علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

بهترین سرم ضد چروک چیست

سرم ضد چروک یکی از محبوب ترین محصولات بهداشتی است که علاوه بر جلوگیری از چین و چروک یا پیری زودرس به شما کمک می کند تا پوستی جوان، سالم و شاداب داشته باشید. با توجه به اینکه سرم های پوست بافت سبک تری نسبت به کرم ها و لوسیون ها دارند، سریعتر جذب می شوند و تاثیر بیشتری دارند. در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که سرم ضد چروک چیست، انواع آن چیست، چگونه و از چه سنی باید شروع به استفاده از آن کنید و در نهایت بهترین سرم های ضد چروک را به شما معرفی می کنیم. پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

انواع سرم ضد چروک

انواع سرم های ضد چروک با توجه به ترکیباتشان عملکردهای متفاوتی دارند. به همین دلیل لازم است در هنگام خرید این محصولات به ترکیبات استفاده شده توجه کنید تا بتوانید با توجه به مشکل پوستی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سرم های ضد چروک حاوی یک یا چند مورد از مواد زیر هستند:

رتینوئید: تولید کلاژن را تحریک می کند، خطوط ریز را کاهش می دهد، لکه های تیره ناشی از افزایش سن را از بین می برد.

پپتیدها: تحریک و افزایش تولید کلاژن، جلوگیری از افتادگی پوست، کاهش عمق چین و چروک، رفع خطوط ریز.

نیاسینامید: کاهش علائم پیری، یکنواختی رنگ پوست، کاهش التهاب پوست.

اسید هیالورونیک: مرطوب کننده بسیار قوی، آبرسانی به سلول ها، کاهش افتادگی پوست.

آنتی اکسیدان: از پوست در برابر اثرات مضر رادیکال های آزاد محافظت می کند

بهترین سرم ضد چروک بوتاکس |بهترین سرم ضد چروک خارجی

نحوه استفاده از سرم ضد چروک

روش استفاده از سرم ضد چروک به این صورت است که باید روزی دو بار صبح و شب پس از شستن صورت با شوینده مناسب، سرم را روی پوست ماساژ دهید.به خاطر داشته باشید که نیازی نیست مقدار زیادی از محصول را روی پوست خود بمالید، اما لایه نازکی از سرم مستقیماً جذب پوست شما می شود.

اگر پوست حساسی ندارید پس از شستن و خشک کردن صورت در حالی که پوست هنوز مرطوب است از سرم استفاده کنید. در غیر این صورت 10 تا 15 دقیقه پس از شستن صورت، آن را روی سر خود بمالید. زیرا پوست مرطوب مواد را سریعتر جذب می کند و این امر احتمال تحریکات پوستی را افزایش می دهد.

نکات مهم در نحوه استفاده از سرم ضد چروک به شرح زیر است:

  1. به آرامی سر را بین انگشت اشاره و شست گرم کنید.
  2. با حرکات ملایم رو به بالا روی صورت خود ماساژ دهید.
  3. این کار را برای پوست گردن نیز انجام دهید.
  4. چند دقیقه صبر کنید تا سرم ضد چروک به طور کامل جذب پوست شما شود.
  5. در نهایت در روز از کرم ضد آفتاب و در شب از مرطوب کننده استفاده کنید.

معرفی بهترین سرم ضد چروک

اکنون که می دانید سرم ضد چروک چیست و چگونه می توانید از آن استفاده کنید، وقت آن است که با بهترین برندهای سازنده این محصولات آشنا شوید. در زیر پرفروش ترین سرم های ضد چروک را با هم مرور می کنیم:

جنوبیوتیک بهترین سرم ضد چروک ایران

سرم آبرسان صورت و گردن Genobiotic محصولی برای انواع پوست است که حاوی اسید هیالورونیک، عصاره مروارید و ویتامین C می باشد.این سرم ضمن تامین رطوبت لازم پوست از چین و چروک و افتادگی پوست تا حد زیادی جلوگیری می کند.

از دیگر فواید این سرم ضد چروک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفید کننده
  • نرم کننده، آبرسان
  • جذب و تاثیر بالا
  • پوست را در روز و شب مرطوب نگه می دارد

آردن بهترین سرم ضد چروک 40+ ایران

سرم ضد چروک و سفت کننده آردن برای صورت، گردن و دکلته طراحی شده و نفوذپذیری بالایی دارد. این محصول با داشتن اثر بوتاکس باعث کاهش چین و چروک، سفت شدن پوست، شل شدن عضلات و رفع چین و چروک های سطحی می شود. سرم ضد چروک Expert Age برای انواع پوست مناسب است و می تواند پوست شما را سفت و لیفت کند. از بین بردن خطوط اخم و خطوط خنده و افزایش اکسیژن رسانی به پوست از دیگر اثرات استفاده منظم از این سرم است که آن را به بهترین سرم ضد چروک ایرانی تبدیل کرده است.

برخی دیگر از مزایای این محصول عبارتند از:

  • ضد حساسیت
  • با اثربخشی چندگانه
  • مغذی و شفاف کننده
  • کاهش لکه های تیره روی پوست
  • افزایش تولید کلاژن و الاستین

بالانس، بهترین سرم ضد چروک شبیه بوتاکس

سرم پوست بالانس مدل زهر مار و کلاژن دریایی یکی از بهترین سرم های ضد چروک با عملکردی شبیه بوتاکس و بافتی سبک، نازک و بدون چربی است.با استفاده از این محصول انقباضات ماهیچه های صورت تا 80 درصد کاهش می یابد و چین و چروک های پیشانی بعد از 4 هفته تا 52 درصد از بین می روند. جالب اینجاست که این سرم ضد چروک فاقد زهر مار است که تنها برند آن است. اثربخشی فوری و نفوذ عمیق نیز از دیگر مزایای این محصول باکیفیت است.

سایر نقاط قوت سرم بالانس مارین کلاژن و زهر مار عبارتند از:

  • رطوبت ساز
  • ضد چروک و جوان کننده
  • رفع چین و چروک پای کلاغی
  • حتی رنگ و بافت پوست

گریفین بهترین سرم ضد چروک برای پوست های خشک

سرم پوست مدل ضد پیری گریفین محصولی برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک و مستعد چین و چروک می باشد. این محصول حاوی روغن هسته انگور، جوجوبا، درخت چای و یلانگ یلانگ است و با افزایش تولید کلاژن، پیری زودرس پوست را به تاخیر می اندازد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تامین آب

نرم کننده

ضد چروک

سرم لیفت صورت گاتیو

یکی از مهم‌ترین خواص سرم لیفتینگ صورت گاتیو یا همان کرم لیفتینگ صورت گاتیو ایجاد حالت کشسانی می باشد . چنانچه پوست شما بر اثر بی آبی یا دهیدراسیون و همچنین کهولت سن و یا مواردی مانند استعمال دخانیات و… دچار شل شدگی شده است ، استفاده از این محصول اثربخشی سریع و بینظیر در رفع شل شدگی پوست شما دارد.

همچنین به دلیل دارا بودن بافت بسیار سبک و نفوذ پذیری آن به لایه های داخلی پوست بسیار راحت تر است و اثربخشی آن نیز در مقایسه با سایر محصولات آبرسان بسیار بیشتر است.خواص بی نظیر این محصول در کنار اثر درمانی سریع باعث شده است تا به سرعت به یکی از محبوب‌ترین انواع سرم های لیفتینگ در بازار تبدیل شود.

دکمه بازگشت به بالا