برسی همزن دستی و مخلوط کن شیائومی Xiaomi OCOOKER Mixer CD-HB01

اگر شما هم به دنبال برسی مشخصات همزن دستی و مخلوط کن شیائومی Xiaomi OCOOKER Mixer CD-HB01 هستید با سایت زیباروز همراه باشید.

همزن دستی و مخلوط کن شیائومی Xiaomi OCOOKER Mixer CD-HB01

همزن و همزن دستی OCOOKER CD-HB01 یک ابزار کارآمد و مفید برای هر آشپزخانه ای است. همزن و همزن دستی OCOOKER CD-HB01 شیائومی برای خرد کردن، هم زدن و مخلوط کردن غذای مورد نظر شما مناسب است. این دستگاه در اصل به عنوان خردکن، همزن و همزن برای شما عمل می کند و به عنوان غذاساز نیز شناخته می شود.

همزن و همزن دستی OCOOKER CD-HB01 به دلیل چند کاره بودن و با خرید این دستگاه در حالی که اکثر نیازهای آشپزخانه شما با خرید یک دستگاه و صرف هزینه کمتر برآورده می شود، فضای کمتری را اشغال می کند زیرا دیگر شما را نخواهد گرفت. باید تجهیزات دیگری مانند میکسر و خردکن را جداگانه خریداری کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه ها و فضا می شود.

در هنگام خرید این دستگاه یک ست گوشت کوب برقی، مخلوط کن، غذاساز و همزن حباب دار دریافت خواهید کرد. از همه مهمتر این دستگاه مجهز به تیغه های یخ خرد کن است که نوشیدنی های خنک و دلپذیری را در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی و ظاهر:

همزن و میکسر دستی شیائومی OCOOKER CD-HB01 به دلیل تطبیق پذیری و همچنین ابعاد و وزن کم در کنار راندمان و قدرت بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد. کارایی استثنایی این دستگاه آن را به کمک کار آشپزخانه تبدیل کرده و کمک شایانی به پخت و پز و کار در آشپزخانه دارد. ابعاد این دستگاه حدود 25*15*24 سانتی متر است و فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما را اشغال می کند. بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم و محکم ساخته شده است. این دستگاه به رنگ سفید و طرح شیشه، محفظه ها شیشه ای و بدنه اصلی سفید است. لازم به ذکر است که تیغه های گوشت کوب برقی از چهار طرف دارای لبه های تیز بوده و از آنجایی که از فولاد و فلز ساخته شده اند در برابر حرارت مقاوم هستند. قدرت این تیغه ها امکان پوره کردن و خرد کردن و مخلوط کردن مواد را فراهم می کرد.

همزن و همزن دستی Xiaomi OCOOKER CD-HB01

تیغه های این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. قسمت چرخان و سر چرخ گوشت برقی مجهز به سیستم AntiSplash است که از پاشیدن و چکیدن مواد به اطراف جلوگیری می کند.

برای گوشت پز برقی این ست یک لیوان مدرج تهیه و ارائه شده است که در اندازه گیری مواد و مواد بسیار موثر است. علاوه بر این، از این فنجان به عنوان ظرفی برای ترکیب و مخلوط کردن مواد نیز استفاده می شود.

همزن و همزن دستی OCOOKER CD-HB01 دارای دکمه بزرگ است، درجه تنظیم سرعت نیز در این قسمت تعبیه شده است و استفاده و کارایی آن آسان و کاربرپسند است.

همزن و همزن دستی Xiaomi OCOOKER CD-HB01

ظرفیت ظرف:

همچنین می توانید دو ظرف را در جعبه این محصول به همراه سری های مختلف زنانه مشاهده کنید. یکی برای تهیه آب میوه با ظرفیت یک لیتر و دیگری برای هر نوع غذا یا گوشت با ظرفیت 800 میلی لیتر. این دو ظرف دردار هستند و می توانید پس از مخلوط کردن درب آن را ببندید و برای حفظ ارزش غذایی آن را تا زمان استفاده به خوبی نگهداری کنید.

دو حالت تنظیم وجود دارد:

در همزن و همزن دستی شیائومی OCOOKER CD-HB01 دو دنده وجود دارد که دو سرعت کم و زیاد را در اختیار کاربر قرار می دهد. این دستگاه می تواند نرمی و سختی مواد را در نظر بگیرد و حتی برای قطعات مختلف از چرخ دنده های مختلف استفاده کند. بدون از بین بردن ارزش غذایی غذا.

همزن و همزن دستی Xiaomi OCOOKER CD-HB01

سریال های مختلف:

سه سری در جعبه این محصول وجود دارد. همزن تخم مرغ، هم همزن گوشت و هم آبمیوه طراحی شده است. با آنها می توانید هر چیزی را که می خواهید مخلوط یا خرد کنید.

حجم کم:

طراحی موتور این دستگاه بسیار حرفه ای است و با روشن شدن آن لرزش های خفیفی را احساس می کنید و صدای آزاردهنده ای شنیده نمی شود.

همزن و همزن دستی Xiaomi OCOOKER CD-HB01

غذاساز و میکسر:

همزن و همزن دستی شیائومی OCOOKER CD-HB01 همان طور که از نامش پیداست، کار مخلوط کن را نیز انجام می دهد، بنابراین برای تهیه نوشیدنی های مختلف مانند اسموتی یا آب خربزه و هندوانه و بدون نیاز به تهیه مخلوط کن جداگانه، از آن استفاده می شود. می توانید از این دستگاه برای تهیه نوشیدنی مورد علاقه خود استفاده کنید.

همزن و همزن دستی Xiaomi OCOOKER CD-HB01

مناسب برای غذای کودک:

همانطور که می دانید، هم زدن و له کردن غذای کودکان خردسال می تواند به قورت دادن و هضم غذا کمک کند. با استفاده از این محصول می توانید به آنچه برای فرزندتان می خواهید برسید و به رشد، سلامت و قدرت فرزندتان فکر کنید.

موتور:

مخلوط کن و میکسر دستی OCOOKER CD-HB01 دارای یک موتور DC است که قابلیت تنظیم سرعت کم و زیاد را دارد. ولتاژ این دستگاه 220 ولت و توان آن 420 می باشد.دور موتور دستگاه 12500 دور در دقیقه می باشد و همانطور که در بالا ذکر شد صدای بسیار کمی دارد که به چشم نمی آید.

دکمه بازگشت به بالا