عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین رستوران دبی مال

دبی از بهترین مقاصد گردشگری خارجی برای تجربه‌ی لذت‌بخش خوردن غذاهای بین المللی است؛ چرا که شعبه‌هایی از برترین رستوران‌‌های جهان در این شهر بزرگ وجود دارد. رستوران‌‌های ایرانی در دبی یا رستوران‌ های شیک و مدرن مدیترانه‌ای و رستوران‌ های ارزان‌ قیمت باکیفیت در دبی کم نیستند. غذاهای خاورمیانه، دریایی، شرقی، حلال و … انتخاب‌های گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. در این بخش به معرفی بهترین رستوران‌‌های دبی، بهترین رستوران‌‌های ارزان دبی و بهترین رستوران‌‌های ایرانی در دبی پرداختیم با ما همراه باشید.

۱۰ مورد از بهترین رستوران های دبی

  • رستوران اتمسفر دبی (Atmosphere Burj Khalifa)
  • رستوران اسکای دینر (Dinner in the Sky Dubai)
  • رستوران المحاره دبی (Al Mahara Restaurant)
  • رستوران فرانسوی لا پتیت دبی (la petit masion)
  • رستوران نایا (Naya Restaurant)
  • رستوران ۳۶۵ (Restaurant ۳۶۵)
  • رستوران تیترو (Teatro Restaurant)
  • رستوران پیرچیک (Pierchic Restaurant)
  • رستوران بی بی سوشال داینینگ (BB Social Dining)
  • رستوران هندی پاتیالا (Patiala Restaurant)

رستوران اتمسفر دبی، مرتفع ترین رستوران دنیا

  • S: مخفف shellfish یا میگو است.
  • V: مخفف vegetarian یا مناسب برای گیاه خواران است.
  • A: مخفف alcohol یا دارای الکل است.
  • N: مخفف nuts یا آجیل است.

هزینه غذا در رستوران اتمسفر دبی: از ۲۰۰ تا ۷۰۰ درهم

آدرس رستوران اتمسفر دبی: امارات، دبی،برج خلیفه، طبقه ۱۲۲

رستوران اسکای دینر، تجربه یک غذای لوکس در آسمان

رستوران اسکای دینر دبی به معنای واقعی کلمه هیجان را برای مسافران فراهم می‌آورد. بخش هیجان‌انگیز این رستوران این است که برای رفتن به آن هیچ در یا پله‌ای وجود ندارد و شما برای صرف غذا در این رستوران به روی یک سازه‌ای که از میز و صندلی تشکیل شده سوار می‌شوید و پس از نشستن بر روی صندلی و بستن کمربند، سازه توسط جرثقیل تا ارتفاع ۵۰ متری برده شده و شما را در بین زمین و هوا رها می‌کند.

هزینه غذا در رستوران اسکای دینر دبی: از ۵۰۰ تا ۷۰۰ درهم

آدرس رستوران اسکای دینر دبی: امارات، دبی، بزرگراه شیخ زائد، دبی مارینا، اسکای دایو

نکات مهم رستوران اسکای دینر

  • ظرفیت این رستوران ۲۲ نفر است.
  • این رستوران به دلیل شرایط آب‌وهوایی هرسال از ماه نوامبر (آبان) تا می (اردیبهشت) در دسترس عموم است.
  • مدت زمانی که برای صرف شام و ناهار در این رستوران خواهید داشت، ۱۰۰ دقیقه بوده که برای عصرانه نزدیک به ۹۰ دقیقه می‌شود.
  • با توجه به اینکه رستوران دینر اسکای یک رستوران عادی نیست، شرایط ورود به آن هم با بقیه‌ی رستوران‌ها تفاوت دارد.
  • شما باید نزدیک به ۴۵ دقیقه زودتر از زمانی که برای رفتن به این رستوران اعلام می‌شود در آن حضور داشته باشید.
  • توجه داشته باشید که به دلیل عدم برنامه‌ریزی در حمل و نقل از شرکت در برنامه باز نمانید زیرا هزینه‌ای به شما برگردانده نمی‌شود.
  • در صورتی‌که بنا به هر دلیلی نظیر تغییر شرایط جوی یا بروز مشکلاتی برای رستوران برنامه‌ی صرف غذا کنسل شود، تمامی هزینه‌ی رزرو به شما بازگردانده خواهد شد.
  • خانم‌های باردار، اجازه‌ی رزرو صندلی و صرف غذا در رستوران دینر اسکای دبی را ندارند.

رستوران المحاره دبی

رستوران المحاره دبی به معنی صدف جزو گران‌ترین رستوران‌‌های دبی محسوب می‌شود که در برج العرب دبی واقع شده است. این رستوران از طراحی بی‌نظیری برخوردار است و به‌صورت یک آکواریوم طراحی شده؛ در این رستوران غذاهای دریایی، آسیایی و اروپایی سرو می‌شود. معمولا گردشگران به رستوران زیر دریایی دبی می‌روند تا هم غذا میل کنند و هم به تماشای آبزیان زیر دریا بپردازند.

هزینه غذا در رستوران المحاره دبی: از ۳۵۰ تا ۲۶۰۰ درهم

آدرس رستوران المحاره: امارات، دبی، برج العرب

رستوران فرانسوی لا پتیت دبی

هزینه غذا در رستوران لا پتیت میسون: از ۱۵۰ تا ۱۳۰۰ درهم

رستوران نایا، بهترین غذا هندی در دبی

این رستوران به‌تازگی به هتل جمیرای دبی اضافه شده است و در همین مدت کوتاه توانسته محبوبیت بالایی نزد گردشگران پیدا کند. نایا یک رستوران با غذاهای هندی است که اشرافی‌ترین غذاهای هند را می‌توان در آن میل کرد. اگر علاقه‌مند به خوردن غذاهای اصیل هندی هستید حتماً به این رستوران سر بزنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. نایا جزو محبوب‌ترین رستوران‌‌های دبی محسوب می‌شود.

هزینه غذا در رستوران نایا: از ۸۵ تا ۱۳۵ درهم

آدرس رستوران نایا: امارات، دبی، خیابان جمیرا

رستوران ۳۶۵ در دبی

رستوران ۳۶۵ در منطقه البرشای دبی قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شود و شما می‌توانید در این رستوران از خوردن انواع کباب و پیتزا لذت ببرید. قیمت غذاهای این رستوران در رده‌ی رستوران‌‌های متوسط است. بهترین غذاهای این مجموعه پاستای تازه، بریانی، غذاهای گریل و پیتزا هستند.

هزینه غذا در رستوران ۳۶۵: از ۱۰ تا ۲۸ درهم

آدرس رستوران ۳۶۵: امارات، دبی، البرشا

رستوران تیترو در دبی

هزینه غذا در رستوران تیترو دبی: از ۴۰ تا ۲۴۰ درهم

آدرس رستوران تیترو دبی: امارات، دبی، بزرگراه شیخ زاید

رستوران پیرچیک دبی

شما می‌توانید در رستوران پیرچیک PIERCHIC لذت خوردن انواع غذاهای مدیترانه‌ای را تجربه کنید. رستوران در انتهای اسکله‌ی هتل قصر جمیرا قرار دارد. منوی این رستوران شامل منوی صبحانه، پیش‌غذا، انواع ماهی‌ها، خرچنگ، خاویار و غذاهای غیردریایی است که با گوشت گوساله و بره سرو می‌شود و دسرهای متنوعی نیز دارد. کوکتل‌ و نوشیدنی‌های این رستوران هم بسیار معروف هستند. بی‌شک رستوران پیرچیک بهترین غذاهای دریایی را در دبی سرو می‌کند. رستورانی با چشم‌اندازی بسیار زیبا که بر روی آب قرار گرفته و محلی مناسب برای قرارهای عاشقانه است.

هزینه غذا در رستوران پیرچیک دبی: از ۳۰۰ تا ۲۸۵۰ درهم

آدرس رستوران پیرچیک دبی: امارت، دبی، جمیرا، هتل القصر

رستوران بی بی سوشال داینینگ

هزینه غذا در رستوران بی بی سوشال داینیگ: از ۵۰ تا ۲۵۰ درهم

آدرس رستوران بی بی سوشال داینیگ: امارات، دبی، اینترنشنال فایننشال سنتر

رستوران هندی پاتیالا در دبی

اگر علاقه مند به غذاهای هندی هستید حتما سری به این رستوران بزنید. این رستوران در سوق البحار واقع شده است و غذاهای آن توسط سرآشپز معروف هندی به نام کونال کاپور تهیه می‌شود. منوی ویژه آن را نمی توانید هرجایی پیدا کنید؛ برای مثال یکی از غذاهای معروف و لذیذ آن کباب بره اختصاصی کاپور است که با گوشت تازه بره و با حرارت ملایم طبخ می‌شود.

هزینه غذا در رستوران هندی پاتیالا دبی: از ۱۰۰ تا ۲۴۰ درهم

آدرس رستوران هندی پاتیالا دبی: امارات، دبی، خیابان شیخ محمدبن‌الرشید، سوق البحار

رستوران‌های معروف در مال های دبی

  • دین تای فانگ دبی
  • رستوران پیپر میل دبی
  • آل حلب دبی

دین تای فانگ دبی

هزینه غذا در رستوران دین تای فانگ دبی: از ۲۵ تا ۷۵ درهم

آدرس رستوران دین تای فانگ دبی: امارات، دبی، خیابان شیخ زاید، مرکز خرید امارات (امارات مال)

رستوران پیپر میل دبی

رستوران پیپر میل دبی Peppermill با استفاده از دستور العمل‌های سنتی طعم خاصی را در غذاهای هندی ایجاد کرده‌ است. این رستوران جزو گرانترین رستوران در دبی مال به حساب می‌آید. این رستوران با ارائه‌ی گزینه‌های نشستن در فضای داخلی و خارجی، محیطی عالی برای یک شام خانوادگی با طعم و مزه عالی را فراهم می‌کند. پیشنهاد ما این است که سعی کنید طیف وسیعی از طعم‌های سنتی مانند میان‌وعده مرغ سوپ‌پوری، لاال ماس به‌سبک بریسکت یا بریانی ماهی ماهی کاد را امتحان کنید.

بهترین رستوران‌های ایرانی دبی

  • رستوران ایرانی فارسی
  • رستوران ایرانی حاتم
  • رستوران کباب مخصوص الاستادی
  • رستوران ایرانی شبستان دبی
  • رستوران های ایرانی بهار
  •  رستوران ایرانی انار دبی

چشیدن طعم غذای رستوران‌‌های ایرانی در دبی تجربه‌ای لذت بخش برای شما خواهد بود. در لیستی که در ادامه در اختیار شما قرار دارد، می‌توانید اسامی رستوران‌‌های ایرانی را همراه با قیمت و آدرس مشاهده کنید.

قیمت غذا و هزینه رستوران در دبی

قیمت رستوران های دبی با توجه به منطقه قرارگیری لوکس و یا معمولی بودن رستوران، سرو غذاهای متفاوت است. اما به طور کلی قیمت غذا در رستوران های گران تقریبا حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ درهم، در رستوران های معمولی ۶۰ تا ۱۸۰ درهم و در رستوران های ارزان قیمت ۲۰ تا ۷۰ درهم می باشد.

سوالات متداول

برای رفتن به رستوران‌های دبی ممکن است یک‌سری سوال ذهن شما را درگیر کند. در ادامه به پرتکرارترین سوالات شما پاسخ می‌دهم.

کم‌هزینه‌ترین غذاها با چه قیمتی و در کدام رستوران‌های دبی سرو می‌شوند؟

کم‌هزینه‌ترین غذاها با قیمت ۲۰ تا ۷۰ درهم در رستوران فیش هات دبی، رستوران راوی دبی و رستوران زعتر دبلیو زیت سرو می‌شوند.

هزینه غذا در لوکس‌ترین و گران‌ترین رستوران‌های دبی چقدر است؟

هزینه غذا در لوکس‌ترین و گران‌ترین رستوران‌های دبی از ۵۰۰ تا ۷۰۰ درهم است.

بهترین غذاهای خیابانی دبی که می‌توانند هزینه غذا شما را کاهش دهند کدامند؟

بهترین غذاهای خیابانی دبی شاورما، ساندویچ شیش تاووک، سمبوسه، مناکیش، چای کاراک، لگیمات، رول چیپس عمان و فلافل هستند.

بهترین رستوران‌های ایرانی در دبی کدام‌ااگر با سفر کردید و در حین گشت و گذار در هزاتوی جاذبه‌های بی بدیل این خطه، گرسنه شدید، می‌توانید انواع گزینه‌های رنگارنگ برای شکم گردی را در این شهر باشکوه بیابید. اما اگر به دنبال ترکیب‌های فوق‌العاده و غذاهای خلاقانه به سبک برانچ هستید، حتما باید سری به مرکز خرید نمادین بزنید.

اینجا علاوه بر این که مرکز خرید و سرگرمی است، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی را در خود جای داده که قهوه‌های باکیفیت، غذاهای عالی و دسرهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند. بنابراین، چه بخواهید بعد از خرید استراحت کنید یا صرفا به دنبال مکانی راحت و ایده آل با چشم اندازهایی باشکوه برای دورهمی با دوستان و خانواده هستید، این غذاکده‌های رویایی می‌توانند ساعاتی مفرح و خاطره انگیز را برایتان به ارمغان بیاورند.

و اما خورد و خوراک… باید بگوییم غذاها فوق العاده، ساده و در عین حال شیک و زیبا هستند. چند گزینه برای صبحانه وجود دارند: تخم‌ مرغ نیم ‌پز، تخم‌ مرغ بندیکت، املت و کروسان. غذاهای اصلی شامل نان تست و پنیر و ژامبون (یکی از بهترین ها در شهر)، به علاوه پیتزا، پاستا و سالاد است. با اینحال توصیه می‌کنیم بدون امتحان کردن خوراکی‌های شیرین اینجا ترک نکنید. در این میان، بومبولینی پسته که یک دونات بزرگ و باشکوه است و با کرم پسته‌ای پوشانده شده، بیش از سایرین محبوبیت دارد.

جالب است بدانید که در اینجا، تمرکز بر دستور پخت‌های سنتی ایتالیایی و مواد تازه است و در عین حال، مجموعه‌ای از طعم‌های اضافه شده برای پاسخگویی به ذائقه محلی نیز در تهیه خوراکی‌ها در نظر گرفته می‌شوند. در این میان ریزوتو ماهی مرکب، ماهی قزل آلا، تیرامیسوی خوش طعم، پروفیترول و کانولی، از جمله غذاها و دسرهای پرطرفدار در این غذاکده به شمار می‌آیند. همچنین یک فنجان کاپوچینوی عالی یا یخ چای، می‌تواند کامل کننده‌ای عالی در کنار غذایتان باشد.

علاوه بر انواع نان‌ها و شیرینی‌ها، در میان گزینه‌های منو می‌توانید ساندویچ‌های کبابی خوش پخت، تخم مرغ بندیکت، املت و همچنین لاته سرد خوشمزه، کاپوچینو و چای گیاهی را نیز بیابید که بسیار پرطرفدارند.

از طرفی به دلیل موقعیت مکانی مناسب، یافتن این کافه بسیار آسان است. خدمات دیدنی و قیمت‌های مناسب در کنار دکوراسیون زیبا و جذاب، وای فای رایگان، خدمات تحویل، پارکینگ و میز و صندلی‌های فضای باز نیز، به مزایای این غذاکده خاطره انگیز می‌افزایند.

پیشنهاد می‌کنیم صبحانه دو نفره ترکی بزرگ را امتحان کنید که شامل زیتون مخلوط، مجموعه‌ای از نان‌ها، عسل صاف شده، خامه، مربای آلبالو، نوتلا، نان تست و گوشت گریل، سیب زمینی سرخ کرده، گوجه فرنگی، فلفل قرمز، تخم مرغ و پرتقال تازه است. آب میوه و چای نیز، در صورت تمایل سرو می‌شوند. در ضمن میهمانان می‌توانند بین بخش سرپوشیده غیرسیگاری یا تراس همراه با قلیان، یکی را برای خورد و خوراک انتخاب کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا