علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

بهترین کاندوم تاخیری خاردار نی نی سایت

یکی از موارد مهمی که در خرید کاندوم دارای اهمیت بالایی است. دانستن ویژگی ها و مزایای محصول است. کاندوم ها دارای انواع مختلفی دارند. و برخی از آن ها یک نیاز و بعضی دیگر برای چندین نیاز گزینه ای مناسب به شمار می روند. کاندوم تاخیری خاردار نی نی سایت جزء جدیدترنی محصولات شرکت کاپوت است. که توسط فروشگاه بهداشتی باز با قیمت مناسب به سراسر کشور عرضه می شود. در ادامه اطلاعات بیش تری در مورد این محصول ارائه می گردد. با ما همراه باشید.

انواع کاندوم ، با طرح ها و اشکال مختلفی طراحی می شوند. و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. کاندوم تاخیری خاردار نی نی سایت نمونه ای از کاندوم است. که با داشتن سطحی خاردار و حلقوی باعث تحریک بیش تر نقاط حساس بانوان می شود. و لذتی مضاعف را برای آنان به وجود می آورد.

این نوع از کاندوم ضمن داشتن برآمدگی هایی آجدار و حلقوی ، حاوی ماده موثر تاخیری نیز هست. و از این رو باعث لذت طولانی تر در رابطه می شود.

پیشنهاد ویژه ( )

همزمانی ارگاسم زن و مرد

یکی از نکات مهمی که در برقراری رابطه از اهمیت بالایی برخوردار است. همزمانی زمان رسیدن به ارگاسم بین زن و مرد است. در این صورت طرفین رابطه بیش ترین احساس رضایت را خواهند داشت. کاندوم تاخیری خاردار نی نی سایت جزء جدید ترین محصولات شرکت کاپوت است. این محصول با داشتن برجستگی هایی منظم و حلقوی ، همانند یک محرک عمل می کند. و باعث تحریک بیش تر نقاط حساس بانوان می شود.

این کاندوم از جنس لاتکس طبیعی است و از مقاومت بالایی در برابر پارگی برخوردار است. از ویژگی های آن می توان به مخزن ذخیره برای جمع آوری مایعات، داشتن ماده موثر تاخیری و همزمانی ارگاسم بین طرفین رابطه اشاره نمود.

مزایای کاندوم تاخیری خاردار

  • گزینه ای متفاوت برای رسیدن به ارگاسم
  • دارای سطحی خاردار و شیاردار
  • حاوی ماده موثر تاخیری برای لذت طولانی تر در رابطه
  • دارای برجستگی هایی منظم و نقطه ای برای تحریک بیش تر نقاط حساس بانوان
  • گزینه ای مناسب برای درمان موقت زودانزالی در آقایان
  • حاوی عصاره ساوپالمتو برای افزایش میل جنسی

کاندوم تاخیری خاردار نی نی سایت در بسته های 12 عددی طراحی می شود. این علاوه بر خارهای سطحی و تاخیر در انزال رابطه جنسی فوق العاده و بی نظیری را برای طرفین ایجاد می کند. از سوی دیگر اعتماد به نفس آقایان را در طول رابطه افزایش می دهد.

فروشگاه اینترنتی کاندوم بازار بسته بندی کاملا محرمانه و ارسال فوری به سراسر کشور دارد

سوالات متداول کاربران

سوالات کاربران پاسخ سوالات
1- کاندوم خاردار چیست؟ کاندوم های خاردار نوع از کاندوم ها هستند که در اطراف خود دارای برجستگی ها و خارهایی هستند.که باعث تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان می شود.
2- کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی؟ این که کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی بستگی به هدف استفاده شما از کاندوم دارد.برای برخی از افراد که نیاز به تحریک بیشتری دارند.کاندوم های خاردار بهتر است.
3- کاندوم خاردار برای چه کاری استفاده میشود؟ کاندوم های خاردار برای تحریک بیشتر نقطه جی اسپات و ناحیه کلیتوریس در بانوان مورد استفاده قرار می گیرند.
4- آیا کاندوم خاردار درد داره؟ دوست عزیز به دلیل خشکی ناحیه واژن برخی از بانوان بهتر کاندوم های خاردار را با ژل روان روان کننده استفاده کنید.
5- کاندوم تاخیری خاردار چیست؟ کاندوم های تاخیری خاردار علاوه بر این که بر روی سطح کاندوم شیار و برجستگی هایی دارند.حاوی ماده موثر تاخیری بنزوکایین نیز هستند.و باعث ایجاد لذت بیشتر در رابطه می شوند.
6-کاندوم تاخیری چقدر تاخیر ایجاد می کند؟ به طور معمول کاندوم های تاخیری بین 10 تا 15 دقیقه باعث ایجاد تاخیر بیش تر در انزال می شوند.

برچسب: برخی از بانوان برای رسیدن به اوج لذت جنسی نیاز به تحریک بیشتری دارند.و این تحریک با استفاده از کاندوم های معمولی ایجاد نمی شود.پیشنهاد ما به این افراد استفاده از است.این کاندوم محصولی متفاوت از شرکت کاپوت است.که با داشتن 1001 برجستگی و خار باعث تحریک بیشتر در ناحیه تناسلی بانوان می گردد.در نتیجه اوج لذت جنسی را برای آنان به وجود می اورد.در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این محصول ارائه می گردد.با ما همراه باشید.

ارگاسم در افراد مختلف از نظر زمان، باهم متفاوت است.ساده ترین راه تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان استفاده از کاندوم های خاردار است.کاندوم خاردار نی نی سایت یکی از بهترین محصولات برند کاپوت است.

این محصول با داشتن برجستگی ها و خارهای متعدد در اطراف کاندوم باعث تحریک بیشتر نقطه جی اسپات در بانوان می گردد.و اوج لذت جنسی را برای آنان به وجود می آورد.در این مدل از کاندوم خارها به گونه ای طراحی می شوند : که باعث آسیب در ناحیه تناسلی بانوان نگردند.

همچنین ببینید:(( ))

چرا کاندوم خاردار نی نی سایت 

  • تجربه ای متفاوت در رسیدن به ارگاسم در بانوان
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • طراحی با لاتکس نازک و مقاوم
  • تحریک بیشتر نقطه جی اسپات در بانوان

کاندوم خاردار نی نی سایت با دارا بودن خارهای برجسته و نرم از جنس لاتکس در تمامی سطح بدنه خود موجب تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان می گردد.این محصول از کیفیتی عالی و متمایز برخوردار است.و از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است.

فواید کاندوم خاردار چیست؟

اغلب افرادی که از کاندوم خاردار استفاده می‌کنند زوجینی هستند که زندگی مشترک آنها عمری طولانی داشته و زن به دلیل تجربه بارداری، دهانه رحم گشادتری دارد به همین خاطر تحریک وی سخت‌تر اتفاق می‌افتد. در این موارد کاندوم‌های خاردار می‌توانند باعث تسریع این امر شوند. همچنین برای رابطه با زنانی که به طور کلی تحریک‌پذیری کمتری دارند، می‌توان از مزیت این نوع کاندوم استفاده کرد تا شریک جنسی نیز ارگاسم را تجربه کند.

مزیت بزرگ دیگر این که با استفاده از این نوع کاندوم  و نوع تاخیری خاردار آن می‌توانید رابطه جنسی خود را بهبود ببخشید. کاندوم‌های خاردار با طعم و شکل‌های بسیار متنوعی متفاوت در بازار وجود دارد که متناسب با نیاز و سلیقه شما قابل تهیه هستند.و کاندوم خاردار نی نی سایت این نیاز را برای شما برطرف می کند.یکی از بهترین کاندوم های خاردار موجود در بازار است.

همچنین ببینید : ( )

طرز استفاده از کاندوم خاردار

نحوه صحیح استفاده از کاندوم شاید امری بسیار ساده باشد.اما به بهبود رابطه کمک می کند.بر روی هر بسته از کاندوم نشانه ای وجود دارد.که مسیر بازکردن کاندوم را مشخص می کند.توجه داشته باشید، در هنگام باز کردن کاندوم از یا دندان استفاده نکنید.

پس از باز کردن کاندوم در در بالای آلت تناسلی قرار دهید. و تا پایین بکشید.و پایین آلت تناسلی را در انتهای کاندوم بچسبانید.دقت کنید : حباب های هوا از بین روند.استفاده از کاندوم خاردار نی نی سایت تجربه ای مناسب برای افرادی است.که نیاز به تحریک بیشتری دارند.با مراجعه به لینک اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

معیارهای زیادی برای انتخاب بهترین کاندوم خاردار وجود دارد.که می تواند پیشنهای درست و اصولی برای خرید باشد.یکی از این ملاک ها میزان رضایت خریداران است.که با توجه به خریدهای انجام شده و کامنت های مثبت خریداران ، کاندوم بیگ داتس کاپوت ، ماتادور و مستر کدکس و کاندوم ارگاسمیک کاپوت جزء بهترین مدل ها به شمار می روند.

یکی دیگر از آیتم ها برای انتخاب بهترین کاندوم خاردار ، کیفیت ساخت محصول و نوع بسته بندی آن است.که در برندهای کاپوت و کدکس کیفیت و بسته بندی مناسب محصول کاملا به چشم می خورد.اما آیتم آخر ارزش خرید نسبت به قیمت است.که برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است.شما می توانید : بهترین کاندوم خاردار نی نی سایت را از فروشگاه بهداشتی باز خریداری نمایید.

استفاده از کیسه فریزر بجای کاندوم نی نی سایت |بهترین مارک کاندوم تاخیری

نحوه استفاده از کاندوم نی نی سایت

شاید نحوه استفاده از کاندوم بسیار ساده باشد.اما رعایت نکات آن باعث حفظ سلامت و بهداشت جنسی بیشتر می گردد.در ابتدا از تاریخ انقضا کاندوم را بررسی کنید.پس از آن از جهت مشخص شده کاندوم را طوری که آسیب نبیند.باز کنید.دقت کنید: آلت تناسلی به طور کامل در حالت سفت قرار داشته باشد.

سپس کاندوم را در بالای آلت تناسلی قرار دهید. و تا پایین بکشید.اطمینان حاصل کنید تا کاندوم تا انتهای آلت تناسلی کشیده شود.نحوه استفاده از کاندوم خاردار ژله ای نیز به همین صورت است.با این تفاوت که این مدل از کاندوم قابل شستشو و چندبار مصرف است.

کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی نی نی سایت

برخی از بانوان برای رسیدن به ارگاسم نیاز به تحریک بیشتری دارند.برای این افراد استفاده از کاندوم های خاردار توصیه می شود.باید به این نکته توجه نمود: استفاده از کاندوم خاردار نی نی سایت به افرادی توصیه می شود.که چند سالی است که از ازدواج آن ها می گذرد.استفاده از این کاندوم برای اولین رابطه توصیه نمی شود.اما کاندوم های معمولی و کلاسیک چون کاملا ساده هستند.برای همه افراد قابل استفاده هستند.

کاندوم خاردار درد داره نی نی سایت

همانطور که می دانید : برای اولین رابطه استفاده از کاندوم های خاردار توصیه نمی شود.مخصوصا کاندوم های فضایی و کاندوم ژله ای که از خارها و شیارهای درشتی برخوردار هستند.و برای افرادی که اولین رابطه را تجربه می کنند.استفاده از این کاندوم ها باعث درد می شود.اما پس از چند سال از رابطه جنسی به راحتی می توان از کاندوم خاردار نی نی سایت استفاده نمود.

پیشنهاد دیگر ( )

سوالات متداول کاربران

سوالات کاربران پاسخ سوالات
1- کاندوم خاردار چیست؟ کاندوم های خاردار نوع از کاندوم ها هستند که در اطراف خود دارای برجستگی ها و خارهایی هستند.که باعث تحریک بیشتر نقاط حساس بانوان می شود.
2- کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی؟ این که کاندوم خاردار بهتر است یا معمولی بستگی به هدف استفاده شما از کاندوم دارد.برای برخی از افراد که نیاز به تحریک بیشتری دارند.کاندوم های خاردار بهتر است.
3- کاندوم خاردار برای چه کاری استفاده میشود؟ کاندوم های خاردار برای تحریک بیشتر نقطه جی اسپات و ناحیه کلیتوریس در بانوان مورد استفاده قرار می گیرند.
4- آیا کاندوم خاردار درد داره؟ دوست عزیز به دلیل خشکی ناحیه واژن برخی از بانوان بهتر کاندوم های خاردار را با ژل روان روان کننده استفاده کنید.
5- کاندوم خاردار ژله ای به چه کسانی توصیه می شود؟ کاندوم خاردار ژله ای با توجه به ضخامتی که داره و خارهای درشتی که در اطراف کاندوم وجود داره ، به کسانی که چند سال از رابطشون میگذره توصیه میشه.
6- طرز استفاده از کاندوم خاردار ژله ای به چه صورت است؟ نحوه استفاده از اون دقیقا مثل سایر کاندوم ها هستش با این تفاوت که قابل شستشو و چند بار مصرف و میشه از اون تا 8 یا 10 بار استفاده کرد.

منبع : youtube 

 

دکمه بازگشت به بالا