آنلاین نامهربان

یادداشت دریافتی؛

پاییز هزار رنگ در راه است و آنلاین با جذابیت مدرسه و شور نجیبی دانش آموزان و شور جامعه از حضور میلیونی دانش آموز بوی امید و گوهر رویاهای زیبا می دهد. .

گروه استان های خبرگزاری آنا؛ شاید طی دو سه سال اخیر طبیعت دین شیطانی کرونا را امتحان کرده باشد. بگذار شور عشق با عصیانش شکسته شود، اما قلب عشق با هیجان یادگیری درآمیخته است و هرگز از شور و شوقش نخواهد مرد.

به برکت طبیعت پاییز هزار رنگ فرا می رسد و آنلاین مدرسه و شور نجیبی دانش آموزان مدرسه و شور و نشاط جامعه از حضور میلیونی دانش آموز بوی امید و زندگی رویاهای زیبا می دهد.

طبق استانداردهای ملی، آموزش رایگان باید در همه مدارس به گونه ای زنگ بزند که هیچ کس ساکن فقر و کمبود آموزش نباشد و اعتقاد بر این است که ده ها مدرسه در انواع مختلف برای تحقق این استاندارد ملی وجود دارد. وظیفه و اتفاقاً همه ظلم‌های آموزشی از اینجا شروع می‌شود که در موفقیت زیرساخت‌های مربوط به آموزش و پرورش، درست یا نادرست، برخی در پیش‌فرض آموزشی موفق می‌شوند و برخی دیگر دست از تحصیل برنمی‌دارند و فقط سواد عمومی را ارائه می‌کنند. نرخ و نباید بر اساس این استاندارد آموزشی بر اساس هر مدرکی که بسته به مقاطع تحصیلی به دست آمده است، باشد. داشتن شرایط اجتماعی خاص در زمینه اشتغال، مدیریت، ازدواج و ….

با بررسی دستاوردهای سال تحصیلی گذشته، بررسی شد که تمامی کلاس های ناتمام کنکور در نظام موسوم به غیرانتفاعی آموزش و پرورش در اختیار پرداخت کنندگان قرار گرفته است که این روزها از آن به عنوان ارقامی یاد می شود که فقرای تحصیلی اراده خواهند کرد. به عرش نرسیده و عدالت آموزشی از همان ابتدا در حال مرگ است.

انواع مکاتب پول محور، محتوای انسانیت ناشی از ادراک ماورایی را فراموش می کنند تا نخبگان را برای سفر به آن سوی دنیا در رقابتی شکست خورده آماده کنند و جامعه از فرار مغزها و متعاقباً شاهد نفوذ ضد فرهنگ مدرن چه چنین باشد و چه به حداقل شوم، شاهد احساس نابرابری در میان فرزندان کشور خواهیم بود.

آنلاین، نقطه آغاز تخریب آموزش و پرورش است که در بخشی از کلانشهر مدارس استثنایی با مذهب فرنگ و چهره فرهنگی نامتعادل با شهریه های سرسام آور در کار آموزش و پرورش ظاهر می شود و در بخشی دیگر دولت به شدت شلوغ است. مدارسی که از نام دولت به عنوان اعتباری برای تحصیل رایگان استفاده می کنند و اتفاقاً اولیای دانش آموزان به خواست خدا بیمه غیررسمی هزینه های آب و برق و تجهیزات و خدمه را نیز بر عهده گرفته اند. آموزش رایگان فقط یک داستان قدیمی، تزیین قانون و از قضا اعلامیه وزارت آموزش و پرورش فخیمه مبنی بر اشتباه بودن دریافت هر گونه پول است. خیلی با مزه است؛ زیرا والدین مدرسه با تغییر فرمت ها کار خود را انجام می دهند تا هیچکس خواهان تحصیل رایگان نباشد و در بین آنها کم نیستند کسانی که تحصیل فرزندان خود را محدود می کنند که مطمئناً مراقبت از غذا و لباس فرزندان و با سرعت بالا اهمیت بیشتری دارد. از تورم، بدون شک جدول رنگ ناچیز مهمتر از زنگ مدرسه خواهد بود.

شکل گیری رفتارگرایی و سنجش توانایی های دانش آموزان در کشورها بر اساس نظام آموزشی

مدارس استثنایی اصالت رقابت عمومی دانش آموزان را متوجه قشر خاصی از جامعه می کنند و اساساً جمعیت زیادی در تمایل به مدارس استثنایی مجبور به انتخاب مدارس عادی می شوند. جغرافیای عدالت! با هم رقابت استثنایی برای کسب جایگاه های دانشگاهی باکیفیت و در نتیجه کسب مناصب خاص کاری و اجتماعی و حتی سیاسی-اقتصادی دارند و جمعیت دیگری با معایب فراوان در ابتدا شرایط رقابت را تجربه نمی کنند و اگر رقابتی باشد برای کسب دیپلم بسیار ارزشمند خواهد بود. که در نهایت نرخ سواد عمومی را تضمین می کند و چه بسیار رانندگان نجیب، نظافتچی های نجیب و کارگران محجوب که با مدارج علمی بالا به پایین ترین سطوح کار رسیده اند و از سوی دیگر، برگزیدگان مدارس استثنایی، جایگاه و جایگاه ربوبیت و ایشان مسئول این قشر هستند و همیشه در درد و رنج مدیریتی هستند!

نظام آموزشی در همه کشورهای پیشرفته بر اساس رفتار و سنجش استعداد دانش آموزان شکل می گیرد و شاید از همان ابتدا افراد باهوش و خاص برای بخشی از فعالیت های هنری و حرفه ای خاص انتخاب می شوند و بیهوده سرگردان نمی شوند. حوزه تئوری علوم; اما در منطقه ما اگر دانش آموزی ریاضی نداند یا به دانش زبان خارجی دسترسی نداشته باشد یا در فیزیک و شیمی نمرات خوبی کسب نکند، نقره از انگ جهل داغ می شود. موفقیت کودکان تنها در موفقیت های بد، خوب و عالی از نظر معلمان خلاصه می شود که اتفاقاً همین عبارات به ظاهر ساده میزان کیفیت زندگی دانش آموز را در آینده تعیین می کند.

وجود تبعیض آموزشی در کنار ایجاد مدارس متعدد و نرخ شهریه های نجومی، آنلاین را هر ساله در اوج نامهربانی تعریف می کند، نتیجه فعالیت های آموزشی از همان ابتدا نمایان است و آموزش و پرورش جز مضاعف نخواهد بود. رنج ناشی از کمبود والدین

نظریه پردازان تربیتی بر اساس مبانی تعلیم و تربیت اسلام محورها را در قالب طرح اصلاح مدارس نوشتند که از نظر شکل و مضمون برخلاف تعدد مدارس است و زمینه های تبعیض برخی را به شکلی ظالمانه زیر پا می گذارد. استعدادها و آن طرف دنیا را وادار کند که در دو سوی معادله کشور با فقر فکری و نیروی انسانی مواجه شود.

نگارنده در چندین مقاله آرزو کرد که آموزش و پرورش از قالب وزارتخانه به کمیته ای متشکل از سازمان های مستقل در تصمیم گیری و وابسته به دولت در تامین اعتبارات شورای عالی آموزش و پرورش تغییر یابد و رئیس این ساختار برای مدت حداقل ده سال انتخاب شوند تا مجموعه اهداف ساختاری مرتبط با سلیقه دولتمردان و وزرا در هر دوره تغییری نکرده و با تدوین آیین نامه های جدید و جامع کلیه مدارس دارای بهترین کادر علمی باشند. بهترین حقوق و مزایا را برای عموم مردم داشته باشد و از تصمیمات وزرای هر دولت صحبت کند. سلایق سیاسی نمی تواند به ساختار آموزشی کشور لطمه بزند.

آنلاین شروع می شود و پدر دل نان و غذا به گرو دارد. از این رو هرگز سعی نمی کند استعداد فرزندان خود را که در هر موقعیت زندگی از خود نشان می دهند کشف کند و این بی مهری ناگزیر سنگ بنای معلولیت کودک می شود که پس از گاه رفتار نامطلوب، جمعیت را اسیر حسرت می کند. در آینده ای نه چندان دور

آنلاین می آید تا تفاوت کیف و کتاب، دفتر و مداد، نوع لباس دانش آموز و کیفیت حرکت به جلو و عقب و البته تفاوت در نوع مدارس و… را تعریف کند. به جامعه ای بی ثبات از نظر کیفیت روانی زندگی در هر دو طرف قضیه.

آنلاین، با همان نگرانی از ناتمام بودن تکالیف و سر وقت بودن در کلاس و تلاش برای حواس پرتی و ریاست کلاس با نوشتن نام بچه ها در دو ردیف خوب و بد و ترک کلاس به بهانه آوردن گچ و پاک کن برای تخته سیاه و… خوب بود و می خواهم با رفع تبعیض آموزشی، به جای تماشای کار کودکان در چهارراه های اضطراب، شاهد شکوفایی کل جمعیت جوان در سرزمین عشق و زیبایی باشیم. دستمال کاغذی به ما بده تا عرق شرم را از بین ببریم یا آجیلمان را بسوزان تا در فقرشان ما را نبینند یا شیشه دودی ماشینمان را صیقل داده اند تا بتوانیم آنها را ببینیم. ما را اذیت نکن

سید رضا جازممینی

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا