عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین مارک سرم چیه؟

سرم لاکچری کوین طلا نسبت به کرم های مرطوب کننده سبک تر بوده و به سرعت جذب پوست می شوند. بهترین سرم های پوست همچنین، از غلظت بالای مواد موثره برخوردار هستند. یک سرم صورت مناسب می تواند مشکلات پوستی نظیر تغییر رنگ، تیرگی، خطوط ریز و آکنه را بهبود بخشد. بنابراین توصیه می شود سرم صورت را بعد از پاکسازی پوست و قبل از استفاده آبرسان یا کرم مرطوب کننده، مصرف نمایید.

انواع سرم صورت

– رتینول

ماده رتینول در لایه برداری پوست و افزایش تولید پروتئین کلاژن نقش موثری دارد. این ماده خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست را کاهش داده و سطح پوست را درخشنده و شاداب می سازد. به علاوه رتینول مورد استفاده در فرمولاسیون بهترین سرم های پوست، با تحریک تولید رگ های خونی جدید در پوست موجب بهبود رنگ آن می شود. بهترین سرم رتینول ایرانی،  است که موجب کاهش علائم پیری پوست شده و در صاف و یکدست شدن سطح پوست نقش موثری دارد.

سرم رتینول ایرانی ویتالیر همچنین موجب کاهش چشمگیر خطوط ریز و چین و چروک های سطحی پوست می شود. این سرم رتسنول ایرانی در مهار رادیکالهای آزاد نیز موثر است. آلفا هیدروکسی اسید ها با خواص ضد پیری شناخته می شوند. سرم صورت حاوی آلفا هیدروکسی اسید، به کاهش چین و چروک های سطحی پوست کمک می کند. تحقیقات نشان داده که آلفا هیدروکسی اسیدها در بهبود بافت کلی پوست نقش به سزایی دارند.

بتا هیدروکسی اسید با پاکسازی موثر چربی اضافی و هر گونه آلودگی از روی پوست، مانع از بسته شدن منافذ و ایجاد آکنه می شوند. فرآیند پاکسازی همچنین به بهبود رنگ و ظاهر پوست کمک می کند. بنابراین محصولات حاوی بتا هیدروکسی اسیدها برای پوست های چرب و مستعد آکنه گزینه مطلوبی به شمار می روند.

– نیاسین آمید

ماده نیاسین آمید در ساخت کراتین پوست نقش موثری دارد. کراتین نوعی پروتئین بوده که برای افزایش استحکام پوست و سالم نگه داشتن آن مفید است. نیاسین آمید با ایجاد یک لایه لیپیدی روی سطح پوست، به حفظ رطوبت آن کمک می کند. به طور کلی بهترین سرم صورت حاوی نیاسین آمید بوده و برای استفاده روی انواع پوست به ویژه پوست های خشک و حساس مناسب است.

What is the best brand of serum?

– هیالورونیک اسید

به کار رفته در فرمولاسیون سرم ها موجب نرمی و بهبود حالت ارتجاعی پوست می شود. به همین دلیل هیالورونیک اسید اغلب برای درمان خشکی چشم مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه این ماده در رفع چین و چروک ها و خطوط ریز پوست نیز موثر است. راز بهترین سرم های هیالورونیک اسید ایرانی، می توان به  اشاره نمود. این سرم آبرسان ایرانی با ترکیبات غیرکمدوژنیک ساخته شده و در بهبود قابلیت انعطاف پذیری پوست اثربخشی قابل توجهی دارد.

– سرامید ها

پوست همه افراد دارای اسید های چربی به نام سرامید است. محصولات ایرانی حاوی سرامید در آبرسانی و تقویت سد رطوبتی پوست نقش موثری دارند. این مواد از پوست در برابر آلودگی های محیطی محافظت می کنند. سرم صورت حاوی سرامید سطحی صاف و لطیف به پوست می بخشد.

– بنزوئیل پراکسید

سرم حاوی بنزوئیل پراکسید برای استفاده افراد دارای پوست چرب گزینه مطلوبی به شمار می رود. بنزوئیل پراکسید به خوبی باکتری های مولد آکنه را از روی پوست پاکسازی کرده و با لایه برداری پوست چرب، ظاهری شاداب به آن می بخشد.

نکته:برای اگاهی از قیمت محصولات لاکچری کوین میتوانید به سایت ما مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

بهترین سرم پوست

با توجه به متفاوت بودن نوع پوست صورت در افراد مختلف، سرم های متنوعی برای هر کدام از انواع پوست تولید شده است. این سرم ها از ویژگی منحصر به فردی برخوردار هستند که در ادامه به این ویژگی ها اشاره شده است.

– سرم صورت پوست چرب

این نوع پوست سبوم یا چربی اضافی تولید کرده که ظاهری براق به پوست می بخشد. چربی اضافی همچنین با مسدود کردن منافذ پوست موجب ایجاد انواع آکنه می شود؛ به همین دلیل اگر پوست چربی دارید، سرمی را انتخاب کنید که روی بسته بندی آن عبارت غیر کومدوژن درج شده باشد. فرمولاسیون سرم های پوست چرب اغلب از مواد موثره نیاسین آمید، سالیسیلیک اسید، رتینول، هیالورونیک اسید، اسکوالن، خاک رس و چای سبز تشکیل شده است.

– سرم صورت پوست خشک

پوست خشک اغلب ظاهری کدر و پوسته پوسته دارد؛ بنابراین یک سرم صورت مناسب پوست خشک باید به خوبی پوست را آبرسانی کرده و مرطوب نگه دارد. بنابراین در فرمولاسیون این محصولات به دنبال ترکیباتی از قبیل هیالورونیک اسید، ویتامین E، روغن آرگان و سرامید ها باشید.

– سرم صورت پوست معمولی

پوست معمولی اغلب رنگ درخشانی داشته و منافذ در آن به سختی قابل مشاهده است. این مدل پوست از سطحی صاف برخوردار بوده و قابلیت ارتجاعی بالایی دارد. روی سطح پوست معمولی هیچ گونه چربی، پوسته پوسته شدن و لکه مشاهده نمی شود. سرم صورت حاوی ویتامین C و هیالورونیک اسید، محصولی با جذب سریع و فوق آبرسان بوده که برای استفاده روی پوست معمولی گزینه مناسبی به حساب می آیند.

– سرم صورت پوست مختلط

پوست مختلط پوستی است که هم دارای نواحی خشک و هم نواحی چرب باشد. ناحیه T صورت (پیشانی، بینی و چانه) معمولا چرب بوده و گونه ها پوستی خشک یا طبیعی دارند. بهترین سرم صورت برای پوست مختلط سرمی است که علاوه بر حفظ میزان pH پوست، به کنترل تولید سبوم و آبرسانی کافی پوست کمک کند.

– سرم صورت پوست حساس

آنتی اکسیدان ها به خوبی از پوست های حساس و آسیب دیده در برابر عوامل مخرب محیطی به ویژه رادیکالهای آزاد محافظت می کنند. اگر در تشخیص نوع پوست خود به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد می شود.

فواید سرم صورت برای پوست

امروزه وجود سرم صورت در یک روتین مراقبتی پوست مناسب، ضروری است. تحقیقات نشان داده که انواع سرم صورت، تفاوت قابل توجهی در ظاهر و احساس پوست ایجاد می کنند. عملکرد سرم ها کمی نسبت به مرطوب کننده های معمولی متفاوت است.فرمولاسیون سرم صورت از چند ماده موثره غلیظ تشکیل شده و در ساختار آن مواد افزودنی کمتری از قبیل امولسیفایر ها و روغن ها به کار رفته است؛ به همین دلیل این محصول بافت سبکی داشته و به سرعت جذب پوست می شود.

سرم های صورت در واقع غلظت بالایی از مواد فعال را به عمق بیشتری از پوست منتقل می کنند. سرم های صورت می توانند به طرز چشمگیری بافت پوست را بهبود بخشند.این سرم ها برای تغذیه و آبرسانی انواع پوست، چه خشک و چه چرب مفید نقش اثر گذاری دارند. به علاوه بسیاری از سرم های صورت از اثرات ضد پیری قوی نیز برخوردار هستند.

بهترین مارک سرم صورت

سرم های صورت به دلیل نفوذپذیری بیشتر به پوست نسبت به کرم ها و لوسیونها مورد استقبال بیشتری قرار گرفته اند. در ادامه مطلب 10 نمونه از سرم صورت ایرانی تولید شده توسط برندهای محبوب به همراه توضیحاتی مختصر آورده شده است.

1- فرمولاسیون سرم صورت پریم از مواد موثره ویتامین C، روغن درخت چای، روغن آرگان و گریپ فروت تشکیل شده است. این سرم در کمرنگ کردن لکه های پوستی و بهبود استحکام بافت پوست نقش قابل توجهی دارد.

2- سرم ویتامین سی مدیلن نقش موثری در تولید پروتئین کلاژن و بازسازی پوست دارد. این سرم پوستی ایرانی با داشتن ماده موثره رتینول به رفع چروک های سطحی پوست کمک می کند؛ به همین دلیل سرم ویتامین سی مدیلن جزو دسته بهترین سرم رتینول ایرانی قرار میگیرد.

3- این سرم با 5/0 درصد رتینول خالص فرموله شده و در رفع لک های پوستی نقش موثری دارد. به منظور معرفی بهترین رتینول ایرانی می توان به سرم رتینول اوردینری اشاره نمود. سرم رتینول اوردینری با لایه برداری ملایم پوست، به رفع خطوط سطحی پوست و بهبود رنگ و بافت آن کمک  می کند. گفتنی است که این محصول بهترین مارک سرم رتینول است.

4- سرم ویتامین سی ویتالیر به گونه ای طراحی شده که در از بین بردن لک های پوست و چین و چروک های سطحی اثر گذار است. مصرف مداوم این سرم به تولید کلاژن، جوانسازی و افزایش شفافیت سطح پوست کمک می کند.با توجه به مزایای گفته شده، سرم ویتامین سی ویتالیر، بهترین سرم جوانساز پوست است که به قیمت مناسب و تاریخ انقضای معتبر در داروخانه آنلاین داروکده عرضه می شود.

نکته:اگر ابرو های پر پشت جزو ارزو های شما شده و ابرو های کم پشتی دارید میتوانید از روغن تقویت مژه لاکچری کوین استفاده کنید تا ابرو های پر پشتی داشته باشد.

دکمه بازگشت به بالا