عمومی

Corona Records – مجله تفریحی زیباروز



کورونا صدای جدیدی را در ادبیات سیاسی و سیاسی معرفی کرده است. مانند ایستادن ، نشستن ، ایمنی گروهی ، سیستم پشتیبانی و مواردی نظیر …

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، مهرداد خدیر درون عصر ایران وی نوشت: “چهارشنبه 10 آوریل 2016 ، رئیس جمهور ایران از” نبرد ایستاده “با کورونا صحبت کرد. وی با اشاره به مبارزه با بیماری در حالی که” فعالیت اقتصادی “است گفت:” موج دوم از روز شنبه 13 آوریل آغاز می شود. ” در گذشته ، این مبارزه قبلاً در خانه بود ، اما اکنون من از نظر مالی در حال مبارزه هستم. “

تا وقتی که coronavirus گسترش یابد [و به تعبیر دوستانی که برابر نهادِ پارسی ساخته‌اند: «ویشِ تاجی»] هیچ ارتباطی بین خانه بودن و ضربه زدن نبود. آنقدر که در قرآن “مجاهدین” به “قواعد” مربوط است و معنای “قواعد” خانه ساکنین و غیر مبارزان است. .

اکنون ، ممکن است بعد از 45 روز در خانه بودن ، خوشحال شویم که نخوابیدیم و تلاش می کردیم ، اما از شنبه تا کنون بوده ایم و تلاش کرده ایم.

باری ، کورونا کتابهای جدیدی آورده و آنها را در ذهن چاپ کرده و الهام گرفته است. به عنوان مثال ، ما به مفهوم “فاصله” یا “تفکیک فناوری” نگاه نمی کنیم و به “فاصله” فاصله نگاه نمی کنیم.

اولین کلمه ای که بیرون آمد این بود که “حریم خصوصی” یا “نهاد” معروف به “حریم شخصی ما” را متوقف کنید:

ای صوفی ، شراب سفید است

اربعینی در یک آینه زندگی می کند

یا ما اصطلاح “امنیت گروهی” را در این دوره آموخته ایم. اما در گذشته از “محافظت متقابل” استفاده می شد. عدم امنیت بذر به زبان ساده به معنای این است که انسان در بین حیوانات حیواناتی است و گل انسان بیمار به نظر می رسد یا شدید از بیماری است یا تا رسیدن موج بعدی می میرد و فرار نمی شود. این ایده اتفاقاً طرفداران و مخالفان خود را دارد و به نظر می رسد دولتهای اصلاح شده این ایده را باور دارند و ژاپن یکی از آنهاست و می تواند قیمت بالایی را بپردازد.

زمان دیگر براساس ایمنی این گاو ، یک استراتژی “درمانی” یا کاهش ریسک است. مطابق این رویکرد ، در تاریخ زندگی بشر ، به عنوان حیوان ، بافته شده و حرکت می کند بین موجودات و نه برعکس ، و در متن “انتخاب طبیعی” ، بیماری به وجود آمده و رفته و رفته است و با از بین رفتن دسته انسانی یا “جمعی” محافظت می شود. واضح است كه كسانی كه به این آموزه اعتقاد دارند نمی توانند نظرات خود را به روشنی بیان كنند زیرا برخلاف افكار عمومی هستند و با خانواده و قربانیان همدردی می كنند و چنین مرگ غم انگیز را طبیعی می كنند ، به همین دلیل از اصطلاح “امنیت جمعی” استفاده می كنند. علامتی که به طور کلی گمراه کننده است و معنا ندارد. منتقدان اما می گویند چرا شما باید با آن مقابله کنید؟ اشاره به مرگ! یعنی عده ای می میرند تا دیگران کشته نشوند.

کلمات دیگری که امروز شنیدیم عناوین چند روزنامه بودند که به صورت الکترونیکی چاپ می شوند ، نه بر روی کاغذ و در چاپ. اینکه زندگی و سلامتی مردم از ثروت آنها (نان) مهمتر است. انتقاد جنجالی از رویکرد دولت در مدیریت مالی و درآمد زایی فقدان کارگران و کارگران امروزی است. در صورت بسته بودن حقوق آنها ، همه کارمندان دولت در حساب های خود ثبت نام نمی کنند. بیشتر کارمندان روز یا پرسنل پشتیبان مجبور بودند خانه را ترک کنند تا نان بگیرند و آن را به خانه بیاورند.

با این حال ، “جان و نان” را نیز می توان در کتابهای کورونا یافت. البته ، آرزو آسان است که همه در خانه باشند و نان بخورند. در این مدت ، برخی برادران حتی نان را در خانه پختند. کمتر در شهرهای بزرگ و زندگی مدرن به جز سرگرمی و شیرینی پزی دیده می شود. اما نان تنها نان نیست. این پول واقعی است

ما نان می گوییم زیرا باید با کلمه پول مقابله کنیم. یادم است که در دهه 80 ، وقتی برای مجله پول کار می کردم ، نام این روزنامه عجیب و بی سابقه بود ، به خصوص که تعاریف ارائه شده توسط پول چندان الهام بخش نبود: پول کثیف است ، پول کثیف است ، دوستداران پول و غیره. اینها

حتی در اینجا ، نان به معنای پول است. ای کاش تا آخر کرونا در خانه بودیم و دولت همه بودجه را از بودجه ای که هر سال به سازمان های غیرانتفاعی داده می شود تأمین می کند ، اما می دانیم غیرممکن است و به دلیل سوخت 25 دلاری نمی توانیم آن را بپذیریم. خیس می شود.

تعارض بالاتر بدان معنی است که اگر فقط در خانه بمانید ، پولی وجود ندارد و باید مراقب خود باشید ، زیرا غیرممکن بودن بدون پول و بدون نان غیرممکن است!

ماکیاولی در مورد “شهریار” گفت: “مردم همچنین می توانند خون پدر خود را ریخته و پس از مدتی با قتل پدر و متوفی ، او زندگی خود را ببخشند ، اما انتقامی نشان نمی دهد.”

“رویارویی ، نزاع ، توطئه ، محافظت از حیوانات ، استراتژی بشردوستانه ، عملیات دفاعی ، زندگی و نان و غیره کلماتی هستند که به همراه تاج ویروس وارد فرهنگ و ادبیات سیاسی ما شده اند ، پس این سخنان خوب چیست؟”

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار خبر می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت مجله تفریحی زیباروز هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا