بین الملل

الجزایر: آتش‌سوزی‌های گسترده نتیجه اعمال مجرمانه بوده است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین مجله تفریحی زیباروز ، ریاست جمهوری الجزایر اعلام کرد که دست کم 25 سرباز در نجات غیرنظامیان از آتش سوزی در دو استان تیزی وزوویوس و باجایی کشته شده اند.

به گزارش روسیا الیوم ، عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر روز سه شنبه گفت که الجزایر پس از آتش سوزی در مناطق وسیعی در شمال این کشور در حال آزمایش جدی است.

وی در توئیتر خود نوشت: “وطن نجات یافته ما بار دیگر تجربه سخت و دردناکی را بر رنج سال گذشته افزوده است ؛ اما همانطور که بر مشکلات قبلی غلبه کرده ایم ، خدا را شکر ، بر آنها نیز فائق می آییم. قلب ما برای همه کسانی است که درگیر اطفای حریق هستند. ، زیرا ما به آنها دستور دادیم تمام اقدامات لازم را برای کنترل اوضاع انجام دهند.

تبون افزود: از تمام منابع مالی و انسانی موجود برای مقابله با این آتش سوزی که چندین ایالت را درگیر کرده است استفاده شده است و ما منتظر موفقیت نهایی این فاجعه هستیم. دولت بلافاصله خسارت را جبران می کند و شروع به جبران خسارت قربانیان می کند.

وزیر کشور الجزایر روز سه شنبه گفت که از روز دوشنبه 72 آتش سوزی در جنگل های شمال و شرق این کشور آغاز شده و آن را نتیجه فعالیت های مجرمانه خوانده و دستور تحقیقات در مورد این حادثه را داده است.

کشورهای منطقه مدیترانه امسال با موجی از گرمای شدید روبرو هستند که باعث آتش سوزی های گسترده و ویرانگر و همچنین آلودگی هوا شده است.

انتهای پیام.


دکمه بازگشت به بالا