عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین مکمل چربی سوز بانوان

کاهش وزن یک سفر طولانی است که در برخی از موارد تنها به رژيم غذایی و فعالیت ورزشی ختم نمی‌شود و باید به روش‌های بیش‌تری برای کم کردن وزن متوسل شد؛ از خوردن مستمر بهترین قرص چربی سوز آمریکایی گرفته تا دمنوش‌ها و مواد غذایی خاص که متابولیسم بدن را کم‌تر می‌کنند.  چربی‌سوزها از محبوب‌ترین مکمل‌هایی هستند که برای افزایش متابولیسم و کاهش جذب چربی ساخته شده‌اند. استفاده از گن طبی بعد از جراحی یکی از بهترین راه ها برای لاغری است. با این حال،‌ پیدا کردن مکمل‌های چربی‌سوزی خوب در بازار همواره فرایند سختی دارد و تعداد بالای گزینه‌ها باعث می‌شود که گاهی اوقات نتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم.

قبل از هر چیزی، چربی‌سوز چیست؟

چربی‌سوزها (Fat Burners) مکمل‌های غذایی‌ای هستند که طبق ادعای محققان، می‌تواند متابولیسم را بیش‌تر کند، جذب چربی را کاهش دهد و لاغری را در حین فعالیت‌های ورزشی تسریع ببخشد. بهترین راه برای استفاده از چربی‌سوزها، ترکیب این مکمل‌ها با رژیم غذایی سالم و فعالیت‌های ورزشی است تا بتوانید روند چربی‌سوزی سریع‌تری را تجربه کنید.

تنها در نظر داشته باشید که لیست ارائه شده از بهترین قرص چربی سوز آمریکایی، تنها پیشنهاداتی براساس ویژگی‌های محصول، نظرات کاربران و بررسی‌های انجام‌شده توسط محققان و متخصصان تغذیه هستند و براساس نتیجه‌شان در این مقاله قرار گرفته‌اند و برای این‌که بتوانید مطمئن شوید که باید از چه مکملی استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم با پزشک یا متخصص تغذیه‌تان مشورتی داشته باشید.

بهترین قرص چربی سوز آمریکایی: PhenQ

مکمل PhenQ به دلیل رویکرد چند وجهی‌ای که برای کاهش وزن دارد، به‌عنوان بهترین قرص چربی سوز آمریکایی شناخته می‌شود. این محصول دارای ترکیب چشم‌گیری از پودر کپسیمکس،‌ کافئین و ال کارنیتین است که هر کدام به شکلی روی کاهش وزن تأثیر می‌گذارند:

  • پودر کپسیمکس: ترکیبی از فلفل دلمه، پیپرین، کافئین و نیاسین است که گرمای داخلی بدن را بیش‌تر می‌کند و به این شکل، چربی‌ها سریع‌تر می‌سوزند.
  • کافئین: انرژی و هوشیاری را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند تا از تمرینات ورزشی‌تان بیش‌ترین بهره را ببرید.
  • ال کارنیتین: اسید آمینه‌ای که به حرکت اسیدهای چرب در داخل سلول‌های بدن کمک می‌کند تا انرژی بیش‌تری برای بدن تأمین شود.
  • این مکمل روی پنج حوزه کلیدی تمرکز دارد:
  • چربی‌سوزی: میزان متابولیک و ترموژنیک را در بدن افزایش می‌دهد و کم کمی‌کند تا کالری بیش‌تری بسوزانید.
  • سرکوب اشتها: موادی مثل کافئین به سرکوب اشتها در بدن کمک می‌کنند و کالری دریافتی روزانه را کم‌تر می‌کنند.
  • مسدود کردن تولید چربی: برخی مواد تشکیل‌دهنده مانع از تولید سلول‌های چربی جدید می‌شوند.
  • تقویت انرژی: این مکمل عناصری دارد که به افزایش سطح انرژی کمک می‌کند و خستگی حین یا بعد از تمرین را از بین می‌برد.
  • بهبود رفتار و خلق‌وخو: برخی از ترکیبات داخل PhenQ خواصی برای تقویت رفتار و خلق‌وخو دارند تا اطمینان حاصل شود که رژیم غذایی‌ که پیش گرفته‌اید، تأثیری روی شما نخواهد داشت.

در نهایت، PhenQ یک گزینه عالی برای همه کسانی است که به‌دنبال مشاهده نتایج جامع در زمینه چربی‌سوزی هستند و با داشتن یک رویکرد هم جانبه، نیازهای طیف وسیعی از اشخاص را پاسخ می‌دهد و برای افرادی که به‌تازگی سفرِ کاهش وزن را شروع کرده‌اند، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

بهترین قرص چربی سوز آمریکایی برای مردان: Capsiplex Burn

قرص Capsiplex Burn به‌طور خاص برای مردان طراحی شده و روی چربی‌سوزی از طریق فرایندی به‌اسم ترموژنز (Thermogenesis) تمرکز دارد. این مکمل از ترکیب منحصربه‌فرد کپسایسین، کافئین، جنسینگ و عصاره فلفل سیاه تشکیل شده تا کاهش وزن و بهبود عملکرد تمرینات ورزشی را برای شما به‌همراه داشته باشد. مواد تشکیل‌دهنده این مکمل عبارت‌اند از:

کپسیمکس (۱۰۰ میلی‌گرم): عصاره اختصاصی کپسایسین که برای تقویت چربی‌سوزی طراحی شده است.

