عمومیکسب و کار ایرانی

از کجا چادر ماشین بخریم؟

شاید برای شما هم همین سوال پیش آمده که از کجا چادر ماشین بخریم؟ حالا چه ماشین پراید باشد و یا چادر تیبا و هر ماشین دیگری. پس ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت از خودرو استفاده از سایبان خودرو است. البته استفاده از این اقدامات حفاظتی نیز شرایط خود را دارد و استفاده نادرست می تواند آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

در واقع، رها کردن خودرو در خیابان پارک شده و ساعت ها در معرض آفتاب قرار گرفتن می تواند به بدن آسیب برساند. اگر عوامل محیطی مانند نور خورشید را نادیده بگیریم. ذرات موجود در هوا می توانند به خراش هایی که دیگران روی خودرو ساییده اند آسیب برساند.

البته اگر قصد دارید خودروی خود را برای مدت طولانی ترک کنید، استفاده از پارکینگ دربسته اولین و بهترین انتخاب است، اما در صورت عدم وجود جای پارک، استفاده از چادر خودرو می تواند احساس راحتی در شما ایجاد کند. این دستگاه‌ها که در اکثر فروشگاه‌های قطعات خودرو موجود است، در درجه اول از خودرو شما در برابر اثرات مضر باران اسیدی، به‌ویژه آلودگی‌های صنعتی و شهری، اشعه ماوراء بنفش خورشید، ذرات گرد و غبار، فضولات پرندگان، فضولات حیوانات و به‌ویژه گربه محافظت می‌کنند. چادر همچنین به محافظت از اتومبیل شما در برابر دزدان اتومبیل کمک می کند

چادر ماشین چیست؟

چادر یا روکش ماشین در واقع پارچه ای است که از پلاستیک، برزنت، الیاف یا ترکیبی از مواد مختلف ساخته شده است. در طرح های خاص در سایزهای مختلف برای مدل های مختلف خودرو تولید می شود. در واقع هر ماشینی چادر مخصوص به خود را دارد. سایبان ها از خودرو شما در برابر آفتاب، برف و باران محافظت می کنند و از آسیب های فیزیکی مانند خط و خش محافظت می کنند.

محافظت در برابر آفتاب

بهترین نوع چادر خودرو که به عنوان بهترین چادر خودرو استفاده می شود باید بدنه خودرو را در برابر اشعه های خورشید محافظت کند. اشعه های خورشید می توانند رنگ خودرو را محو کنند. در واقع دلیل اصلی رنگ خودرو همین است. اگر اشعه خورشید مستقیماً به داخل خودرو بتابد، می تواند تأثیر منفی بر روی قطعات پلاستیکی بگذارد، گاهی اوقات نشان داده شده است که این قطعات در طولانی مدت منجر به تشکیل گازهای سمی می شوند.

پیشگیری از آسیب پرندگان

بهترین چادر ماشین باید از بدنه ماشین در برابر فضولات پرندگان محافظت کند. به طور کلی فضولات حیوانی اسیدی هستند. اگر این موارد به سرعت از بدن پاک نشوند، رنگ آن قسمت تغییر می کند. بهترین چادر ماشین برای کاهش ورود مواد اسیدی به بدن ضروری است.

محافظت در برابر گرد و غبار

رانندگان معمولا از دستمال برای حذف گرد و غبار استفاده می کنند. این باعث ایجاد خراش روی بدن می شود. گاهی برخی از سایبان ها نیز باعث ایجاد گرد و غبار روی بدنه می شوند، بنابراین انتخاب بهترین روکش خودرو در این زمان مهم است.

مزایا و معایب درگاه اتومبیل

اگر بخواهیم مزایا و معایب چادر ماشین را نشان دهیم به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که چادر ماشین در برابر عوامل خارجی، گرد و غبار، نور خورشید و … برای خودروی شما ایمن است. برای حفاظت

علاوه بر این، خطر خاراندن کودکان و آسیب رساندن یا ایجاد مزاحمت برای افراد کاهش می یابد. در برخی موارد از خودرو در برابر طوفان شن و مه محافظت می کند. در بیشتر موارد، چادرهای ماشین از ماشین شما در برابر فضولات پرندگان، فضولات پرندگان و فضولات حیوانات مانند سگ و گربه و فضولات پرندگان محافظت می کنند.

در واقع، با پوشاندن خودروی خود، احتمال دیدن آن توسط سارقان و وسوسه سرقت آن را نیز کاهش می دهید.

انواع چادر ماشین

چادر فصلی

چادر ماشین در فصل تابستان فقط یک بار قابل استفاده است و در سایر فصول سال قابل استفاده نیست. این چادر از خودرو در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و از ایجاد خط و خش روی بدنه خودرو جلوگیری می کند.

این کاور مقاوم در برابر آب و یخ زدگی است و نه تنها یک فصل خودروی شما را می پوشاند، بلکه با قیمتی مقرون به صرفه در بازار موجود است.

چادر مدل دو فصل

در واقع چادرهای دو فصل شباهت زیادی به چادرهای یک فصل دارند که تنها تفاوت و مزیت قابل توجه آنها مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب است. با این حال هنوز امکان استفاده از این مدل محافظ در خودروی خود در فصل زمستان وجود ندارد. چون خیلی زود یخ می زند و خرد می شود!

چادر ماشین مدل های سه فصل

در تمام فصول بارانی سال می توانید از کاور سه فصل خودرو استفاده کنید، فقط در فصل تابستان ممنوع است. مقاومت بالا در برابر سرما، رطوبت و یخبندان از نقاط قوت این مدل موتور است.

اما در برابر گرمای خورشید مقاومت چندانی ندارد و در روزهای گرم تابستان نباید از این مدل کابین استفاده کرد.

چادر ماشین چهار فصل

می توان گفت که چهار درب بهترین انتخاب برای افرادی است که در هر فصل به طور مرتب خودروهای خود را بدون سقف پارک می کنند. این مدل چادر در برابر رطوبت و سرما مقاومت خوبی دارد و در برابر نور مضر آفتاب مقاوم است. البته فراموش نکنید که چادرهای چهار فصل با قیمت بالاتری نسبت به مدل های موجود در بازار به فروش می رسند.

انواع چادر ماشین

به طور کلی چادرهای خودرو به دو لایه ساده و ضد آب تقسیم می شوند و چادرهای ضد آب معمولا از پلاستیک ساخته می شوند به طوری که هیچ گونه سوراخی در مواد مورد استفاده ندارند.

اکثر چادرهای ضد آب نیز بدون درز هستند، بنابراین نفوذ آب از دهانه های درز صفر است. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اکثر چادرهای ضد آب دارای پوشش داخلی پنبه ای هستند که اجازه گردش هوا و رشد قالب را می دهد. به بدن ضربه نزنید.

اما رایج ترین نوع چادر که معمولا برای خودروهای داخلی استفاده می شود طرح پارچه ای است که در بازار با طرح نواری خریداری می شود.

این نوع پرده ها با وجود وزنشان (حدود 5 کیلوگرم) دارای دو نوع سبک و سنگین می باشند. آنها سنگین هستند (حدود 5 کیلوگرم) اما در زیر نور مستقیم خورشید تمایل به پوسیدگی و ترک خوردن دارند.

چادرهای تاشو چند لایه نیز در بازار وجود دارد که عمر بالایی دارند اما به دلیل وزنی که دارند کمی جابجایی و باز شدن را در خودروها سخت می کنند.

البته چادرهای سنگین تر مقاومت بهتری در برابر باد دارند و راحت تر توسط وسایل نقلیه جارو می شوند.

لازم به یادآوری است که برخی از انواع سقف ها دارای زیپ برای باز کردن درب خودرو هستند. اما مدل های بدون آب این گزینه را ندارند.

چادر ماشین برزنتی

چادر ماشین برزنتی بهترین راه حل برای محافظت در برابر آب و هوا است. آنها سبک وزن و در عین حال بادوام هستند و سطح بالایی از محافظت در برابر آب و هوا را ارائه می دهند. قابلیت تنفس این ماده به طور طبیعی از ایجاد کپک و زنگ زدگی در خودرو جلوگیری می کند. این کیف از پارچه پلی استر مرغوب با پوشش پلی یورتان بازتابنده ساخته شده است که مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و نور خورشید دارد. روکش داخلی این نوع چادر از پشم گوسفند و سایر فضولات حیوانات ساخته شده است تا روی رنگ خودرو خط و خش ایجاد نشود.

ملزومات استفاده از چادر ماشین

اگر جای پارک برای پارک خودرو ندارید، باید از تجهیزات حفاظتی مناسب خودرو استفاده کنید. به نظر من چادر برزنتی ماشین بهترین و بهترین راه برای محافظت از خودرو در برابر آسیب های محیطی است.

چادرهای برزنتی از نظر اندازه، مناسب و محافظت متفاوت هستند. برخی از چادرها برای استفاده روزمره و حفاظت از آب و هوا طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای محافظت از خودروهای قدیمی در پارکینگ ها مناسب هستند. انتخاب فروشگاه مناسب به معنای در نظر گرفتن وسیله نقلیه، مکان و نیازهای شماست.

راهنمای خرید چادر ما ویژگی هایی را که در انتخاب چادر باید در نظر بگیرید را فهرست می کند. چادر برزنتی مورد علاقه ما یک پوشش ضد آب کاربردی با چندین ویژگی مهم است. در مقایسه با چادر موجود در بازار از مزایای کیفیت خوب و ارزان و معقول برخوردار است. توصیه می کنیم در هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید:

کاور خودرو را می توان برای محافظت روزمره از خودرو استفاده کرد (اگر می خواهید خودرویی در جاده یا خیابان داشته باشید) یا می توان از آن به عنوان یک پوشش عمومی برای خودروهایی که برای مدت طولانی پارک هستند استفاده کرد.

برخی از چادرها محافظت فیزیکی خوبی دارند و معمولاً در گرمترین روزهای سال از وسیله نقلیه شما در برابر سرما، زباله یا گرمای بیش از حد محافظت می کنند. این نوع چادرها معمولاً دارای برزنت های محکم و بادوام هستند، اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که در صورت وقوع طوفان شدید از همه آسیب ها جلوگیری کنند.

قیمت چادر ماشین چقدر است؟

قیمت چادر بستگی به کیفیت و جنس پارچه ای دارد که از آن ساخته شده است. با مراجعه به فروشگاه بهنیکان می توانید این محصول را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

از کجا چادر ماشین بخریم؟

محصولات ارائه شده در فروشگاه بهنیکان دارای گارانتی معتبر می باشد. برای خرید چادر ماشین نیز می توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. این فروشگاه محصولات با کیفیت و انواع پنل ها را برای محافظت از وسیله نقلیه شما به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا