب سایت داشته باشید .

  • صفحه کامل معرفی کسب و کار
  • صفحه برگزاری رویداد
  • صفحه آگهی فرصت های شغلی
  • صفحه فروش محصول

ارسال پست مهمان (همراه با بک لینک رایگان)

پست مهمان چیست؟

به تعریف ساده پست مهمان، به نگارش محتوا در سایت دیگران پست مهمان گفته می‌شود. بیشتر سایت‌های اینترنتی قابلیت ارسال پست مهمان را ندارند، اما سایت‌هایی وجود دارند که به شما اجازه ارسال پست مهمان به تعداد دلخواه را می‎دهند، شما تا ۱ لینک در هر پست مهمان خود می‌توانید قرار دهید.

در این صفحه می‌توانید مطالب خود را جهت انتشار در سایت ارسال کنید. ارسال پست مهمان رایگان است. در قبال محتوایی که ارسال می‌کنید امکان درج یک لینک به سایت شما وجود خواهد داشت، اما لازم است تا شرایط زیر در آن رعایت شده باشد.

  1. نگارش محتوا باید کاملا ساده و طوری نوشته شده باشد که برای کاربران مبتدی که هیچ اطلاعاتی در آن زمینه ندارند قابل درک باشد.
  2. نوشته شما باید کیفیت لازم را داشته باشد و حداقل ۲۵۰۰ کلمه باشد. همچنین مطالب باید با موضوعات سایت هم راستا باشند.
  3. دو حالت برای لینک دادن به سایت شما وجود دارد. اگر یک نوشته ارسال کنید، یک لینک نوفالو دریافت می‌کنید. اما اگر ۴ نوشته ارسال کنید یک لینک فالو دریافت می‌کنید. همچنین به هر دامنه صرفا یک لینک از کل این سایت داده می‌شود که لینک دادن در نوشته دلخواه خودتان خواهد بود.
  4. امکان ارسال تصاویر داخل نوشته فقط در قالب فایل zip فراهم است؛ بنابراین اگر محتوا چندین تصویر دارد، نامگذاری آن‌ها را به‌صورت عددی انجام داده و پس از فشرده‌سازی با فرمت zip آپلود کنید.
  • امکان لینک دادن با هر کلمه کلیدی فراهم نیست و این موضوع کاملا انتخابی خواهد بود. از جمله این موارد می‌توانید به کلماتی مثل سئو، تولید محتوا، سایت، وردپرس، سایت ساز، هاست و… اشاره کرد.
  • محتوای ارسالی به هیچ وجه نباید کپی شده باشد. تک‌تک جملات نوشته از این نظر بررسی می‌شود. همچنین تصاویر استفاده شده باید شخصی سازی شده باشند.
  • نوشته با نام حقیقی افراد در سایت منتشر خواهد شد. نباید از نام سایت، برند یا شخصیت حقوقی به عنوان نویسنده استفاده کنید.
  • این اطمینان که به هر سایتی لینک داده شود وجود ندارد. سایتی که شما در پایان جهت لینک دادن اعلام می‌کنید مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت نداشتن شرایط محتوا نیز منتشر نخواهد شد.
  • امکان ارسال پست مهمان به صورت آزمایشی در سایت فعال شده است. لطفاً از ارسال اسپم و محتوایی که شرایط ذکر شده را ندارند جلوگیری کنید. همچنین همانطور که ذکر شد، محتوا از هر نظری مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که نیاز به ویرایش داشته باشد، اصلاح شده و بر اساس قوانین که برای انتشار محتوا در نظر گرفته شده است در سایت منتشر می‌گردد. اما اگر مورد تایید واقع نگردد محتوا در سایت منتشر نشده و به هیچ وجه برای فرد/گروه دیگری هم ارسال نخواهد شد.

ارسال پست مهمان رایگان با لینک فالو

پست مهمان چیست ؟

به تعریف ساده پست مهمان ، به نگارش محتوا در سایت دیگران پست مهمان گفته می‌شود. بیشتر سایت‌های اینترنتی قابلیت ارسال پست مهمان را ندارند، اما سایت‌هایی که ذات وجودی آنها پست مهمان است به شما اجازه ارسال پست مهمان به تعداد دلخواه را می‎دهد و شما تا ۳ لینک در هر پست مهمان خود می‌توانید قرار دهید.

آیا قرار دادن پست مهمان شامل هزینه است ؟

خیر، شما به طور رایگان می‌توانید پست مهمان یا رپورتاژ آگهی خود را قرار دهید و طی ۴۸ ساعت بعد در صورت تائید آنرا در سایت مشاهده کنید.

آیا این رپورتاژ آگهی رایگان روی سئو سایت من تاثیر گذار است ؟

بله، به طور کلی انتشار رپورتاژ آگهی باعث بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می‌شود، البته شما باید این کار را به صورت اصولی انجام دهید.

مدت زمان نمایش پست مهمان در سایت شما چقدر است ؟

پست شما به صورت همیشگی در سایت قرار می‌گیرد و شما می‌توانید مطمئن باشید که پست مهمان رایگان شما به صورت دائمی نمایش خواهد داشت.

چه تعداد لینک فالو در پست مهمانم می‌توانم قرار دهم ؟

شما تعداد سه عدد لینک فالو می‌توانید در پست خود قرار دهید، تعداد بیشتر لینک تاثیر قدرت لینک‌ها را در سایت شما کاهش خواهد داد.

رپورتاژ آگهی رایگان باید چند کلمه باشد ؟

ما توصیه می‌کنیم که بیش از ۹۰۰ کلمه باشد، اما تعداد کمتر از آن نیز تائید می‌شود، اما شاید تاثیر گذاری بالایی روی سئو سایت شما این پست مهمان نداشته باشد.

ارسال پست مهمان رایگان لینک فالو در سایت

انتشار و ارسال پست مهمان رایگان با لینک فالو در سایت منجر به معرفی، بازتاب محصولات و خدمات کسب‌وکارهای آنلاین، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها می‌شود.

ارسال پست مهمان رایگان مبحثی است که بسیاری از رسانه‌های فعال در محیط مجازی، چندان علاقه‌ای به آن ندارند و ترجیح می‌دهند که به ازای دریافت کارمزد، اخبار شرکت‌ها، کسب و کارها، شرکت‌ها و خدمات و محصولات‌شان را در وب‌سایت خود منتشر کنند.

به گفته بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ، عمده دلیل شکست اغلب استارت آپ‌ها این است که به خوبی نمی‌توانند از بستر اینترنت برای معرفی، رونق کسب و کار خود استفاده کنند و در بازاریابی محصولات و خدمات خود دچار ضعف و چالش بسیاری می‌شوند. بسیاری از استارتاپ‌ها نیز بودجه‌ای برای تبلیغات در رسانه‌های آنلاین ندارند و به خاطر همین موضوع، کیفیت عالی خدمات و محصولات‌شان به گوش مخاطب نمی‌رسد.

در فضای رقابتی امروزی، وجود رسانه‌ای رایگان که بتواند حامی استارتاپ‌ها باشد و بستری قدرتمند را برای معرفی و تبلیغات شرکت‌های نوپا فراهم آورد، یک اتفاق بسیار خوشایند است که سایت ما، یکی از مدعیانی است که رسالت و دغدغه خود را حمایت از کسب و کارهای نوپا اعلام کرده است و به استارت آپ‌ها این فرصت را فراهم می‌آورد که با انتشار و ارسال پست مهمان رایگان، سکوی پرتاب معرفی محصولات و خدمات آنها باشد.

فواید ارسال پست مهمان رایگان:

  • کمک به برندسازی شرکت‌های نوپا، استارت آپ‌ها و کسب و کارهای آنلاین جدید
  • بهبود وضعیت فروش محصولات و خدمات کسب و کارها
  • بهبود رتبه صفحات وب‌سایت کسب و کارها در موتور جستجوی گوگل
  • افزایش مخاطبان بالقوه کسب و کارها از طریق بازاریابی محتوا

پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو

دکمه بازگشت به بالا