ورزشی

برتری امارات برابر هنگ کنگ در نیمه اول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین تیم‌های ملی فوتبال ژاپن و ویتنام در اولین بازی گروه C لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه قطر با قضاوت «محمدتقی الجعفری» به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر امارات به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی امارات

خالد عیسی، زائد سلطان، خلیفه الحمادی، بدر ناصر، عبدالله ادریس، یحیی نادر، عبدالله رمضان، کایو کانیدو، طحنون الزعابی، فابیو دی لیما، سلطان عادل

ترکیب تیم ملی هنگ کنگ

یاپ هونگ فای، چان شینیچی، لی انگای هوی، یو تسه نام، اولیویه گربیگ، تان چون لوک، وو چون مینگ، فلیپ چان سیو کوان، ماکس پون پوی هین، مت اور، اورتون کامارگو

برتری امارات برابر هنگ کنگ در نیمه اول

احتیاط در دستور کار هر دو تیم

هر دو تیم تلاش کردند در دقایق ابتدایی این مسابقه احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند. هرچند در آغاز نیمه اول این مسابقه این تیم امارات بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و درصد مالکیت توپ این تیم در ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه بیش از ۷۰ درصد بود اما نتوانست موقعیت خاصی را روی دروازه حریف قرمز پوش خود خلق کند. در ادامه این مسابقه این بازیکنان هنگ کنگ بودند که سعی کردند با دوندگی بیشتر بتوانند روی مدافعان اماراتی پرس را انجام دهند یا از ضد حملات استفاده کنند که در این امر ناکام بودند.

گلزنی امارات از روی اولین پنالتی جام

اماراتی‌ها به مرور برتری خود را در کنترل توپ و میدان بر حریف خود تحمیل کرد وتوپ و میدان را در اختیار داشت و در سی و دومین دقیقه این مسابقه در حالی که خود را به پشت محوطه جریمه هنگ کنگ رسانده بودند ضربه مهاجم اماراتی در محوطه جریمه به دست «گربیگ» برخورد کرد. داور بازی ابتدا خطای هند اعلام نکرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی خطای هند اعلام شد تا «الامیری» در دقیقه ۳۴ دروازه هنگ کنگ را از روی نقطه پنالتی بازی کند و بازی یک بر صفر شود.

در ادامه این مسابقه هم هر دو تیم تلاش کردند باز هم خود را به دروازه حریف نزدیک کنند اما در این امر ناکام بودند تا نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر امارات به پایان برسد.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا