عمومیکسب و کار ایرانی

برنامه حذف دسته جمعی فالوور

آیا نیاز به حذف دسته جمعی فالوورهای خود دارید؟ آیا فکر میکنید فالوورهای فیک، نرخ تعامل پیج را پایین آورده‌اند؟ آیا فکر میکنید حذف فالوور اینستاگرام کاری زمان‌بر و طاقت‌فرسا است ؟ به شما حق میدهیم. برخی الگوریتم‌های اینستاگرام دست و پا گیر است. اگر به سرعت فالوورهای خود را ریموو کنید،  با اکشن بلاک اینستاگرام روبرو خواهید شد. اما نگران نباشید. در این مقاله از به شما 3 روش آسان و سریع حذف فالوور اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.  در صورتی که قصد را دارید کلیک نمایید.

چگونه فالوور‌های اینستاگرام را به سرعت حذف کنیم؟

حذف فالوورهای اینستاگرام با سرعت بالا برای کسانی که تعداد فالوورهایشان زیاد است، بسیار حائز اهمیت است. چرا که ریموو کردن فالوورها به صورت تک تک زمان بر و خسته‌کننده است. با توجه به امنیت و حریم خصوصی در پنل خدمات مجازی ، اطلاعات کاربران به صورت محافظت شده و با اطمینان بیشتری مدیریت می‌شوند . قبل از اینکه بخواهید برای حذف فالوور‌های خود اقدام کنید باید هدف خود از این کار را مشخص کنید. برخی افراد پیج پاپلیک دارند و به دنبال ساخت یک پیج خصوصی و خانوادگی‌اند. برخی دیگر صاحب کسب و کار هستند و فالوورهای فیک را دوست ندارند. برخی دیگر نیز به دنبال حذف همه فالوور‌های خود هستند.

شما جزو کدام دسته‌اید؟ اگر به دنبال خصوصی سازی پیج‌تان هستید! در چنین مواقعی روش دستی حذف فالوور، بهترین روش است. در روش دستی، خودمان تک به تک اقدام به ریموو کردن فالوورها میکنیم. درست است که این روش نسبت به سایر روش‌ها کمی زمان‌بر است اما ریسک کمتری دارد. اگر میخواهید افراد فامیل، دوست و آشنایان خود را درپیج نگه دارید حتما خودتان تک به تک افراد را چک کنید. اگر از ربات برای اینکار کمک بگیرید، احتمالا تعداد زیادی از دوستان خود را از دست خواهید داد.

اگر به دنبال حذف فالوورهای فیک هستید! فالوورهای فیک در اینستاگرام اگر از یک حدی بیشتر باشند، نرخ تعامل پیج را پایین می‌آورند. نرخ تعامل زمانی که پایین می‌آید بسیاری از افراد فعال تبدیل به یا کاربر روح میشوند. برای اینکه بتوانید فالوورهای فیک را کمتر کنید، بهترین روش استفاده از است. از اپلیکیشن های رایگان حذف فالوور نیز میتوانید اسفاده کنید. اما معمولا این اپلیکیشن ها با درصدی خطا همراه هستند.

اگر به دنبال حذف دسته جمعی فالوورهای خود هستید! حذف دسته جمعی فالوورها در اینستاگرام اگر به روش دستی انجام بگیرد، قطعا زمان‌بر خواهد بود. شاید برای شما هم سوال باشد که بهترین راه‌حل، در چنین مواقعی چیست؟ اگر قصد دارید بیش از نیمی از فالوورهای خود را حذف کنید، بهترین روش استفاده از بک آپ اینستاگرام است. در این روش از تمام اطلاعات خود از قبیل، پست‌ها، لایک‌ها، کامنت‌ها و دایرکت‌های خود بک‌آپ میگیرد و به اکانت دیگر منتقل میکنید. با این روش دیگر فالوورهای اضافه را در پیج نخواهید داشت.

روش اول: حذف دستی فالوور اینستاگرام!

این روش کم‌ریسک‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای حذف فالوورهای اینستاگرام است. درگذشته افراد برای حذف فالوورهای پیج خود، مجبور بودند به صفحه فرد مورد نظر مراجعه کرده و او را بلاک کنند. خوشبختانه در آپدیت‌های جدید اینستاگرام، این مشکل برطرف شده است. شما میتوانید بدون بلاک کردن فالوورها، افرادی که مدنظرتان هست را آنفالو و از پیج خود حذف کنید. برای اینکه بتوانید تعداد زیادی را در روز به این روش حذف کنید حتما هر چند ساعت یک‌بار، به خود استراحت دهید. اگر با سرعت معقول اقدام به آنفالو کردن افراد بکنید، پیج اینستاگرامی‌تان دچار اشکن بلاک نمیشود. در ادامه روش دستی حذف فالوور را به صورت گام به گام توضیح خواهیم داد:

روش دوم: حذف دسته جمعی فالوور اینستاگرام با گرفتن بک‌آپ از اطلاعات!

حذف دستی فالوور برای پیج‌هایی با فالوور بالا، روش مناسبی نیست. در اینگونه مواقع برای حذف دسته جمعی فالوورها بهتر است اکانت فعلی را دیلیت کنید و اطلاعات خود را به یک اکانت جدید منتقل نمایید. برای اینکه بتوانید تمام اطلاعات خود از قبیل، پست‌ها، آرشیو استوری‌ها، لایک‌ها، کامنت‌ها و دایرکت‌های خود را نگه دارید، باید از همه این اطلاعات یک بار بک اپ بگیرید. بک‌آپ‌گیری در اینستاگرام به صورت اتومات انجام شده و به صورت یک فایل به شما ایمیل میشود. اگر میخواهید از این روش را برای حذف فالوورهای اینستاگرام خود استفاده کنید، با ما در ادامه همراه باشید.

روش سوم: حذف فالوور اینستاگرام از طریق ربات و اپلیکیشن!

حذف فالوور اینستاگرام شاید با دو روش قبلی شاید برای برخی افراد کارساز نباشد. از این رو در این قسمت به معرفی ربات و اپلیکیشن‌های حذف فالوور در اینستاگرام خواهیم پرداخت. البته استفاده از اپلیکیشن‌های حذف فالوور خیلی توصیه نمیشود. این اپلیکیشن‌ها معمولا با درصدی خطا همیشه همراه است. اگر میزان خطا در آنفالو کردن کاربران، خیلی برایتان اهمیتی ندارد میتوانید از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. اما اگر برایتان مهم است که کاربران مهم را برای خود نگه دارید، پیشنهاد ما استفاده از ربات‌های اینستاگرامی است.

معرفی ربات حذف فالوور اینستاگرام

یکی از ربات‌هایی است که در این زمینه بسیار خوب عمل میکند. برای حذف فالوورهای فیک خود، میتوانید اطلاعات لازم را به آن بدهید و منتظر آنفالو شدن باشید. ربات‌ها کار را سریع‌تر و به صورت اتومات انجام میدهند. ماکروی بلاک ربات اینستاگرام کاربر مجازی می‌تواند بنا به درخواست شما لیست آی‌دی‌هایی را که به عنوان فالوور فیک شناسایی کرده‌اید، از میان فالوور‌هایتان حذف کند. در کنار معایبی که ربات‌های اینستاگرامی ممکن است داشته باشند، مزایای زیادی هم دارند. اگر به درستی ربات را تنظیم کنید. میتوانید نتیجه خوبی از آن بگیرید.

معرفی اپلیکیشن حذف فالوور اینستاگرام!

اپلیکیشن‌های گوناگونی در این زمینه فعالیت دارند. یکی از بهترین نرم افزار‌های حذف فالوور در اینستاگرام، اپلیکیشن است. این اپلیکیشن را میتوانید از یا به راحتی دانلود کنید. با استفاده از این اپلیکیشن نیازی نیست تک تک فالوورها را شناسایی کنید. به صورت دسته‌ای، در بازه‌های زمانی مختلف، خود نرم افزار، فالوورهای اضافی را حذف میکند. نکاتی که در استفاده از اپلیکیشن‌های حذف فالوور باید به آن دقت داشته باشید! نرم افزار‌های حذف فالوور اگرچه نسبت به روش دستی سریع‌تر هستند اما دارای معایب متعدند.

  • معمولا نرم افزارهای رایگان با شادوبن پیج همراه هستند. هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های حذف فالوور، دستور آنفالو را کم کم و به آرامی، به نرم افزار بدهید.
  • از نرم افزارهای معتبر استفاده نمایید. برخی نرم افزارها اطلاعات شما را ممکن است به سرقت ببرند. یا مدام برایتان تبلیغات گوناگون ارسال کنند.

زمان مهم‌ترین دارایی هرشخصی است. سعی کنید قبل از استفاده از هرگونه ابزار رایگان روی تلفن همراه خود، نسبت به معایب و مزایای آن آگاهی پیدا کنید. با محاسبه فایده -هزینه میتوانید تصمیم بگیرید، نرم افزاری که قصد نصب آن را دارید. برای شما مناسب است یا نه. در این مقاله از شما را با نحوه حذف فالوور اینستگرام آشنا کردیم. سه روش کاربردی برای حذف کاربران فیک و واقعی ارائه شد خیلی وقت ها نیاز است که تعدادی از فالوورهای پیج اینستاگرام خود را  پاک کنید.

همه ما بنا به دلایل شخصی از دنبال کردن افراد در اینستاگرام منصرف می شویم یا برعکس، دوست نداریم یک سری از افراد به اطلاعات شخصی ما در صفحه مان دسترسی داشته باشند. در این صورت برای اینکه طرف ناراحت نشود آن را بلاک نمی کنیم فقط از لیست فالوورهایمان پاکش می کنیم. اگر تعداد فالوورهایی که دوست نداریم دیگر ما را دنبال کنند زیاد باشند نمی توان این کار را به صورت دستی انجام داد! باید از برنامه های حذف دسته جمعی فالوور استفاده کنیم. آیا واقعا می توان به صورت دسته جمعی فالوورهای اینستاگرام را پاک کرد؟ بله در این مقاله آموزشی همراه ما باشید تا شما را با نحوه حذف دسته جمعی فالوورهای اینستاگرام آشنا کنیم.

چرا مجبور به حذف فالوورها در اینستاگرام می شویم؟

معمولا افراد عادی که صفحات شخصی در اینستاگرام دارند ترجیح می دهند تعداد محدودی از افراد به محتوای صفحه خود دسترسی داشته باشند و به همین دلیل صفحات خود را به خصوصی تبدیل می کنند. این در حالی است که سایر افراد مشهور و کسانی که درآمد شخصی خود را دارند مجبور به این کار نیستند. داشتن صفحات عمومی و دسترسی به محتوای ایجاد شده توسط صفحات آنها برای کاربران عمومی اینستاگرام آزاد است. در هر دو مورد، ممکن است شرایطی برای کاربران اینستاگرام پیش بیاید که دیگر نمی خواهند برخی افراد را در لیست فالوورهای خود داشته باشند و بخواهند آنها را از خود لیست حذف کنند. جدا از این مورد ممکن است پیج شان دارای فالوورهای فیک باشد.

فالوورهای فیک و غیرفعال در اینستاگرام بلای خانمان سوز پیج های بیزنسی در اینستاگرام است. چون افرادی که از پیج های خود کسب درآمد می کنند باید بتوانند نرخ تعامل کاربران با پیج شان را بالا نگه دارند. در این صورت با داشتن فالوورهای فیک چنین چیزی غیرممکن است. پس باید هر چه سریع تر فالوورهای فیک موجود در پیج خود را پاک کنند. در ادامه بهترین برنامه  را به شما معرفی خواهیم کرد. حذف فالوور در اینستاگرام به صورت دستی و تکی اول از همه این را بدانید پاک کردن دنبال کنندگان در اینستاگرام فقط از طریق اپلیکیشن اینستاگرام ممکن است. پس برای این کار به هیچ وجه سراغ نسخه تحت وب اینستاگرام نروید!
برای حذف فالوور این مراحل را قدم به قدم طی کنید:

  1. اول وارد صفحه اصلی پیج خود شوید. یا روی عکس پایین خود بزنید.
    سپس روی گزینه Followers بزنید تا لیست فالوورهای شما نمایش داده شود.
    هر کدام از فالوورهایی که می خواهید از لیست خود پاک کنید را انتخاب کنید و روی سه نقطه کنار اسمش بزنید.
    در پنجره‌ای که باز می ‌شود روی Remove بزنید و کار تمام است.

روش جدید حذف فالوور در اینستاگرام اینستاگرام در آپدیت جدید خود به صورت خودکار گزینه Remove را در کنار نام فالوورهای شما قرار می دهد. اگر بعد از ورود به لیست فالوورها از آپدیت جدید اینستاگرام استفاده می کنید، می توانید به راحتی با انتخاب گزینه Remove افراد مورد نظر خود را از لیست فالوورهای تان برای همیشه حذف کنید. نگران نباشید فالوورهایی که از لیست شما حذف شده اند، پیامی مبنی بر اینکه دیگر دنبال کننده شما نخواهند بود دریافت نخواهند کرد. البته اگر پیج شما روی حالت عمومی باشد باز هم قادرند محتوای شما را ببینند. بهترین گزینه در چنین مواقعی بلاک کردن است. با انتخاب گزینه Block می توانید برای همیشه از دست شان خلاص شوید. دیگر نمی توانند شما را در اینستاگرام ببینند. حتی اگر سرچ تان کنند هم باز هم شما را نمی بینند! بهترین برنامه های حذف دسته جمعی فالوور همانطور که قبلا هم ذکر کردیم بسیاری از مردم تمایل دارند صفحات عمومی را به دلایل تبلیغاتی یا شخصی داشته باشند و برای طیف وسیعی از افراد محتوا ایجاد کنند.

در قسمت قبل نحوه حذف دستی فالوور در اینستاگرام را به شما آموزش دادیم که البته بیشتر مناسب کاربرانی است که صفحات شخصی دارند و لیست فالوورهای آنها زیاد زیاد نیست. پیشنهاد می کنیم مقاله  را حتما بخوانید. البته افرادی که دارای صفحات پرطرفدار با فالوور بالا هستند نباید از این روش برای حذف تعداد مشخصی از فالوورهای خود استفاده کنند، زیرا حذف فالوور به صورت جداگانه برای چنین افرادی زمان زیادی را می برد و کار خسته کننده ای است. اما چگونه می توان از شر فالوورها به تعداد بالا خلاص شد؟ در ادامه بهترین برنامه ها برای این کار را به شما معرفی می کنیم. پس همراه ما باشید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا