عمومیکسب و کار ایرانی

انواع کرم برای رفع تیرگی

تجربه نشان می‌دهد بهترين شیوه براي صاف و درخشان  شدن رنگ پوست صورت به کاربردن كرم پودرهاي آرايشي با پوشش دهی بالا است. اما این شیوه‌ی بسیار قدیمی، دائمی نیست و امکان بروز حساسیت را فراهم می‌کند. كرم های روشن‌كننده پوست، از هيدروكينون تهیه شده‌اند كه باعث تغییر رنگ پوست مي‌شود. کرم روشن کننده گاتیو اصل برای تغییر رنگ و روشن کنندگی پوست و سرم سفت کننده گاتیو برای لیفت و سفت کردن پوست بسیار مناسب است.

کاربرد کرم روشن کننده

گاهی رنگ‌سازی در قسمت‌هایی از پوست که در معرض نور آفتاب است، مثل پیشانی، گونه و چانه به دلایلی مثل اختلال‌های هورمونی، مصرف قرص‌های ضدبارداری یا برخی آنتی‌بیوتیک‌ها و داروهای اعصاب افزایش می‌یابد. در این شرایط حتی ممکن است پوست در اثر مواجهه کم و کوتاه‌مدت با آفتاب در قسمت‌های برجسته دچار تیرگی موضعی شود و لک بیاورد. کرم های روشن کننده قوی پوست افزایش رنگ‌سازی را کاهش می‌دهند و باعث برگشت پوست به رنگ طبیعی می‌شوند. معروف ترین برندها برای تغییر رنگ مجستی و بیوتی هستند.

اسم بهترین کرم سفید کننده بدن دائمی |بهترین کرم رفع تیرگی بدن نی نی سایت

تیرگی نقاط مختلف پوست همزمان با افزایش سن امری طبیعی است. چروکیدگی پوست و محیطی که به واسطه فعالیت و تعریق به وجود می‌آید دچار تغییر رنگ می‌شود. اما همه بانوان نسبت به این تغییر رنگ بی تفاوت نیستند. ناحیه واژینال به سبب آناتومی خاص، دچار این تغییر رنگ می‌‌شود. کرم روشن کننده واژن، از پر کاربردی ترین لوازم بهداشتی برای این نوع تیرگی است. از طرفی برای نقاظی که تعرق بالا دارد باید از کرم های روشن کننده معمولی استفاده کنید تا دچار تغییر رنگ بیش از حد نشوید و می‌وانید از برند‌هایی مثل کرم روشن کننده مدیلن یا کرم روشن کننده لدورا استفاده کنید.

فواید استفاده از کرم روشن کننده

کرم‌های روشن کننده خوب می‌توانند روی مشکلات پوستی کار کرده و آن‌ها را درمان کرده است. خیلی از ما کرم های رفع تیرگی را خریداری کرده ایم که به اندازه کرم مرطوب کننده هم برای مان تاثیری نداشته است اما کرم تیرگی گاتیو با خاصیت جادویی خود تیرگی ها را به راحتی از بین می برد. در این بین مدل های مختلفی هم به عنوان کرم های رفع تیرگی در بازار وجود دارد اما محصولی که واقعا برای مان تاثیرگذار باشد کم است. امروز با ما همراه باشید تا با بهترین های کرم رفع تیرگی بدن و ویژگی اصلی آنها آشنا شوید.

همه نکاتی که برای خرید کرم رفع تیرگی بدن لازم است بدانید

داشتن پوستی زیبا و یکدست، برای خیلی از ما خانم ها و آقایان موضوع مهمی بوده است و همیشه سعی کرده ایم با روش های مختلف خانگی و یا استفاده از محصولات بهداشتی، تیرگی ها و یا نقص های پوست مان را رفع کنیم که بعضی از روش ها و یا محصولات بی تاثیر بودند و بعضی دیگر هم موثر بوده و توانسته اند ما را به نتیجه دلخواه مان برساند.

برای خرید کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی این 3 نکته را بدانید

1- نکته ای مهم در مورد مواد تشکیل دهنده کرم های رفع تیرگی

بخاطر حساس بودن پوست ناحیه تناسلی بهتر است از محصولی استفاده کنید که یا کاملا گیاهی باشد و یا خاصیت ضد حساسیت داشته باشد.

2- ویتامین E و ضرورت وجود آن در کرم

اگر دلیل تیرگی کشاله ران و یا ناحیه تناسلی تان ساییدگی و تعریق زیاد بوده است احتمال اینکه بعد از چند وقت جنس پوست تان هم تغییر کند و زبر شود هم وجود دارد. سعی کنید از محصولی استفاده کنید که حتما ویتامین E داشته باشد تا باعث نرم و لطیف شدن پوست تان شود.

3- رفع تیرگی ناحیه تناسلی، یک بار برای همیشه

از آنجایی که نمیشود برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی همیشه از کرم هایی برای این کار استفاده کرد، سعی کنید به دنبال محصولی باشید تا فقط روشن کننده نباشد و کار اصلی اش رفع تیرگی باشد تا تاثیر همیشگی و بدون بازگشت داشته باشید.

از بین بردن سیاهی زانو با بهترین کرم های رفع سیاهی بدن

کرم های مختلفی هستند که می توانند برای از بین بردن سیاهی زانو کمک تان کنند ما در این مقاله بهترین مارک های این کرم از ایرانی و خارجی مانند والنسی و نلا را جمع آوری کرده ایم که در همین صفحه می توانید مشاهده کنید.

آیا کرم برای رفع تیرگی گردن واقعا موثر است؟

اصلی ترین دلایل تیرگی و سیاهی گردن تعریق زیاد و آفتاب سوختگی است. همیشه از بین کرم های که برای رفع تیرگی های بدن انتخاب می کنیم، روشن کننده های پوست گزینه های همیشگی هستند، اما بخاطر تاثیرگذاری موقتی که دارند بعد از چند وقت رنگ پوست تان مجدد به وضعیت قبل برمیگردد، پیشنهاد ما استفاده از کرم هایی است که با عنوان رفع تیرگی تولید شده اند چرا که با تاثیر به روی رنگدانه های پوستی می توانند تیرگی و یا سیاهی گردن را کاملا رفع کنند.

خرید کرم رفع تیرگی بدن با تخفیف های روزانه

ما در آقای بیز هر روز برای تعدادی از محصولات رفع تیرگی بدن، تخفیف های ویژه ای داریم که می توانید با مناسب ترین قیمت آنها را تهیه کنید. توضیحاتی که برای محصول نوشته شده و همینطور نظرات خریدارانی که قبل از شما محصول را تهیه کرده اند هم می تواند برای انتخاب محصول مناسب تان کمک تان کند.

کرم روشن کننده گاتیو ، پوست شما را سالم و درخشان میکند. مواردی مثل ضد لک ، ضد آفتاب و محو کننده بودن را می‌توان از ویژگی‌های کرم روشن کننده پوست دانست و همچنین به رفع تیرگی نقاط مختلف بدن مانند سر زانو، زیر بغل و صورت کمک فراوانی می‌کند. بر توجه نظریات مشتریان، کر‌م‌ها و لوازم آرایشی روشن کننده برند نیوا بیشترین میزان دسترسی بین مردم را دارد.

برندهای تولید کننده کرم روشن کننده پوست

برندهای متعدد و مشهوری در زمینه تولید کرم‌های روشن کننده فعالیت دارند. ولی با توجه به تجربیات و توصیه‌های پزشکی هرکدام برای امری متفاوت کاربرد دارند. برای مثال برای رفع لک های صورت، کرم روشن کننده ثمین و سینره بیشترین تقاضا را داشته است. این برندها ایرانی بوده و با ترکیبات مناسب، طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است. همچنین برای رفع تیرگی نقاطی که تعریق بالایی دارند، کرم روشن کننده پریم و هیدرودرم حرفی برای بقیه برندها نگذاشته‌اند. در آخر انتخاب کرم روشن کننده مناسب به نیاز شما بستگی دارد و نوع کرم را انتخاب می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا