عمومیکسب و کار ایرانی

آیا خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن حقیقت دارد؟

سایت هایی هستند که سعی می کنند با محتوای نامربوط و هرزنامه به موقعیت های بالا برسند. اگر سایت شما محتوای مفید و مرتبطی دارد و تمام فاکتورهای یک سایت خوب را رعایت می کنید، می توانید با خرید بک لینک قوی موقعیت های بسیار خوبی کسب کنید. البته، چه سایت شما در بهترین حالت باشد یا نه، لازم نیست به گوگل اجازه دهید مسیرهای خرید بک لینک سایت شما را ببیند. رعایت این موارد توسط گوگل به این معنی است که در بهترین حالت، تمام بک لینک های دریافتی بی اثر هستند. به همین منظور سعی داریم در خرید بک لینک به مطمئن ترین شکل در خدمت شما باشیم.

بک لینک دقیقا به چه معناست؟

هر وب سایت یا صفحه ای که لینکی را در اینترنت ارائه می دهد بک لینک نامیده می شود. نوع بک لینک با نوع صفحه ای که به آن لینک می دهید یکسان است.

بهترین نوع بک لینک چیست؟

راه های زیادی برای ایجاد لینک وجود دارد و کلید ایجاد لینک، خلاقیت در استفاده از رسانه است. این را در صفحه فرآیند ساخت توضیح می دهیم. بدون شک بهترین نوع سازنده داده گزارش ساز است. این بدان معناست که لینک های وب سایت شما در محتوای گزارش بازاریابی گنجانده شده است. البته فراموش نکنید که برای به دست آوردن لینک بیلدینگ دائمی باید یک بک لاگ کامل بسازید. بیشتر لینک بیلدینگ را باید جدی گرفت.

خرید بک لینک و رپورتاژ
خرید بک لینک و رپورتاژ

بهترین زمان برای سفارش بک لینک

بک لینک از لحظه راه اندازی اولین و کل سایت قابل سفارش است و بر خلاف تصور اشتباه موجود، نیازی به سرمایه گذاری زمانی خاصی ندارد. البته فراموش نکنید که خرید بک لینک برای یک وب سایت تازه تاسیس یک روش کمی متفاوت است و اگر وب سایت شما تازه تاسیس است، هنگام سفارش بک لینک حتما به ما اطلاع دهید.

چگونه بک لینک های با کیفیت بخریم؟

اگر قصد خرید لینک های با کیفیت را دارید، باید منابع با کیفیت را برای ساخت لینک انتخاب کنید. از آنجایی که گزارش ها از اعتبار و اهمیت بالایی برخوردار هستند، گزارش های بک لینک نیز جزو کیفیت بک لینک ها محسوب می شوند. البته تا زمانی که منبعی که انتخاب می‌کنید گزارش را منتشر می‌کند، منبع قابل اعتمادی است.

آیا خرید بک لینک طبیعی امکان پذیر است؟

آره. خرید بک لینک طبیعی امکان پذیر و اجباری است. بک لینکی که می سازید باید طبیعی باشد تا گوگل آن را جعلی نبیند. زیرا ارزش بک لینک را خنثی می کند.

چگونه باید محتوای رپورتاژ تبلیغاتی را تحویل دهیم؟

ابتدا تعداد گزارش هایی را که می خواهید از نشونت خریداری کنید مشخص کنید. در هر گزارش محتوایی منحصر به فرد بنویسید که تکراری نباشد پس از ثبت سفارش فروش در گزارش تبلیغاتی، متن را برای نمایش تیکت ها در پنل کاربری ارسال کنید. محتوای گزارش باید بین 500 تا 1500 کلمه باشد. می توانید محتوای گزارش های وبلاگ را بین 500-700 کلمه در نظر بگیرید. می توانید محتوای گزارش ها را در رسانه ای غیر از وبلاگ ها بین 700 تا 1500 کلمه مرور کنید. بهتر است در گزارشات از محتوای تکراری استفاده نکنید و برای هر گزارش محتوایی منحصر به فرد ننویسید. بهتر است هر گزارش یک عکس اختصاصی داشته باشد که تکراری نباشد و اندازه آن کمتر از 100 کیلوبایت باشد. امکان درج عکس در گزارش وبلاگ وجود ندارد.

البته می توانید سفارش تولید محتوا را به تیم نشونت نیز بسپارید.

دکمه بازگشت به بالا