اعمال پروتکل‌های ویژه برای مسافران اروپایی+جزئیات

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از آزمایش مجدد و قرنطینه مسافرانی که به طور مستقیم و غیرمستقیم از مقصد اروپا به ایران سفر می کنند خبر داد و گفت: این پروتکل از شب گذشته توسط وزارت بهداشت به سازمان ارسال شده و از آن زمان ما دستور اجرا را صادر کرده ایم.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، پروازهای مستقیم و غیرمستقیم این کشور به ایران و بسیاری از کشورها به دلیل شیوع ویروس تاج جهش یافته در انگلیس ، معروف به تاج انگلیسی لغو شده و سرانجام دیروز سعید نمکیوزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی– اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس جهش یافته در اکثر کشورهای اروپایی ، کلیه مسافرانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق مرزهای هوایی ، زمینی و دریایی وارد اروپا می شوند ، با آزمایش مجدد در مبادی ورودی ، باید پروتکل های مربوطه را در محل اقامت قرنطینه تأیید و مطابقت دهند. .

به دنبال این دستور ، ما با تورج دهقان زنگنه ، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه دادیم ، که در مصاحبه با مجله تفریحی زیباروز گفت: “از شب گذشته ، به محض ورود این نامه به سازمان هواپیمایی کشوری ، ما دستور داده ایم که تمام نقاط ورود به سیستم ارتباط برقرار کرده و پروتکل جدید را اجرا کنیم. .

وی افزود: بر این اساس ، هر مسافری که قصد دارد با پروازهای مستقیم یا غیرمستقیم از کشورهای اروپایی وارد ایران شود ، ابتدا باید آزمایش مجدد شود و در نهایت قرنطینه شود.

رئیس اداره هواپیمایی کشوری تأکید کرد: مطمئناً مانند گذشته ، هر پروتکل اعلام شده از طرف وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یا ستاد ملی کرونا اجرا می شود و مراحل آن به دقت کنترل می شود.

دهقان زنگنه در مورد ادامه ممنوعیت پروازهای انگلیس تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: وزارت بهداشت و سایر مراجع بهداشتی هنوز حکمی مبنی بر ممنوعیت یا محدودیت پروازهای خارجی دیگر صادر نکرده اند اما به منظور محافظت از سلامت انسانی و اجتماعی ، ما آماده ممنوعیت پروازها یا ممنوعیت آنها هستیم. که مقامات قصد دارند. برای پروازها در انگلیس ، ما همچنین به همه کشورهای منطقه اعلام کرده ایم که هیچ پروازی نمی تواند مستقیم یا غیرمستقیم از انگلیس وارد ایران شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا