عمومیکسب و کار ایرانی

با بهترین کرم پودرهای 24 ساعته آشنا شوید

در گذشته فقط چند کرم پودر محدود را شاهد بودیم، اما در حال حاضر کرم پودرها در انواع مختلف با ویژگی ها و کاربردهای خاص تولید می شوند، از کرم های سبک برای مصارف روزانه گرفته تا کرم پودرهای با پوشش بالا و … یکی از انواع پرطرفدار. این پودر یک پودر 24 ساعته است که همانطور که از نامش پیداست به مدت 24 ساعت در روز یا شب روی پوست شما باقی می ماند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین برای خرید کرم پودر 24 ساعته می توانید به موراشین مراجعه کنید.

معرفی بهترین کرم پودر 24 ساعته

در زیر چند مدل از بهترین کرم پودر 24 ساعته موجود در بازار ایران را ارائه می دهیم و ویژگی های کلیدی هر کدام را بررسی می کنیم.

L’Oreal کامل 24-hour پاؤډ کریم

لورآل یک برند معروف فرانسوی است که محصولات آن سال هاست در ایران وجود دارد و محبوبیت زیادی دارد. نکته مهم این کرم پوست 24 ساعته و پوشش کامل آن است، این کرم دارای SPF18 است که بلافاصله از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کند، این پودر بهترین انتخاب برای پوست است. چیزی که آن را شیرین می کند

کرم پودر با پوشش 24 ساعته

کاور مات 24 ساعته به همراه کرم تا پودر در حجم 30 میلی لیتر عرضه می شود و فرمول سبک و ملایم آن هنگام استفاده باعث تحریک و تحریک پوست شما نمی شود. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی این کرم پودر آبرسانی عالی آن است که این محصول را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

کرم پودر 24 ساعته دبورا شگفت انگیز است

اگر پوست خشک و حساسی دارید و به دنبال کرم پودر ویژه 24 ساعته برای پوست خود هستید، کرم پودر 24 ساعته پرفکت دبورا برای شما مناسب است، این کرم پودر برای پوست های خشک و حساس در نظر گرفته شده است. حساس بوده و نیاز پوست های خشک و حساس را به طور کامل پوشش می دهد. یکی از خوبی های این کرم این است که نیازی به ضد آفتاب جداگانه نیست زیرا این کرم پودر یک ضد آفتاب کامل با SPF24 است.

Crema en pols 24 Hour Cover Brand Face Face SPF20 |

کرم 24 ساعته کاور مارک فیس مجیک SPF20 یکی از بهترین کرم پودرهای 24 ساعته می باشد.از دیگر ویژگی های بارز این کرم ضدآب بودن و ضد عرق بودن آن است که آن را به بهترین انتخاب محصول تبدیل می کند.

کرم پودر مات بدون عیب لورآل

انتخاب کرم پودر برای پوست های حساس همیشه سخت است، به خصوص اگر با در نظر گرفتن این مشکل بخواهید کرم 24 ساعته بخرید، لورآل پودری 24 ساعته برای پوست های چرب و مختلط ساخته است که “L” نام دارد. Oreal “مدل کرم پودر مات” ایرادی ندارد، این کرم پودر دارای پوشش دهی عالی، نرم و سبک است و احساس راحتی را به شما القا می کند.از دیگر ویژگی های این محصول می توان به خاصیت ضد تعریق و ضد آب بودن این کرم اشاره کرد. پودر

کرم پودر جادویی که صورت را می پوشاند

کرم صورت مجیک کاورمارک یک کرم صورت با کیفیت با ماندگاری 24 ساعت و مناسب برای انواع پوست می باشد. این کرم فاقد چربی بوده و حساسیت زا نیست و به ساختار پوست آسیب نمی رساند. یکی از نکات مثبت کرم ضد آفتاب امروزی قوی بودن آن است و از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. از دیگر ویژگی های این محصول مقاومت در برابر تعریق و آب است.

کرم پودر ضد آب سری Perfect Trans-Russian

پودر ضد آب سری Absolute آخرین محصول این لیست است، اما دلیل ارائه این پودر کیفیت پایین آن نیست، بلکه قیمت نسبتا بالای آن است، اما به نظر ما این پودر با وجود قیمت بالایش ارزش خرید دارد. کرم بافت بسیار سبک و ابریشمی است و به جرات می توان گفت تمام عیوب صورت شما را کاملا می پوشاند.

دکمه بازگشت به بالا