عمومیکسب و کار ایرانی

تجهیزات اداری را چگونه بچینید و چطور آنها را انتخاب کنید؟

در این مقاله با اصول و تمامی  استاندارد هایی که برای انتخاب تجهیزات اداری مناسب است آشنا می شوید. تقریبا در تمامی ادارات یا سازمان ها لوازم و تجهیزات اداری مهم و کارآمد هستند و در روند انجام کار ها تاثیر زیادی دارد .

رعایت استاندارد در انتخاب لوازم اداری

در انتخاب یا خرید لوازم اداری باید به تمامی نکات و استاندارد های لازم برای محیط کار خود توجه کنید. فضا های اصلی اداری فضاهایی هستند که مستقیما در آنها کاری انجام می شود و تمامی افراد با آنها در ارتباط هستند مثل: دفتر مدیریت،باجه های خدمات و… البته باید توجه داشته باشید که فضا های وابسته ، فضا های پشتیبانی و دیگر هم وجود دارد که باید آنها را هم در نظر گرفت .

انواع میز های مدیریت

تقریبا بهترین لوازم برای بخش مدیریت در درجه اول خریداری می شود در خرید آنها باید به انواع آن و رعایت استاندارد ها توجه داشته باشید. میزهای مدرن ، میزهای لاکچری ، میز های خاص و… در میز های اداری باید اصول ارگونومی آن مورد توجه قرار بگیرد که نقش بسیار زیادی در روند کار افراد آن اداره دارد. علاوه بر  میز های کارمندی هم بسیار اهمیت زیاد در روند انجام کار ها و خسته شدن کارمندان دارد به دلیل این که باید توجه کنید که ارگونومی آن رعایت شده باش و بدن به صورت درست شکل خود را پشت میز بگیرد.

قیمت و کیفیت میز های اداری

قیمت و کیفیت دو اصل و مشخصه اصلی هر محصول است که باید مورد توجه قرار بگیرد. کیفیت هر یک از لوازم اداری بسیار مهم است که  باید عمر مفید خود را نشان دهد و زود تر ازآن عمر آن به پایان نرسد.  قیمت محصول هم باید مناسب و منصفانه با توجه به کیفیت محصول باشد که برای مشتریان مهم است و حق انتخاب با آنها است. در گروه تولیدی ناب ایران شما می توانید بهترین وسایل اداری را با کیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید در وب سایت ما می توانید محصولات را با قیمت های متناسب و تحویل اکسپرس ،ضمانت 7 روزه بازگشت .

انواع صندلی های اداری

صندلی های اداری را می توان گفت بخش مهمی در محل کار را به خود اختصاص میدهند تقریبا میتوان گفت تاثیر بسیاری در خستگی کارمندان دارد به این دلیل که رعایت استاندارد ها و ارگونومی اهمیت بسیاری در این موضوع دارد صندلی مدیریت ، کارمندی ، صندلی های انتظار و… همچنین صندلی های اداری بسیار نمای زیبا و حرفه ای به محیط کار شما میدهند علاوه بر این  صندلی های کارمندی هم را باید مورد توجه قرار دهید زیرا  در طول زمان کار با آن در ارتباط هستند که باعث رشد راندمان کار در محیط کار می شود رعایت اصول ارگونومی بسیار مهم است که باعث افزایش بازدهی کار و می شود و قرار گیری درست شکل بدن در  هنگام نشستن باعث کمک کردن به سلامتی افراد می شود.

صندلی های ارگونومیک

این صندلی ها تفاوت بسیار زیادی با صندلی های ساده و معمولی دارند شاید شما هم تا به حال شنیده باشید که یک صندلی راحت تر از دیگری است این به دلیل ارگونومیک بودن صندلی است تفاوت آنها در ویژگی های صندلی است که میتوان به تنظیم ارتفاع،عمق نشیمن، پشت صندلی و… است .این ویژگی ها باعث افزایش راحتی ما در استفاده از آن می شود. صندلی های ارگونومیک دارای ویژگی هایی مثل تنظیم روش درست نشستن را  دارد. که باعث کم تر شدن  درد های عضلانی و مفصلی می شود و فرم طبیعی بدن حفظ می شود و  در نتیجه بدن شما آسیبی نرسد.

علاوه بر صندلی ها می توان به میزهای ارگونومیک و مبلمان راحتی اشاره کرد ویژگی میز های اداری ارگونومیک داشتن قابلیت تنظیم ارتفاع، داشتن فضای مناسب برای قرار گیری پاها ، فضای مناسب برای دست ها، و قرارگیری یا داشتن محل مناسب برای مانیتور یا صفحه نمایش است.

میزهای ارگونومیک

میز ها هم مانند صندلی ها باید از ارگونومی خاصی برخوردار باشد تا در کنار هم بتوانند به سلامتی ما کمک کنند. میز های ارگونومیک دارای ارتفاع مناسب و کیفیت مناسب است. باید محل قرار گیری مناسب برای قرار گیری پاها،دست ها، طول و عرض مناسب داشته باشند. یکی دیگر از نکاتی که در ارگونومیک بودن میز های اداری مهم است این است که فضای مناسب و ارتفاع مناسب برای دیدن مانیتور یا صفحه نمایش در محل هایی که استفاده می شود را داشته باشد.

نحوه چیدمان مناسب تجهیزات اداری

برای بالا بردن راندمان کاری مناسب و رفاه کارکنان و افرادی که مراجعه میکنند یا همان مشتریان باید اصول اصلی انتخاب لوازم اداری را  رعایت کنیم به عنوان مثال انتخاب درست مبلمان اداری،میز،صندلی های اداری و دیگر تجهیزات هستند. در نظر گرفتن فضای مناسب و داشتن حداقلی فضا برای چیدمان یکی اصولی است که باید آن را رعایت کنیم. اصل دیگررعایت ترکیب رنگی مناسب برای مخاطبان است اصل بعدی در نظر گرفتن هزینه ها برای خرید با قیمت مناسب است که باید آن به همراه کیفیت مناسب هم در نظر گرفته شود.

مبلمان اداری

یکی دیگر از اجزایی که در ادارات یا شرکت ها برای چیدمان فضای داخلی مورد اهمیت است .استفاده از مبل اداری با طرح و رنگ زیبا می تواند مشتریان شما را جذب فضای داخلی محیط کار شما کند ابعاد مناسب،کیفیت و داشتن فضای مناسب برای چیدن مبلمان هم نکته بسیار مهمی است که باید آن را در نظر داشت. برای تغییر چیدمان مبلمان اداری میتوان طرح را در ذهن خود ترسیم کنید و به راحتی میتوانید با توجه به اندازه  محیط کار شما چینش را تغییر دهید یا با طراحان حرفه ای در این زمینه در ارتباط باشید.

How to arrange office equipment and how to choose them

مبلمان اداری بیشتر برای مشتریان یا مهمانها استفاده می شود پس شما باید این نکته را در نظر داشته باشید که چطور میتوانید محیط را جذاب تر کنید برای مشتریان و مراجعه کنندگان برای تمامی مشتریان زیرا در برخورد اول مشتریان محیط را مورد بررسی و توجه قرار میدهند

سخن آخر

اگر شما هم برای محیط کار خود نیاز به تجهیزات اداری مناسب و با کیفیت دارید و میخواهید آن ها را طوری تنظیم کنید که به رفاه شما باشد می توانید از مطالب استفاده کنید. البته باید به انواع میز های اداری، صندلی های اداری، مبلمان اداری هم توجه داشته باشید که چگونه میتوانید محیطی جذاب تر و بهتر برای خود ایجاد کنید.

با داشتن  تجربه و مهارت در تولید بهترین و با کیفیت ترین  لوازم اداری میتواند به شما در خرید کمک کند. همچنین اگر قصد خرید با کیفیت با قیمت مناسب و منصفانه را دارید میتوانید به سایت و کارگاه تولیدی گروه ناب ایران مراجعه کنید و در صورت خرید اینترنتی میتوانید از مزایای تحویل اکسپرس، ضمانت 7 روزه برای برگشت، پرداخت در محل و ضمانت کالا بهرهنحوه چیدمان میز کار برای هر فردی متفاوت است.  این که میز اداری فرد را چگونه بچینیم باید از دو جنبه مورد بررسی قرار بگیرد. اول این که شغل فرد مورد نظر چیست؟ و این که آیا این چیدمان با سلیقه او هماهنگ است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال شاید لازم باشد زمانی را صرف تحقیق و کسب اطلاعات کنیم. بهترین کار این است که با خود فرد صحبت کنیم، اما با تحقیق درباره حرفه او هم می‌توانیم بخشی از کار را جلو ببریم.

دکمه بازگشت به بالا