راهنمای جامع خرید مانتو شیک و جدید 1400+ معرفی پرفروش ترین سایت خرید مانتو ارزان  

نکات مهم هنگام خرید مانتو

به گزارش سایت مانتوسنتر در اصول انتخاب مانتو این مقاله درجهت کمک کردن به مشتریان وبازدیدکنندگان عزیز هنگام خریدمانتواست،

که یکی ازمواردمهم این مقاله که بصورت کامل بررسی میشود نکات مهم هنگام خرید مانتو است،

که در همین مقاله این نکات را بایکدیگرمرور کرده و حیاتی ترین آنهارا میگویمم، در اینجا

بایدبه شما بگوییم که محکوم به ظاهروتیپ نامناسب میشوید اگر این مقاله۵دقیقه ای را از

دست بدهید،زیرا در اینجانکاتی بررسی میکنیم که ،بعضی ازفروشنده ها اصلا حوصله ی توضیح

به شما را ندارد و به شماقول میدهم که پس از خواندن این مقاله همیشه انتخاب های درستی هنگام گشت در سایت خرید مانتو ارزان راداشته باشد.

خریدمانتو امروزه برای خانمهاکمی سخت شده زیرتنوع مانتوهادر طرح هاورنگ های مختلف زیاداست

وآنهامانتوی رامیخواهندکه علاوه برظاهردرست و مناسب کیفیت عالی و در حین حال قیمت مناسبی داشته

باشد. پس اول باید مهمترین مشخصات پارچه و بعد از آن جنس پارچه را تاحدودی بشناسیم که پایین تر توضیح داده ایم.

خریدمانتورامی توان یکی از مهم ترین انتخاب های بانوان قلمدادکرد،زیراعلاوه بر اینکه خانم ها دنبال ظاهرزیبایی هستند،آنهامانتوخودرابراساس مکانی که میخواهندحضورداشته باشند انتخاب میکنند.مثلا کسی میخواهددرجشنی شرکت کندیا شخصی دیگر برای کاراداری میخواهد،یا اصلابرای مهمانی یا بیرونی میخواهند که نسبت به ظاهر،قد، اندام سلیقه و… انتخاب ها متفاوت است. و ما در زیر این نکات حیاتی را بیان میکنیم.همراه باشید.

قبل از اینکه انواع جنس پارچه مانتویی را شروع به، توضیح دادن کنیم لازم به ذکر است که مشخصات اصلی پارچه مانتویی رابیان کنیم که هم برای فروشندگان مفید است هم برای خریداران.

اکثرخانم ها وقتی به مانتوی درست میزنند جنس آنهارا با صفات مختلفی بیان میکنند،مثل:چقدنرمه،یا اینکه این مانتو چه جنس زبری داره،وچقد ضخیم یا نازکه ،خلاصه این ادبیات میان مردم جا افتاده و ما میخوایم بررسی کنیم که :

مهمترین مشخصات اصلی پارچه های مانتویی:

ضخامت

ضخامت پارچه کاملا بستگی به فصل و آب و هوایی منطقه دارد،مثلا اکثر افرادی که درمناطق سرسیرزندگی میکنند سعی بر این دارندکه مانتوهای باضخامت بیشتری تهیه کنند.که در فصل زمستان پارچه های از نوع خزدار،فوتر، و پشمی استفاده میشود. در فصل تابسان نیزازپارچه های مختلفی استفاده میشودکه در میان مردم به آنها نخی یانازک میگویند. پس در این قسمت اگر میخواهید مانتویی را انتخاب کنیدحتما حواستان به شرایط آب و هوای باشد که بتوانید بهترین ضخامت را برگزینید.

کش یا غیرکش:

مانتوهای که ازجنس کشی هستند در ظاهرتاثیر دارد زیرا بدنما میتواند باشید،یکی از مواردی که منفی تلقی میشود برای پارچه های کشی این است که در اکثر مواقع آبرفت دارند،یعنی امکان دارد سایز مانتو تنگ تر یا کوتاه ترشود.

آیاچروک پذیراست؟

یکی از دقدقه ی خانم هاو سوالاته زیادی که میشود این است که آیا این مانتو چروک میشود؟ خب بستگی به جنس مانتو دارد که از چه پارچه ای تهیه شده است،مثلا مانتوهای باجنسهای پپلین میتواند چروک پذیر تر نسبت به بقیه باشد و مانتوهای با پارچه ترگالاگرنوعه خوبی از آن باشد، چروک نمیشود لذا یکی از موارد مهم هنگام خرید مانتو و نکته ی بسیار مهمی در اصول انتخاب مانتو میباشد. پس به آن نیز دقت کنید.

راز زیر دست!

خریداربه محض این که وارد مغازه میشود بعد از اینکه مانتوی چشم او را میگیردسریعاجنس آن رالمس میکند اگر جنس مانتو خوب باشد ارتباط خوبی بامانتومیگیرد و سپس آن را پرو میکند،شمااگرکه میخواهیدمانتوی رالمس کنید حتما به زبر بودن آن نیز توجه کنید،زیرا بعضی از پوست ها حساسیت فراوانی دارندو نسبت به زبری واکنش نشان میدهند.

طرحدار یا ساده

مانتوی طراح داربگیرم یا ساده؟ خب میتوان گفت که بستگی به ۲ عامل دارد:

    درکجا میخواهید مانتو را استفاده کنید؟

    کدام یک نزدیک سلیقه شما است؟

مانتوطرح دار که مدتی پیش keep calm آن مد شده بود طرف دارهای خود را دارد،ازجمله نوجوانان

امروزه در بسترفرهنگی و هنری نیز از این مانتو ها تولید میشود و میتوانید به سلیقه خود تهیه کنید. و مانتوهای ساده نیز میتوانید بسیار خوب و سریع هرچیزی را با آن ست کنید. که امرزوه بیشتر مانتوهای ساده فروش بیشتری نسبت به طرح دارها دارند.

شناخت جنس مانتو:

اصول انتخاب مانتو

تکه جنس های پارچه باطیف رنگی

انواع جنس پارچه مانتویی:

اصول انتخاب مانتو در پارچه ساتن

پارچه ساتن

که در رنگ بندی و تنوع زیاد ازجلمه خصوصیات این نوع پارچه است،وپارچه ساتن بیشتر برای مانتوهای مجلسی و اسپرت به کارمیرود ودر دوخت های مانتو اداری کمتر استفاده میشود. معمولا به عنوان خرج کار نیز روی مانتو استفاده میشود، این نوع پارچه طرفدارهای خودرا داردو خیلی ها از این نوع جنس بسیار راضی هستند. ساتن نوع پشت کرپ آن از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

مزایاهای گفته شده:

    رنگ بندی های متنوع

    تنوع زیاد در مدل

    مانتوهای مجلسی و اسپرت هستند.

اصول انتخاب مانتودرپارچه فیونا

یکی از محبوبترین انواع پارچه های مانتو ای است که خیلی خوش فرم به ظاهر بدن نقشو نگار میدهد،و البته که بسیار با دوام بوده و یکی از انتخاب های عالی برای مجالس و یا اداره جات میتواند باشید.

مزایاهای گفته شده:

    بادوام بودن

    خوش نقش در بدن

اصول انتخاب مانتودرپارچه ابریشم

پارچه ابریشم

بی دریق میتوان گفت یکی از بهترین ،لاکچری ترین و گرانترین پارچه هادرمیان پارچه های مانتویی است،زیرافرایند جداسازی آن تا ابریشم بسیارکاردشواری است از این رو نیز گران تر از بقیه پارچه ها و مانتو ها است،و مانتوهای آنها برای مجالس اشرافی و مهمانی های خاص مورد استفاده قرارمیگیرد.

معایب های گفته شده:

    گران قیمت بون آن

اصول انتخاب مانتودرپارچه ریون

پارچه ریون یا(ویسکوزی)که یکی از پرکاربردی ترین پارچه برای دوختن مانتوهای شیک و جذاب وبسیارمرغوب استفاده میشود. این پارچه مورد اهمیت برای همه ی تولیدکنندگان مانتو مخصوصابرای فروش مانتو عمده ازجمله تولیدی مانتوسنتر است زیرا:

    حالت کشی دارد

    زیردست نرم و با لطافتی دارد.

    رنگ بندی های گوناگوم

شناخت رنگ مانتو:

شناخت رنگ مانتو یک امرمهم برای نکات مهم هنگام خرید مانتو است .

یکی ا زمسائل سختی که خانمها زیاد درگیر این موضوع هستند،این است که چه رنگ مانتوی رو انتخاب کنم؟

جالب است بدونید یک قانونی در طبیعت وجود دارد به نام قانون ۸۰/۲۰ ، این قانون رو که خیلی در زندگی ما نقش داره امامعلوم نیست که آیا میدونیم یا نه؟ خب این قانون چیه؟ براتون یک مثال میزنم : یعنی ۸۰ درصد از مانتوهای که میپوشید جزوه ۲۰درصد از مانتوهای مورد علاقتونه ، یا مثلا ۸۰ درصد از درآمد شمااز۲۰درصداز مشتریاتون است، خب برید یک نگاهی به کمده لباساتون کنید و از خودتون این سوال رو بپرسید،که آیا بیشترین رنگی که من در کمدم دارم چه رنگیه؟قاعدتابه یک یادوانتخاب میرسیدکه اون رنگ رنگ مورد علاقتون هستش،اما اگرموقع خریدمانتو،جشمتون مانتوی را گرفت که رنگ مناسبی نداشت پینهادمیکنم به رنگ دیگه ای فکرکنید، حالا ازکجابفهمم رنگه مانتوبرای من مناسب است یا نه؟ درجواب این سوال ها بایدبگم که مااینجا ۶فاکتور روموردبرسی قرارمیدهیم،

    سن شما

    سلیقه شما

    برای کجا اون مانتورو میخوای؟

    رنگ چشم شما چه رنگی است؟

    در کدام فصل قرار داریم؟

    رنگ پوست شما چه رنگی است؟

انتخاب و خرید مانتو بر اساس سن :

هنگام خرید مانتو به سن خود توجه کنید.

بخوانید  چگونه متناسب با شانه‌های پهن لباس بپوشیم؟

خیلی راحت یه نگاه واقعی به سنتون بندازید!دیگه کسی نیست که دروغ بگید خودتون هستید😁!

خب بگذریم اگه رنجه سنیتون بین نوجوان تاجوان است خب میتونید از همه رنگها استفاده کنید مخصوصارنگ های شاد،که خیلی ازروانشناسان به این نتیجه رسیدن که میتونه در روحیه فردبه شدت تاثیرمثبتی داشته باشه،اما شایان ذکره که بهتون بگم اگه میخوایدبرید دفتری،اداره ای،یا مصاحبه ای و.. سعی کنید از رنگ های سنگین تر و طیف های تیره تر استفاده کنید.

اگح رنجه سنیتون بین جوان تا میان ساله: خب میتونید همچنان از طیف های رنگی ملایم تری استفاده کنید راستی سایتی رو پیشنهاد میکنم که طیف رنگ هارو دسته بندی کرده ومیتونید از خوده اون سایت حتی کدرنگ موردنظر هم پیداکنید،واگرمانتوه شما توسط خیاط دوخته میشود این کد رابه خیاط مانتوه خود بدهید،که دقیقامطابق سلیقه شما باشد. کدهای رنگها

سلیقه ی شما

در اینجا فقط و فقط میتوان نسبت به آن چیزی که واقعا میپسندید انتخاب کنید و سلیقه هرکسی کاملا اختیاری است اما در ادامه مطالب نکات جالبی رو میگیم.

برای کجا اون مانتورو میخوای؟

اگر مانتو رو برای مهمانی،جشن تولد،بیرونی و یا … میخواهید میتوانید از رنگ های خاص وشیک استفاده کنید، درصوریت که حتی میتوانید مانتو های برگزیندکه طرح دار است،و یا خرج کار های لاکچری و شیکی دارد.

بدانید و آگاه باشید که حتما برای مکان های رسمی مثله اداره جات و .. از طیف تیره تر استفاده کنید.

رنگ چشم شما چه رنگی است؟

انتخاب مانتوبراساس رنگ چشم

انتخاب مانتو براساس رنگ چشم

خب مطلب جالب اینکه میتونید مرنگ مانتورو براساس رنگ چشمتون ست کنید،و یک طیف بسیارجالبی در ظاهرتون ایجاد کنید. خب حالا اگر که رنگ چشمهای شما آبی ، خاکستری یا سبز است پس میتوانید از رنگ های خنک استفاده کنید که طیف این رنگ هارا در عکسهای پایین تر قابل مشاهده است.

حال اگرچشمانه قهوه ای ، فندقی یا کهربایی،مشکی دارید میتوانید از رنگ های گرم و تند استفاده کنید.

در کدام فصل قرار داریم؟

بله درست فکرکردید فصل نیز یکی از فاکتورهای مهم ما برای انتخاب رنگ درست است،درهر چهارفصل چه فصل های گرما مثله بهار و تابستون و چه فصل های سرما مثل پاییز وزمستون میتوانید،بهترین هارا براساس طیف رنگی عکس های زیر انتخاب کنید.

انتخاب و خرید مانتو با توجه به اندام وظاهر:

مناسب ترین مانتوبرای پوست های روشن

اگر که رنگ پوست روشنی داریدبایدرنگهای تضاد با آن را انتخاب کنید. رنگ انتخابی برای مانتو خود را از میان رنگ های قهوه ای،آبی ملایم،بژی،خردلی،آبی سیرو یا آبی کلاسیک(که پیشنهاد میکنم مقاله مربوط به رنگ سال آبی کلاسیک رو بخونید) و در این طیف رنگ را انتخاب کنید،حواستان باشد که از رنگهای سفید،قرمز،صورتی،زرد،ارغوانی،نارنجی،قرمزروشن یا جیق ،اصلا استفاده نکنید،زیرا به کارگیری رنگهای که گرم هستند اصلا مناسب رنگ پوست روشن نیستند.

مناسب ترین مانتوبرای پوست های تیره

کسانی که دارای پوست های تیره هستند ، بهترین رنگ برای این نوع رنگ پوست رنگهای مثله:خاکی،سفید،آبی ملایم،آبی کلاسیک،طوسی روشن،گلبه ای،هستند، همچنان این نوع رنگ پوست باید از رنگهای مثله:قهوه ای تیره ،مشکی،فیروزه ای،سبزیشمی،قرمز،قرمز تیره پرهیز کنند.

مناسب ترین مانتوبرای پوست های معمولی

این افراد که رنگ پوست آنها نه تیره است نه روشن میتوانند از هررنگه مانتویی استفاده کنند.رنگ های پیشنهادی برای پوست های معمولی میتواند رنگ های از جمله :بژ،آبی، سرمه ای،گندمی،مشکی،صورتی، استفاده کنند.

رنگ های که برای پوست های روشن پیشنهاد نمیشود : سبز،بنفش،قهوه ای تیره،قرمز و طیفه رنگ های که نزدیک یا همرنگ پوست است.

نتیجه گیری و جمع بندی در خصوص نکات مهم برای انتخاب مانتو.

خب تا اینجا فهمدیم که نکات مهم هنگام خرید مانتو چیه حالارو خلاصه توضیح میدیم که. اوصل انتخاب مانتو در هر فصلی میتونه یک سری طیفه رنگی داشتته باشه دقیقا نسبت به همون عکسای که بالاترمشاهده کردید، باید به رنگ پوست خودتون شناخت داشته باشید و میتونید ازسلیقه و براساس ظاهر.فرم بدنیتون انتخاب کنید،ما در این مقاله انواع جنس پارچه ها و خصوصیت آنها برای انتخاب هرچه مانتوی بهتر را توضیح دادم و در ادامه گفتیم که حتی رنگ چشم شما وسنتون میتونه بهترین معیارهابرای انتخاب رنگ درست خرید مانتو باشه . اگر که سوال یا نظری داشتید حتما زیر این مقاله از ما بپرسید.

دکمه بازگشت به بالا