کافئین (۲۰۰ میلی‌گرم): انرژی لازم برای تمرین را فراهم می‌کند و روی سرکوب اشتهای شما به‌شکل خفیف هم نقش دارد.

اینواسلیم (۲۵۰ میلی‌گرم): ترکیبی از جنسینگ و آستراگالوس که اثرات ضد چاقی را به‌همراه دارد.

ید (۱۵۰ میکروگرم): برای عملکرد مناسب تیروئید و متابولیسم به این قرص اضافه شده است.

کروم (۱۷۰ میکروگرم): به تنظیم قند خون و کنترل اشتها کمک می‌کند.

عصاره قهوه سبز (۴.۵ میلی‌گرم) و عصاره چای سبز (۷۶ میلی‌گرم): متابولیسم و تمرکز را در بدن افزایش می‌دهد.

ال-تیروزین (۸۰۰ میلی‌گرم) و ال-آرژنین (۵۰۰ میلی‌گرم): اسیدهای آمینه‌ای که خلق‌وخو را بهبود می‌بخشند و باعث ترمیم عضلات می‌شوند.

ویتامین‌های B3 ،B6 و B12: ویتامین‌هایی که برای کاهش وزن ضروری هستند.

عصاره فلفل سیاه (۲۰ میلی‌گرم): جذب مواد مغذی را بهبود می‌بخشد و روی لاغری بدن نقش دارد.

بهترین قرص چربی سوز آمریکایی برای بانوان: Leanbean

مکمل Leanbean به‌طور خاص برای پاسخ‌گویی به نیازهای منحصربه‌فرد بانوان طراحی شده و توانسته بهترین گزینه برای بهبود لاغری بانوان باشد. تمرکز این محصول بیش‌تر روی کاهش اشتها و تعادل هورمونی است، دو عاملی که اغلب در کاهش وزن و دیگر محصولات چربی‌سوز نادیده گرفته می‌شود. Leanbean از مواد زیر تشکیل شده است:

گلوکومانان: فیبری که در معده منبسط می‌شود و به کاهش اشتها کمک می‌کند.

زردچوبه: یک عامل ضد التهابی که تنظیم قند خون را به‌همراه دارد.

ویتامین B6 و B12: برای متابولیسم و تأمین انرژی بدن ضروری هستند.

کروم پیکولینات: به تنظیم قند خون کمک می‌کند.

عصاره دانه قهوه سبز: متابولیسم را در بدن افزایش می‌دهد و منبعی طبیعی برای تأمین انرژی است.

این محصول با مکانیسم‌های مختلفی کاهش وزن را به‌همراه دارد، از جمله:

سرکوب اشتها: گلوکومانان به ما کمک می‌کند تا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری داشته باشید و کالری دریافتی غیرضروری را کم‌تر کنیم.

تعادل هورمونی: موادی مثل زردچوبه روی متعادل کردن هورمون‌ها نقش دارند، موضوعی که می‌تواند در نهایت به کاهش وزن منجر شود.

متابولیسم را افزایش می‌دهد: ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری به افزایش سرعت متابولیسم کمک می‌کنند و باعث می‌شوند تا کالری بیش‌تری بسوزانید.

کنترل هوس غذایی: کروم پیکولینات و سایر مواد تشکیل‌دهنده به تنظیم سطح قند خون کمک می‌کنند و میل به غذاهای ناسالم را کاهش می‌دهند.

چرا افراد از بهترین و بی رحم ترین قرص چربی سوز شکم و پهلو استفاده می‌کنند؟

در دنیای امروز داشتن ظاهری زیبا و اندامی متناسب برای افراد از اهمیت خاصی برخوردار است. اولین گام برای داشتن اندامی متناسب، چربی سوزی است. یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای چربی سوزی شکم و پهلو ورزش  است. اما آیا همه افراد می‌توانند با ورزش چربی سوزی کنند؟

به همین خاطر در کنار ورزش، قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو و شکم بند لاغری ارزان پیشنهاد می‌گردد که از چندین بُعد روی بدن تاثیر می‌گذارد. یکی از اثرات مهم مصرف قرص‌های چربی ‌سوز بر بدن، کاهش اشتهاست. این قرص‌ها انواع مختلفی دارند اما هدف همه آن‌ها کنترل و کاهش اشتها است. به همین دلیل بهترین قرص چربی‌ سوز قوی شکم و پهلو، باید مانع از زیاده‌روی در خوردن شود، اما همچنان فرد غذای کافی دریافت کند تا دچار سوء تغذیه نشود.

همچنین بعضی از این مکمل‌ها به فرآیند متابولیسم بدن کمک می‌کنند. قرص‌های چربی‌سوز شکم پهلو معمولا حاوی ال کارنیتین هستند که سوخت‌وساز بدن را بالا می‌برند. گرمازایی و افزایش سوخت‌وساز در بدن روش خوبی برای کاهش چربی‌های اطراف پهلو است، برخی از مکمل‌های بدنسازی با همین روش به حذف چربی می‌پردازند. برای حذف چربی‌های کل بدن همچنین می‌توان از قرص‌های لاغری کاهش دهنده جذب و اشتها استفاده کنید.

قرص PhenQ، بی‌رحم‌ترین قرص‌ چربی سوز شکم و پهلو  برای همه

یکی از  بی‌رحم‌ترین چربی سوزها که توسط برند ولفسون (Wolfson) تولید می‌شود، قرص phenQ است. PhenQ ترکیبی آزمایش شده‌است که برای چربی سوزی بخش‌های خاصی از بدن طراحی شده‌است. استفاده از این مکمل به تناسب اندام و کاهش وزن چشمگیر کمک خواهد کرد. قرص فن کیو حاوی فرمول ویژه‌ای برای لاغری است که متابولیسم را تسریع می‌کند و توانایی بدن را برای سوزاندن کالری افزایش می‌دهد. سازنده این دارو می‌گویند ‌‌PhenQ نه تنها چربی اضافی را می‌سوزاند، بلکه با کاهش  احساس گرسنگی در بدن، تولید چربی جدید را کند و در نتیجه به کاهش وزن کمک می‌کند.

کپسول فت برنر اونسن؛ بهترین قرص چربی سوز مناسب برای خانمها

یکی دیگر از قرص‌های چربی سوز قوی شکم و پهلو، کپسول فت برنر اونسن است. در ترکیب اصلی این قرص عصاره درخت چای سبز و کافئین وجود دارد. استفاده از کپسول فت برنر اونسن متابولیسم را افزایش داده و به این ترتیب موجب کاهش چربی‌های بدن و در نتیجه لاغری می‌گردد. از دیگر مزایای قرص فت برنر اونسن به کاهش اشتهای حاصل از مصرف آن می‌توان اشاره کرد. در اغلب موارد این قرص را باید ۲ عدد قبل از ناهار و ۲ عدد قبل از شام همراه با آب فراوان استفاده کرد.

قرص Trimtone بهترین قرص چربی سوز قوی در داروخانه

TrimTone بهترین قرص چربی سوز برای سرکوب اشتها است. این قرص با داشتن فرمولی خاص در عرض یک روز اشتهای کاذب را کاهش داده و به کاهش وزن کمک می‌کند. قرص Trimtone حاوی ‌‌ترکیبی از گلوکومانان است که منجر به ایجاد احساس سیری برای مدت طولانی خواهد شد. باید اشاره کنیم که موادی چربی سوز دیگری مانند چای سبز و کافئین نیز در قرص trimtone نیز وجود دارد. استفاده از گن لاغری بازو برای فرمدهی ناحیه بالاتنه بسیار کاربردی است. به همین دلیل خیلی از افراد بعد از رسیدن به وزن ایده‌ال خود با کمک این قرص، از آن به عنوان بهترین قرص چربی سوزی بدون عوارض یاد می‌کنند.

کپسول ترمو اسلیم آمیتیس نیک دارو؛ بهترین قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو گیاهی

قرص ترمو اسلیم آمیتیس یکی از بهترین قرص‌های چربی سوز داخلی با ترکیبات گیاهی است. این محصول با ترکیبات گیاهی خود باعث افزایش متابولیسم بدن می‌شود. اگر به دنبال مکمل گیاهی هستید، این مکمل برای شما می‌تواند ایده‌آل باشد. نیاسین، عصاره برگ درخت مورینگا، عصاره برگ درخت کاری، زردچوبه، کافئین، گارسینیا کامبوجیا و عصاره فلفل از ترکیبات موجود در این کپسول هستند. معمولا نحوه استفاده از ترمو اسلیم آمیتیس به صورت روزانه ۲ مرتبه است. چنانچه از داروهایی مثل وارفارین یا داروهای کاهنده قند خون استفاده می‌کنید، از این مکمل با احتیاط استفاده نمایید.

  PrimeShred، بهترین قرص‌ چربی سوز قوی شکم و پهلو بدون عوارض برای مردان

 

PrimeShred بهترین مکمل کاهش وزن برای مردانی است که به دنبال عضله‌سازی و در عین حال سوزاندن چربی هستند. PrimeShred ترکیبات قدرتمندی دارد که منجر به موارد زیر می‌شود:

تحریک متابولیسم

سوزاندن چربی در سراسر بدن

سوخت سطوح انرژی

افزایش تمرکز برای تمرین‌های سخت

در ترکیبات PrimeShred  از کافئین، چای سبز، کپسایسین  و تعدادی اسید آمینه استفاده شده است.

دکمه بازگشت به بالا