عمومیکسب و کار ایرانی

الگوریتم مدیک Medic update

این به‌روزرسانی تأثیرات گسترده‌ای بر بسیاری از وب سایت های ارائه دهنده ی محتوای پزشکی و سلامت داشت. در ادامه با سئوکار همراه باشید تا با الگوریتم مدیک گوگل بیشتر آشنا شوید.

الگوریتم مدیک روی سئو سایت ها چگونه تأثیر می گذارد؟

راه هایی برای بهبود رتبه وب سایت شما در جستجو

در الگوریتم مدیک، دستورالعمل های گوگل مطمئناً بر اهمیت محتوای معتبر و با کیفیت تأکید می کنند. در ادامه، برخی از توصیه هایی را آورده ایم که می تواند به شما در بهبود وب سایتتان طبق الگوریتم مدیک کمک کند:

زمان بارگذاری صفحه: اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از حد طول بکشد، رتبه شما را در گوگل تحت تأثیر قرار می دهد. زمان بهینه بارگذاری صفحه معمولاً 2 ثانیه است اما اگر بتوانید سرعتی کمتر از میانگین 5.4 ثانیه ای که برای بارگذاری وب سایت های مراقبت های بهداشتی طول می کشد را داشته باشید، بسیار خوب عمل کرده اید.

یک صفحه ی «درباره ما» بگنجانید: مطمئن شوید که وب سایت، شرکت یا برند شما صفحه ای دارد که مستقیماً تخصص شما را به نمایش بگذارد. این صفحه می تواند شامل جوایز، اعتبارنامه ها و به رسمیت شناختن صنعت شما باشد که ثابت می کند شما قابل اعتماد هستید.

بیوگرافی دقیق نویسنده را ارائه دهید: یک وب سایت معتبر باید توسط نویسندگان محتوای قابل اعتماد پشتیبانی شود. در صورت لزوم (مثلاً در یک وبلاگ)، بیوگرافی کاملی را برای هر نویسنده درج کنید و اعتبار و تخصص آن ها را برجسته کنید.

اطلاعات را به طور مرتب به روز کنید: به‌ویژه در بخش های پزشکی، حقوقی و مالی، به روز نگه داشتن اطلاعات ضروری است.

نظرات مثبت مشتری/کاربر را تنظیم کنید: مشتریان و کاربران را تشویق کنید تا تجربیات خود را از استفاده از سایت/خدمت شما به اشتراک بگذارند.

زمان تعامل: زمان تعامل به مدت زمانی خلاصه می شود که وب سایت شما به طور کامل با کاربر تعامل برقرار می کند مانند ورود به یک پورتال یا ثبت نام برای یک خبرنامه. یک صفحه باید در عرض 50 میلی ثانیه به تعاملات کاربر پاسخ دهد. از Lighthouse می توان برای آزمایش زمان تعامل سایت استفاده کرد. یک راه اصلی برای بهبود امتیاز شما، به تعویق انداختن یا حذف کدهای غیر ضروری است.

طراحی سازگار با موبایل: یکی از مواردی که می تواند چه بر اساس الگوریتم مدیک و چه بر اساس تمامی الگوریتم های گوگل به شما کمک کند، بهینه سازی سایت برای موبایل است. بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت مراقبت های بهداشتی شما نیز سازگار با موبایل است. بسیاری از افرادی که تلفن های هوشمند دارند، اطلاعات محلی را در تلفن های خود جست و جو می کنند. اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه سازی نشده باشد، کاربران اغلب ناامید می شوند و آن را ترک می کنند.

اگر می خواهید آموزش صفر تا صد سئو رایگان در سایت ثبت نام انجام دهید

سوالات متداول

الگوریتم مدیک برروی چه چیزی تمرکز دارد؟

در واقع این الگوریتم برروی کیفیت محتوا و تجربه کاربری سایت ها به خصوص سایت های پزشکی تمرکز دارد.

این الگوریتم چه سایت هایی را نظارت می‌کند؟

الگوریتم مدیک بر روی تمام سایت‌هایی که در حوزه‌های پزشکی، سلامت، تناسب اندام و محصولات مرتبط با این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند، نظارت دارد .

الگوریتم مدیک محصول آپدیت الگوریتم‌ها به حساب می‌آید؟

بله. در واقع این الگوریتم محصول یکی از آپدیت‌هایی است که گوگل بصورت دوره‌ای برای بهبود عملکرد خود عرضه می‌کند.

 

دکمه بازگشت به بالا