اقتصادی

باند دوم محور اهواز – خرمشهر در حال ساخت است

مجله تفریحی زیباروز/خوزستان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از احداث باند دوم در ۲۰ کیلومتر از محور اهواز – خرمشهر خبر داد و گفت: اسناد مناقصه ۳۰ کیلومتر دیگر این مسیر از سمت اهواز به سوی خرمشهر آماده شده و به زودی پیمانکار این طرح مشخص و پس از آن عملیات اجرایی آغاز می شود.

رحمان بهرامی در گفت و گو با مجله تفریحی زیباروز با اشاره به لزوم چهار خطه شدن محور اهواز به خرمشهر اظهار کرد: باند دوم محور اهواز به خرمشهر به طول ۲۰ کیلومتر از سمت خرمشهر به سوی اهواز در حال ساخت و چهار بانده شدن است.

وی با بیان اینکه طول محور اهواز – خرمشهر ۱۰۰ کیلومتر است، افزود: اسناد مناقصه ۳۰ کیلومتر دیگر این مسیر از سمت اهواز به سوی خرمشهر آماده شده و به زودی پیمانکار این طرح مشخص و پس از آن عملیات اجرایی آغاز می شود.

در این زمینه:

علت تاخیر در بهسازی جاده اهواز –خرمشهر چیست؟

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: براساس پیش بینی ها و برنامه ریزی انجام شده، برنامه زمانبندی این پروژه به شرط تامین اعتبار ۲۴ ماه خواهد بود.

بهرامی ادامه داد: با توجه به فعالیت شرکت ‌های زیادی در محور اهواز- خرمشهر شاهد حجم وسیع تردد در این محور هستیم و از این رو چهارخطه کردن این محور یکی از اولویت هایی است که در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین ترددهای زوار اربعین حسینی، راهیان نور و پایانه مرزی تجاری شلمچه از این مسیر است و همین امر باعث افزایش حجم تردد در این محور شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: چهار خطه شدن این محور مواصلاتی در شکوفایی اقتصاد منطقه و تسهیل در تردد شهروندان تاثیر بسزایی دارد. در این زمینه امیدواریم در سال جاری و سال آینده با تامین اعتبار و تزریق مالی به موقع به پروژه های راهسازی این محور، شاهد کاهش سوانح جاده ای در این مسیر پر تردد باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا