اقتصادی

بازگشت شاخص بورس به زیر یک میلیون واحد

بازار سرمایه امروز هم مانند چند روز گذشته برمدار سقوط از بین رفته است بنابراین لیستی از کل بازار است که قبل از عبور یک میلیون دستگاه را رد کرده بود و سپس تحت یک میلیون واحد بازگشت.

گزارش و … به سرمایه در بازار امروز را در حالی که درب بسته شده, کل لیست است که در این بازار با ۳۵ هزار و ۲۵۱ واحد از دست دادن تصویر در ۹۸۲ هزار و ۴۱۱ واحد ایستاد. یک لیست از کل معیارهای انباشته وزن ۶۴۷۳ واحد آسیب دیده بود تصویر ۳۰۹ هزار و ۵۸۱ واحد را ثبت کرد. کسب و کار امروز است ۸۳۷ هزار نفر از معاملات از آنجا که تا به حال انجام شده است ۶۳ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال ارزش داشت.

در بازار امروز فولاد ضد زنگ, فولاد مبارکه اصفهان صنایع پتروشیمی خلیج فارس ملی مس ایران صنعت, سرمایه گذاری, اجتماعی, حفاظت صنعتی و معدنی گلگهر به بخش. نمی تواند تغییر کند. و بانک ملت نسبت به اهداف دیگر همه تاثیر منفی بر روی سهام ، همچنین بانک های ملت و تجارت, حمل و نقل بین المللی خلیج فارس, پالایشگاه نفت اصفهان, ایران گستر, سرمایه گذاری ایرانخودرو ملی مس ایران صنعت, فولاد, مبارکه, اصفهان, هدف این حمله بود.

از دست دادن ۲۲۰ برای تک آه

شاخص با مجموع IPO ۲۲۰ واحد سقوط به رقم ۱۱ هزار نفر ۷۹ واحد ایستاد. معاملات این بازار در ۴۱۰ هزار معامله قیمت ۳۱ هزار و ۲۱۵ میلیارد دلار است. برای حفظ صنایع معدنی خاورمیانه ، تولید برق دماوند ، در پتروشیمی زاگرس ، از سهامی برگزار شد در اصفهان ، توسعه مولد نیروگاهی جهرم از گروه سرمایه گذاری و میراث فرهنگی ایران, به ایران نسبت به نقاط دیگر بیشتر از اثر منفی به IPO بود.

علامت, گرما, آه, آن را نیز به دلیل سهامی برگزار شد در اصفهان ، سرمایه گذاری گروه فرهنگ و میراث ، به بانک و غیره. توسعه مولد نیروگاهی جهرم و…. سیمان لار سبزوار کشاورزی و صنعت شهداب چربی خراسان و ریل برای پردازنده سیر بافت یکسان نیست.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا