عمومیکسب و کار ایرانی

تحمل وزن روکش استخر تا چه میزان است؟

تحمل وزن تا چه اندازه می باشد؟ روکش استخر یکی از محصولاتی است که به حفظ آب استخر و تمیزی آن کمک می کند. این روکش ها انواع مختلفی دارد که هر کدام می تواند وزن خاصی را تحمل کند. روکش استخر تا چه وزنی را تحمل میکند؟ گرم کردن استخر با استفاده از روکش پایین ترین مصرف انرژی را دارد. بر این اساس فرقی نمی کند که استخر شما سر باز است یا سرپوشیده، در هر دو صورت شما نیاز به یک روکش خواهید داشت. در ادامه وزن قابل تحمل این روکش ها و سایر ویژگی های آن را شرح خواهیم داد.

انواع روکش استخر

اگر درباره ی تحمل وزن سوال دارید باید قبل از هر چیز با انواع روکش استخر آشنا شوید! روکش ها از نظر ساختار و متریال انواع مختلفی دارد که در زیر به شرح مهم ترین روکش ها می پردازیم:

روکش استخر خورشیدی

روکش های استخر در طول روز گرمای خورشید را به خود جذب کرده و امکان دسترسی همیشگی شما به آب گرم را فراهم می کند. بنابراین استفاده از این روکش باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

با نصب روکش های استخر خورشیدی مانع از ورود آشغال به داخل استخر خواهید شد که این ویژگی برای استخرهای رو باز بسیار حائز اهمیت است. این روکش ها وزن کمی را تحمل می کند به همین دلیل تردد حیوانات خانگی و کودکان بر روی آن خطرناک است.

روکش استخر زمستانی

زمستانی تنها مختص فصل زمستان نیست ولی زمستان بالاترین کاربرد را دارد. این روکش ها از آب استخر در برابر باد و باران محافظت می کند. در رابطه با این که روکش استخر تا چه وزنی را تحمل میکند باید بگوییم که میزان تخمل وزن این کاورها زیاد نیست.

بنابراین بهتر است که افراد با وزن سنگین از روی آن عبور نکنند. در هنگام نصب پوشش استخر زمستانی باید به خوبی آن را سفت کنید تا آسیبی نبیند.

روکش استخر اتوماتیک

پوشش استخر اتوماتیک یکی از روکش های بسیار جذاب و ویژه است که با مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد. این پوشش ها بسیار ایمن بوده و با حرکت حیوانات خانگی و کودکان هیچ خطری متوجه آن ها نمی شود.

وزن این کاورها بسیار پایین است به همین دلیل به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را نصب کرد. پوشش استخر اتوماتیک همان طور که از نامش مشخص است به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و از تبخیر آب جلوگیری می کند.

پوشش استخر پنهان شونده

پوشش استخر پنهان شونده قابلیت های بالایی دارد و حرکت حیوانات و کودکان بر روی آن خطری را به وجود نمی آورد. این پوشش ها کیفیت بالایی دارد و از ظاهر بسیار جذابی برخوردار می باشد.

پوشش های پنهان شونده در سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نصب می شود. این پوشش ها بر روی هر استخری با هر ابعاد و یا فرمی می توان نصب کرد. میزان دوام و ماندگاری این پوشش ها بالا بوده و می تواند مانع از تبخیر آب شود.

روکش استخر قابل تنظیم

پوشش استخر قابل تنظیم می تواند وزن های پایین را تحمل کند. این کاورها در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و با جذب گرمای خورشید آب را گرم می کند. این پوشش استفاده از مواد شیمیایی را به حداقل رسانده و به طور طبیعی آب سالم و تمیز در دسترس خواهید داشت.

این کاورها برای تمامی فصول مناسب بوده و زمان استفاده از استخر را طولانی تر می کند. وجود این کاورها استفاده از استخر را در فصول سرد سال نیز امکان پذیر خواهد کرد.

روکش استخر پی وی سی

روکش استخر pvc از دیگر روکش های باکیفیت است که می تواند در هر 4 فصل از استخر شما در برابر تبخیر و آلودگی محافظت کند. این روکش ها مانع از تابش نور خورشید شده و تبخیر را غیر ممکن می کند.

با نصب روکش استخر پی وی سی برای همیشه آبی سالم و بدون آلودگی خواهید داشت. کیفیت و میزان مقاومت این روگش ها بسیار بالا بوده و می تواند به صورت طولانی مدت برای شما کارکرد داشته باشد.

روکش استخر متحرک

روکش استخر متحرک یکی از جذاب ترین و زیباترین نوع پوشش استخر است که برای ویلاهای شیک و مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

این روکش ها قدرت جمع شوندگی متحرک دارد و با فرم ها و طرح های شیک و جذاب خود توانسته رضایت سخت پسندان را به خود جذب کند. این روکش ها به همراه سکو بوده و افراد در حین شنا و استفاده از استخر نیز از این کاورها استفاده کنند.

همچنین روکش استخر متحرک شیشه ای بوده و نما و زیبایی استخر را از بین نمی برد. این روکش ها بسیار مقاوم بوده و می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند. جهت تعمیر سایبان فول باکس بر اساس ابعاد و اندازه‌ی آن صورت می‌گیرد که عرض آن در اندازه‌های 3 الی 5 متر و طول آن در ابعاد 2، 2.5 و 3 متر است.

طراحی روکش استخر

روکش های استخر محصولی بسیار شیک و زیبا است که با جذابیت بالای خود توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار به خود اختصاص دهد. معمولا رنگ این روکش ها آبی رنگ است تا حالت طبیعی استخر را حفظ کرده و نمای ساختمان را کاهش ندهد. این روکش ها فرم ها و طرح های مختلفی دارد.

تولید روکش استخر

در پاسخ طرح این سوال که روکش تا چه وزنی را تحمل میکند ؟ باید بگوییم که روکش های استخر در شرکت های مختلف و با متریال های متفاوت ساخته شده است.

بنابراین میزان تحمل وزن دقیق این روکش ها به کیفیت ساخت و متریال های به کار رفته در آن بستگی دارد. در نتیجه برای بهره گیری از روکش های استخر بهتر است به نمایندگی مجتحمل وزن روکش استخر تا چه میزان است؟ سؤالی است که بسیاری از افراد در زمان ‏خرید سایبان استخر از خود می‌پرسند. ‏

همان طور که در جریان هستید سایبان استخر از جمله تجهیزاتی است که می‌توان با کمک ‏آن آب استخر را تمیز نگه داشت که مدل‌های مختلفی از آن در بازار وجود دارد و در ‏زمان انتخاب آن باید به نیاز خود توجه داشته باشید. ‏

در فصل‌های خنک سال گرم کردن استخر کار دشواری است و به انرژی بالایی نیاز دارد ‏بنابراین برای آن که میزان مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید بهتر است ‏از مدل‌های مختلف روکش استخر استفاده کنید. ‏

فرقی ندارد که استخر شما در محیط سر باز باشد یا پوشیده به هر حال شما نیاز به یک ‏روکش استخر دارید که بتوانید از استخر خود در برابر عوامل محیطی چون گردوغبارمراقبت کنید. ‏

مدل‌های مختلف روکش استخر

اگر درباره‌ی تحمل وزن روکش استخر سؤال دارید بهتر است اطلاعات کاملی در ارتباط ‏با مدل‌های مختلف روکش استخر داشته باشید زیرا این روکش‌ها از نظر ساختار، ظاهرو ‏متریال‌های مصرفی با هم دیگر تفاوت دارند. ‏

برای یافتن بهترین پاسخ برای سؤال مطرح شده که تحمل وزن روکش استخر تا چه میزان ‏است؟ بهتر است که بدانید روکش استخر در شرکت‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه ‏می شود و در روند تولید آن از اجزای مختلفی تشکیل شده است و همین امر سبب می‌شود ‏که تحمل وزن آن‌ها با همدیگر متفاوت است. ‏

از جمله مراکز معتبری است که در زمینه تولید و فروش با کیفیت‌ترین ‏روکش استخر با قیمتی مناسب فعالیت می‌کند و توانسته است تولیدات به با کیفیتی را به ‏دست مشتریان برساند. ‏

 

دکمه بازگشت به بالا