حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از برگزاری بوتکمپ تخصصی اینترنت اشیاء

«بوت کمپ تخصصی IoT 1401» توسط مرکز اینترنت اشیا ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و حمایت آکادمی موبایل راه اندازی شد.

پشتیبانی مرکز تحقیق و توسعه اولین فالوور برگزاری بوت کمپ تخصصی در اینترنت اشیا

به گزارش خبرگزاری آنا؛ به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز اینترنت اشیا در ایران با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول، اردوی آموزشی تخصصی اینترنت اشیا 1401 را برگزار می کند.

مرکز تحقیقات و توسعه Mohamal First علاوه بر پشتیبانی معنوی معمول، به طور خاص تمام یا بخشی از هزینه شرکت در دوره را برای شرکت کنندگان منتخب با بهترین CV ارائه می کند.

این بوت کمپ برای شناسایی تیم های توانمند در زمینه اینترنت اشیا طراحی شده است و مرکز تحقیق و توسعه شرکت اول در روز پایانی از تیم های برتر شناسایی شده پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد.

این بوت کمپ حضوری و مجازی در قالب یک دوره آموزشی 120 ساعته مهارت محور از امروز 24 شهریور آغاز شد و تا 30 مهرماه 1301 ادامه خواهد داشت. دوره حضوری این بوت کمپ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

این بوت کمپ موضوعاتی مانند «سخت افزار اینترنت اشیا»، «ارتباطات اینترنت اشیا»، «پلتفرم اینترنت اشیا»، «هوش مصنوعی در اینترنت اشیا» و «امنیت اینترنت اشیا» را مورد بحث قرار می دهد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به صفحه مراجعه کنند https://iotiran.com/product/iot-bootcamp-1401/ برای بازدید.

انتهای خبر/

دکمه بازگشت به بالا